chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 39 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache
Voir le deal
64.99 €

Ch'tiot bistrot

+6
jeangabelou59
Cartouche
louis francois
chlinsos
maceju62
Pascale
10 participants

Page 39 sur 40 Précédent  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 16 Avr - 17:01

[img]Ch'tiot bistrot - Page 39 7t29ra10[/img] Bonsoir ch'est mi ,bin ouai j'ai eu de l'visite m'tiote soeur alle est v'nue avec ches deux tiots is arpartent j'sus artombée in infance j'ai fait les marionnettes ,meunier tu dors? tape tape petite main ... J'ai jué au cow boy avec l'plus viux mi su l'chaisse à roulettes comme cha j'pouvos tourner sins marcher .. J'min fou je n'sus pas pressée min coq i n'rintre pas i va au clup d'magie au soir .A'st' heure j'va faire m'vaisselle d'midi pis raviser c'qu'in va minger in pus in n's'ra qu'tros guernoulles min garchon i va chez sin mononque d'main i fête sin anniversaire min tiot i a d'jà 14 ins! [img]Ch'tiot bistrot - Page 39 Z05f2610[/img] à pus mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Ven 16 Avr - 19:02

Ch'est bien bo tes imaches Anne so, bonne fete à tin grand....

Bonne soirée à tertous; Faites de bios reffes.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Sam 17 Avr - 7:01

bonjour mes gins ch'café i est prêt, pis y a du pain tout caud et craquant avec cha qui faut pour mette pas d'zeur pis eune boutelle d'intigel. mi j'm'in vas faire min sport j'arviendrai t'à l'heure
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Sam 17 Avr - 7:11

Bonjour tertous ,ichi l'solel i est l'vé faut espérer qu'cha continue. Merci pour tin café Cartouche, j'prinds eune jatte pis un tiot morcieau d'pain cha sint rud'mint bon l'pain caud, Hum!! N'cueures pas d'trop té vas user tes s'melles Smile Bon aujourd'hui après midi je n's'rais pas là et d'main tout l'journée nan pus .Bin ouai ch'est l'anniversaire d'min garchon 14 ans d'jà vin nan qu'cha passe vite . [img]Ch'tiot bistrot - Page 39 8r68hg10[/img] J'laiche tout c'qui faut dins l''frigidaire . à pus mes camarates J'espère qu'in va avoir des nouvelles de Didier dins pas trop longtimps Laughing in tout cas j'cros qui sais qu'in pinsse à li.


Dernière édition par annesophie le Sam 17 Avr - 7:16, édité 1 fois
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Sam 17 Avr - 7:15

Merçi René, heureus'mint qu'té là.

Nos v'là d'jà samedi mes gins. J'espère qu'vos éte pos racouv'tés par ches chintes? Ej pinse à ches nordistes, in est in plein su l'trajet.
Bin sur ej rigole, n'mpêche qu'hier j' avos infuté à l'mitan ed min lit, qu'i fallot faire intincion; tout cha pou pos daler acaté du papier pou mette dins nou cambe, pos l'basse cambe bin sur, pou chelle là in a pos b'soin et cueurir aussi long. Donc j'avos réussi à li faire comprinde qu'in d'vot rester à nou mason, malheureus'mint ch'est unne fine!
Alle a été cafouillé dins s'n'armisse et alle est arv'nue aveuc unne grinte boite rimplie ed masques; ches fameux masques qu'in avot acatés al formaçrie, après qu'Rosline alle nos avot foutu l'troulle. Min sang i a fait un tour, rin qu'in pinsant à l'tiête d'el caissier à "casto".
Heureus'mint in a buker; chétot l'visine qui v'not pou un sé quo, os savez ch'que ch'est l'parlache ed deux glinnes. Mi j'in est profité pou daler dins ma garache, in "obliant" min portape ! Jallos oblier ed vos dire, in y va ch'matin. Adé mes gins
[img]Ch'tiot bistrot - Page 39 -masqu10[/img]
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Sam 17 Avr - 7:37

bonjour tertous ,inne jatte ed jus pi ej m'inva a Ch'marqué ed Montbrisonr,y fait un biau solel,ichi y a pon ed nuache ordinaire ou volcanique,bon aniversaire a DYLAN.Sur que Didier y pinse a nous ,comme nous tertous in pinse a li,pététe in aura des nouvelles aujord'hui
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 17 Avr - 10:36

j'sus désolée, j'voulos vous donner des nouvelles de Didier mais ch'telephone y marche po! j'viens d'appeler s'femme, elle m'a dit qu'elle vénot d'appeler...mais mi cha marche po.....

J'appelle d'pis ch'matin......

A t'à l'heure.

J'viens core de réessayer cha marche po, merdum, merdum......
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 17 Avr - 12:33

Cha y est j'ai eu Didier, y'avot mal raccroché ch'téléphone.

Y va bien, y vous armercie pour vos baisses et y vous invoe les siennes.

J'ai sin N° si vous le voulez ,demindez.....

Chlinsos, y étot contint d'savoir qu't'étos arvénu

Allez, j'm'in vas minger. A tte.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Sam 17 Avr - 14:32

merci Pascale ch'est bin ti l'plus brafe,bin té sais ,bin ouais ej voudros bin y téléphoner (pi ej cros qui n'a gramint d'autes)
j'attind de t'lire
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 17 Avr - 14:51

cha y est chlinsos, j'té l'ai mis dins messaches privés.

Bon aprèm
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 17 Avr - 16:01

merci Pascale ch'est bin ti l'plus brafe,bin
Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol
Avissssssssss aux amateurs, mi j'ai querre chés complimints....surtout vous genez po! Ch'tiot bistrot - Page 39 Lol
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Sam 17 Avr - 16:10

bin ouais tiote ch'est bin ti l'plus brafe,j'ai pu parlé a j'garreur d'avion et j'cros qui étot contint,cha va y l'air d'avoir eu l'moral,y sait toudis pon si s'imfirmière y z'ont quetcose in d'sous,y pon core été vire.merci Pascale
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 17 Avr - 16:30

y t'a raconté des carabistouilles ch'gareur à mi y m'a dit qu'alles n'avot rien.....la preuffe: y a pas d'infirmières qui vienntent dins ch'champe......
Y 'est pardonnape y a eu d'l'oxygène......cha y fait effet.....
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Sam 17 Avr - 16:49

bin ej sais pon,mais y a aussi des imfirmiers té dos savoir eux quo qui ont,cha interresse plus chés guernoules.
edmain ej va y dire qui passe inne infirmière pi qui met l'au parleur,ej va poser l'question,ch'est pour Cartouche y voudrot bin savoir
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 17 Avr - 17:39

bin, ti alors.....! ches infirmiers achteurs ch'est des bébés pour mi! In plus l'dernière fos, j'ai eu l'surprise d'vire que ch'étot un d'mes vosins.......j'savos po qui faisot ch'metier là....in s'parlot pas.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Sam 17 Avr - 18:18

bin té vos in a des surprises comme cha des momints?bon mes gins ej va minger ,j'ai tout préparé pour ch'pique nique ed main ,barbecue au bord de la Loire.Cha fait plaijit a min chef porion pi ej m'arpose.
A dé
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Sam 17 Avr - 19:10

merci d'pinser à mi Daniel, ch'est vrai j'voudros bin savoir si alles ont quét'cosse in d"zous d'leux blouses chés infirmières
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty mais quo que ch'est Ch' Maite !

Message  malyne Sam 17 Avr - 19:55

j' nin savos pon que nou Maite étot aisin????????
Bon j'ai préparé l' tchiot déjeuner : marc, g'nièfe ! pis bistoule pou cheux qui veul'tent!

Pis des oranches un patrouillard , et tout cha que vous voulez ch'est ichi!
Et un bieau bouquet d' rosses avec !
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Sam 17 Avr - 21:47

Bonsoir tout l'monte comme d'main je n's'rais pas là j'passe à st'heure pis que surprisse un bieau bouquet d'rosses Smile Bon j'prinds eune tiote goutte ed marc cha va peut ête m'aider à m'indormir pis j'minge eune oranche .J'vous souhaite à tertous eune bonne nuit et pis eune bonne journée pour d'main [img]Ch'tiot bistrot - Page 39 26973410[/img] Eune grosse baisse
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Dim 18 Avr - 6:42

Ech matin ej va pos trop randouiller, étint donné qu'i n'y a pos cor personne d'elvé, comme d'habitute.
Bin mi ej s'ros bin resté couké tell'mint qu'ej su ercrand, mate, réhu, amati pa tous ches otius qui m'ont ravisé passé, hier amon "casto". Os avez compris min calvaire i va commincher el s'maine prochaine ! Aveuc tout cha, bin ch'matin j'avos du mau à m'étamper d'min lit.
I n'y a qu'unne qui étot fin bénache, l'mitan ed min lit, pou pos l' nommer ! Alle marchot d'vant faijant des risettes à ches martiaux, ches boites ed claus, ches monts ed plankes. Ed timps in timps alle s'artornot pou m'dire " te vos cha s'ro bin si in faijot cha et partike et partatake.
Mi, comme d'habitute ej disot ouais, mais ed pis l'début j'étos assoïé in terrasse ed'vint unne bonne gueusse bin fraiche, ravisant ches glinnes qui passotte aveuc leus cotrons des biaux jours. In arrot dit qu'j'étos su un tiot nuache...jusqu'au momint ù qu'atinds " bin alors, te dors? Te les prinds ou nan, ches roulots ed tapiss'rie?"
Cha fais du bin ed parler tout seu, mais asteur ej mets min nectar in route, pou daler aveuc, cha s'ra d'el couque au burre, alle est un tiot peu arqueutte, el four i n'allot pos, pou m'faire pardonner ech matin in a l'drot al boutèle ed jnève (cha f'ra querre el pourète. Adé et bonne jornée mes gins.
[img]Ch'tiot bistrot - Page 39 Outils10[/img]
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Dim 18 Avr - 7:12

bonjour a tertous merci Jean pour ch'café ,inne tiote bistoulle avec.
Té vos Jean chacun sin tour,mi min chef porion ,aujourd'hui j'l'amméne pique niquer,au bord ed d'la Loire lire min journal trinquille,donner du pain a chés canards,raviser les hérons trimper leus pattes dins l'iau,daller vire eu ch péqueux quo qui a comme pichons.bonne journée mes gins,a vepe
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Dim 18 Avr - 8:04

bonjour mes gins et merci Jean pour ch'café, pis j'vos qu'hier Marie Lyne alle a laiché du marc et pis un patrouillard alors je m'sers, comme j'viens d'aller courir cha va m'faire du bin. Merci a vous autes
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty père noêl

Message  maceju62680 Dim 18 Avr - 14:00

annesophie a écrit:Bonsoir tout l'monte comme d'main je n's'rais pas là j'passe à st'heure pis que surprisse un bieau bouquet d'rosses Smile Bon j'prinds eune tiote goutte ed marc cha va peut ête m'aider à m'indormir pis j'minge eune oranche .J'vous souhaite à tertous eune bonne nuit et pis eune bonne journée pour d'main [img]Ch'tiot bistrot - Page 39 26973410[/img] Eune grosse baisse
Ch'tiot bistrot - Page 39 1271642992
ti qui voulot vir un vrai père noêl , bin un v'la un , pi apres j'va t'mette ech' résultat du traval d'em pétite file ed' 9 ans 1/2

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty père pu d'noêl

Message  maceju62680 Dim 18 Avr - 14:21

Pascale a écrit:
merci Pascale ch'est bin ti l'plus brafe,bin
Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 39 Icon_lol
Avissssssssss aux amateurs, mi j'ai querre chés complimints....surtout vous genez po! Ch'tiot bistrot - Page 39 Lol
Ch'tiot bistrot - Page 39 1271643773
vla ech' résultat , ech' bieau traval d'em pétite file

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62680 Dim 18 Avr - 14:35

jeangabelou59 a écrit:Ech matin ej va pos trop randouiller, étint donné qu'i n'y a pos cor personne d'elvé, comme d'habitute.
Bin mi ej s'ros bin resté couké tell'mint qu'ej su ercrand, mate, réhu, amati pa tous ches otius qui m'ont ravisé passé, hier amon "casto". Os avez compris min calvaire i va commincher el s'maine prochaine ! Aveuc tout cha, bin ch'matin j'avos du mau à m'étamper d'min lit.
I n'y a qu'unne qui étot fin bénache, l'mitan ed min lit, pou pos l' nommer ! Alle marchot d'vant faijant des risettes à ches martiaux, ches boites ed claus, ches monts ed plankes. Ed timps in timps alle s'artornot pou m'dire " te vos cha s'ro bin si in faijot cha et partike et partatake.
Mi, comme d'habitute ej disot ouais, mais ed pis l'début j'étos assoïé in terrasse ed'vint unne bonne gueusse bin fraiche, ravisant ches glinnes qui passotte aveuc leus cotrons des biaux jours. In arrot dit qu'j'étos su un tiot nuache...jusqu'au momint ù qu'atinds " bin alors, te dors? Te les prinds ou nan, ches roulots ed tapiss'rie?"
Cha fais du bin ed parler tout seu, mais asteur ej mets min nectar in route, pou daler aveuc, cha s'ra d'el couque au burre, alle est un tiot peu arqueutte, el four i n'allot pos, pou m'faire pardonner ech matin in a l'drot al boutèle ed jnève (cha f'ra querre el pourète. Adé et bonne jornée mes gins.
[img]Ch'tiot bistrot - Page 39 Outils10[/img]
ché a l'outil qu'in vot l'ouvrier , as que j'peux vir , ché triste , mais j'vas em débrouiller avec cha
Ch'tiot bistrot - Page 39 1271643773

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 39 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 39 sur 40 Précédent  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum