Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Jeu 6 Juil - 16:59 par Cartouche

» L' NOUVELLE CLASSE
Dim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Jeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ven 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Jeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Sam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Mar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Dim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Jeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Shopactif


Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland



Ch'tiot bistrot

Page 5 sur 40 Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie le Mer 2 Fév - 5:21

Cha ch'est eune idée Pascale, j'va d'minder à ceusses qui vont minger mes ratons qu'in rimplisse m'tir'lire. Is sont tiots un louis d'or cha f'rot beaucop. Quoque, min coq in n'sait jamais cholaille Wink In pus au soir in va souper ratons béchamel gambon obin saucisse obin cor les deux et pis ratons chucrés in dessert ,donc cha l'vaut bin énon?
avatar
annesophie

Messages : 1804
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 43
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale le Mer 2 Fév - 6:13

Nous le valons bien! Anne so.......
Et té m'donnes eune idée.....si ches coqs y zin ont plusieurs, j'sus preneuse! Si j'compte bien cha m'in fra.....tros......euh! 2 chacun cha s'rot miux.......hein Maceju!!!!!!! Laughing Laughing Laughing

.........
avatar
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Mer 2 Fév - 8:00

bonjour mes gins humm ! cha sint les crepes, merci bien avec ch'café j'adore
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale le Mer 2 Fév - 9:50

Cartouche a écrit:bonjour mes gins humm ! cha sint les crepes, merci bien avec ch'café j'adore

.....euh! ch'est par discretion, qu'té parles pas d'mes 2 loulou......




avatar
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Mer 2 Fév - 11:54

ben ouais ! cha pourrot ête assimilé à des pots d'vin et comme mi je n'bos pas te comprinds.........!!
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois le Mer 2 Fév - 13:42

unptit coucou un passant , aujordhui sus din les papier ? pis faut que jvas au medecin , pout em moitier pour arnouvler sin tretemint al peut pon y'aller a est au lit avec del fiefes affraid passer un bonne aprés midi a taleur mais gins lol!
avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois le Mer 2 Fév - 16:20

cha yé su arvenue mais jvos qui a pon grind monte ,ed pus taleur pétete quinne tiot biere ,cha vas vous faire vénir scratch lol!
avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 le Mer 2 Fév - 16:33

Pascale a écrit:Nous le valons bien! Anne so.......
Et té m'donnes eune idée.....si ches coqs y zin ont plusieurs, j'sus preneuse! Si j'compte bien cha m'in fra.....tros......euh! 2 chacun cha s'rot miux.......hein Maceju!!!!!!! Laughing Laughing Laughing

.........
bin y n'da qui manqu'té pas ed' culot , 2 roros pour in crêpe , ché du vol ,
em'tiote file al vient d'vénir avec es mère et ses deux bequilles , al sa fait in entorse , a l'école , as debroule pas mal avec ses engins , cha n'a pas impêché qu'j'ai bin pu l'imbêter , in etot assis l'un a coté d'l'aute , j'ai voulu y faire faire des maths , al ma jétée des yux ed' faufs , j'ai pas insisté , alors in a parlé du titanic ,
avatar
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Mer 2 Fév - 18:54

et ch'est cha qui t'as coulé !
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois le Mer 2 Fév - 19:00

bon refes et a demain dormer bin mes gins Sleep lol!
avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Mer 2 Fév - 19:11

bonne nuit Didier et pis tisautes tertous, à dé
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale le Jeu 3 Fév - 5:54

bonjour bonjour

impossipe d'mette min imache!.....j'réessayerai après.

Pas venue hier soir, j'dos ete la réincarnation d'un ours, ch' frod y fait dormir......bouh j'aime pos ete dins ch't'état là mais ch'est comme cha!
bon impossipe de mette l'imache, j'verrai pu tard.......

Du coup ,j'mets tout ch'qui faut sur'l'tape ,j'café y passe et l'antigel y est d'vant l'cafetière.

L'timpérature alle armonte, +2°.............

Cartouche, quand j'fais heberger une image, ch'cadre y est tout blanc!

J'ai fait envoyer puis éditer.......cha a marché!
A toute, bon reveil!
avatar
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale le Jeu 3 Fév - 6:10

Message N°2

Bonne année à tous les chinois qui nous lisent et qui ne se sont pas manifestés....

NOUVEL AN CHINOIS 2011
L'année chinoise du LAPIN DE METAL BLANC débute le 3 février 2011.

Le Nouvel An Chinois aussi appelé Fête du printemps ou Fête du Têt au Vietnam est la fête la plus importante pour les communautés chinoises à travers le monde entier.
Le terme nónglì xinnián signifie littéralement "nouvel an du calendrier agricole" car il se célèbre suivant le calendrier chinois qui est à la fois lunaire et solaire.
Cette fête est un moment dont on profite en prenant des vacances, en se réunissant en famille et entre amis.
Le Lapin ou lièvre selon le zodiaque chinois, est sociable, discret,
raffiné, astucieux, perspicace, sensible. Il s'entend bien avec la Chèvre ou le Cochon.
avatar
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Jeu 3 Fév - 7:03

bonjour mes gins, et merci Pascal pour tin tchiot déj' gargantuesque, in mourra pon d'faim !!
mi in chinois j'sus serpent
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale le Jeu 3 Fév - 8:22

...et mi, RAT......sans commentaire!

à toute ,j'vais laver l'mason......
avatar
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Jeu 3 Fév - 8:26

Pascale a écrit:...et mi, RAT......sans commentaire!

à toute ,j'vais laver l'mason......

et mi rat ou émirat ?
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale le Jeu 3 Fév - 9:20

EMIRAT (de terre) bien sur!......

et pourtant!


fée rat son ménage......
avatar
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Jeu 3 Fév - 9:43

t'as l'air rat tiboisée
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie le Jeu 3 Fév - 10:26

Bonjour,vous autes deux .Du cop avec vos cacoules j'sus d'allée vir min signe chinois j'sus buffle Neutral Bon avec min garchon j'jeu aux playmo-ils bin ouai in fabrique un décor pour l'mariache de m'tiote soeur avec g'veaux ,taureaux ,... Sin thème bin l'camarque Suspect à pus mes camarates
avatar
annesophie

Messages : 1804
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 43
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois le Jeu 3 Fév - 10:27

bonjour a tous , cha vas ti s'autes ? jarvient du marcher i fait fraiques ! Evil or Very Mad bon jvas faire a minger passe que sylviane et malate , alors jpeut pon bouger del journée affraid chest l'heure ed l'aperot j'mets tout sus l'tape sinté mes gins cherry passer inne bonne journée a taleur lol!
avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois le Jeu 3 Fév - 10:28

jl'ai pon fait exprés anne Razz Razz Razz
avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 le Jeu 3 Fév - 10:38

Cartouche a écrit:et ch'est cha qui t'as coulé !
ta tout compris , mais faut pas l'répéter
avatar
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois le Jeu 3 Fév - 13:51

un ptit café mes gins Question avec du degripe oil et des gatiau ! Razz Razz Razz jvous intind lol!
avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche le Jeu 3 Fév - 15:10

merci Didier , eune tchiote bistoule
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois le Jeu 3 Fév - 15:20

Cartouche a écrit:merci Didier , eune tchiote bistoule
sinté rené lol!
avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 5 sur 40 Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum