Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Jeu 6 Juil - 16:59 par Cartouche

» L' NOUVELLE CLASSE
Dim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Jeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ven 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Jeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Sam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Mar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Dim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Jeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Shopactif


Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland



cor eune semaine quii queminche

Aller en bas

cor eune semaine quii queminche

Message  nounours-94 le Lun 22 Aoû - 7:25

bonjour mes genses ,in si,t miux aujourd'hui.i fait pus frais.
pour les amateurs j'ai mi du camembert sur l'tape pour l' p'tit dej'
bonne journée.



























avatar
nounours-94

Messages : 648
Date d'inscription : 09/02/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: cor eune semaine quii queminche

Message  Pascale le Lun 22 Aoû - 7:56

merci Nounours pour ch'pétit déj, et bonjour à tous.

j'ai profité del fraicheur pour faire mes carreaux

Passez eune bonne journée
avatar
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: cor eune semaine quii queminche

Message  nounours-94 le Lun 22 Aoû - 8:22

té peut v'nir faire les miens Pascale? j'habite au 16e étache
avatar
nounours-94

Messages : 648
Date d'inscription : 09/02/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: cor eune semaine quii queminche

Message  louis francois le Lun 22 Aoû - 10:12

nounours-94 a écrit:bonjour mes genses ,in si,t miux aujourd'hui.i fait pus frais.
pour les amateurs j'ai mi du camembert sur l'tape pour l' p'tit dej'
bonne journée. bonjour a ti z'autes tertous avec quo jean marc tin camenbert ? avec du café scratch au bin un tiot chomeur Razz Razz Razz i fait meilleux aujourd'hui ya d'l'air passer eune bonne journée a taleur les amis ! lol!



























avatar
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 62
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Re: cor eune semaine quii queminche

Message  nounours-94 le Lun 22 Aoû - 11:42

chaz fait 22 ans que jen bos pus d' café louis françois
j'en supporte pus l' gout d'el caféine .
alors ej compense
avatar
nounours-94

Messages : 648
Date d'inscription : 09/02/2010

Revenir en haut Aller en bas

Déguste cha !

Message  malyne le Lun 22 Aoû - 12:13

maroilles dins ch' café ! hum que ch'est bon !
avatar
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 37
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Re: cor eune semaine quii queminche

Message  Cartouche le Lun 22 Aoû - 13:57

bonjour mes gins, mi ch'matin j'étos au boulot !

nounours te t'as core tropé d'page
avatar
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 64

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Re: cor eune semaine quii queminche

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum