chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland



Ch'tiot bistrot

+5
louis francois
Cartouche
annesophie
malyne
Pascale
9 participants

Page 1 sur 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 20 Sep - 16:00

merci Cartouche, cha r'quinque!
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Pou ch' soir j'ai fait cauffer

Message  malyne Mar 20 Sep - 17:33

Eune soupe à l' tomate cha vous dit? pis eune tarte à ches maroilles ! Tout est près su l'tape , vous n'avez pluqu''a v'nir

Douche nuite a tertous
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 21 Sep - 6:40

Bonjour mes camarates et MERCI d'pinser à mi ,parce que bin, nan ,ch'n'est pas cor réparé Crying or Very sad is n'arriv'tent à rin...!!! Là , du cop j'ai récupéré l'clé tros G (parce qu'in pus is n'avotent pas arcarqué l'machin Evil or Very Mad Twisted Evil )et pis sfr i rinvoe eune aute boite in v a vir Crying or Very sad Rolling Eyes Neutral Sad Evil or Very Mad In tout cas j'espère que bétôt cha va d'aller là cha comminche à faire lang Mad Bon j'vous imbrasse tertous bin fort Wink I love you
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 21 Sep - 7:40

bien heureusse de t'lire Anne so, j'vos qu'ch'est pas réparé pasque j'essaye ed t'appeler ,incore hier soir.

Bonne journée à tertous.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Bnne jornée à tertous !

Message  malyne Mer 21 Sep - 12:26

j'ai apporté ch' café Maîte au moins t'en profiteras pisque personne a part ti n''arponds a mes messaches ! j' sus l' biète maudite du forum , mais je m'in fous !
j'ai apporté du g'nièfe et de' l' armagnac..
.j'ai eune super forme, et plein d' projets Maîte ! j' vas d'aller à Hénin d'zous un molé d' timps ! ! j' fais des projets j' rêfe, mais j'ai incor des momints difficiles a passer ...te connos m' hargne Maîte hein,Alors tout va béné comme in dit dins ch' Sud!
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 21 Sep - 12:52

bonjour mes gins j'rinte du boulot
j'bos eune goutte d'tin café MLyne, merci
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty ch'est l'heure de l'apéro ?

Message  malyne Mer 21 Sep - 17:06

Tchiot jaune , vin d' gauques, pis bourbon! accompagné d' crevettes sauvaches flambées a l'iau d' vie ! Cha vous dit? vous povez venir ...pon l' peine d' vous artenir pisque j'resse pon Sinté à tertous!
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Personne est venu déguster tout cha !

Message  malyne Mer 21 Sep - 19:51

Nounours te viens avec mi, on va finir toutes ches boutelles et , minger tout cha, insanne !
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 21 Sep - 20:34

Bonsoir mes camarates cha i est ch'est réparé cha armarche Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy Laughing Very Happy RazzCh'tiot bistrot 5723910 J'vous fais eune grosse baisse à tertous Very Happy Smile Laughing Dormez bin faites d'bieaux rêfes mes gins Ch'tiot bistrot 2a345810 Mi j'va intiquer un tiot verre d'chaque boutèle avec ti Malyne comme cha apres in ara s'pronne Neutral Rolling Eyes
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 22 Sep - 6:19

Ch'tiot bistrot 1b87bf10 Bonjour mes camarates .Dins l'frigidaire i a tout c'qui faut pour bin démarrer l'journée. Brrrr i fait frais au matin là, in a 14° mais apres midi i parait qu'in va armonter à 32° i est sot l'temps Neutral Bon courache à ceux qui vont ouvrer et à t'à l'heure pour les autes Very Happy Smile Surprised Laughing
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 22 Sep - 8:11

Merci pour ch'café Anne so, ici y a un bio solel déhors et y a pas l'air ed faire frod.

Bonne journée à tertous.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 22 Sep - 8:23

bonjour a tous cheers merci anne pour el café ! un tiot coucou avint d'aller ouvrer i vas faire bon , achteur que cha vas etre l'autonne Razz Razz Razz jvous souhaite eune bonne journée ' ( vous avez vue s'qui ca passer a olrly ville affraid jai fait un détour avec el bus chétot bourer ed policier )a taleur mes gins . flower flower flower sunny lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  nounours-94 Jeu 22 Sep - 10:27

bonjour mes gins.
j'habite pas loin d'Orly hier j'em demindot pourquoi i avo tant d' voitures d' ratichons toutes sirènes hurlante qui passotent sur l'autauroute in bas d'em tour.
Louis François, si té veut qu'in bos un cop in sempe cha tiens toudis.
m' boite ale est aux Ardoines à côté d' l'ancienne usine d'incinération qui a été rasée i a 2 ans.
nounours-94
nounours-94

Messages : 648
Date d'inscription : 09/02/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Jeu 22 Sep - 12:44

bonjour mes gins j'rinte du boulot alors comme d'hab' j'fais du café
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 22 Sep - 12:58

Merci Cartouche pour l'goutte ed jus cha va faire digérer. Ichi in a 27° à l'ompe . Bon j'sus bénévole pour l'lundi apres midi à l'école un cop cha s'ra informatique avec les tiots CP ,l'aute cop cha s'ra avec l'classe de m'file les CM2 pour l'art plastique (dessin) Laughing Smile J'sus bin heureusse cha m'donn'ra l'impression d'ête utile Very Happy
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 22 Sep - 19:20

Ch'est bien cha Anne so! té vas t'régaler.
Mi, m'copine , alle m'a imbauchée pour ete conseillère pédagogique in jardinache.......j'ai eu beau li dire que j'y connossos rien, alle m'a dit qu'j'in connaichos plus qu'elle! La preuve .....alle savot pas quoi faire avec sin pied d'tomate.... cherry

Aller, bonne soirée à tertous.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 23 Sep - 5:49

Bonjour mes camarates hier j'n'ai pas pu arvenir j'ai eu eune visite surprisse Laughing Ce ouiquinde j'ai m'matante et pis m'mononcle qu'is vont v''nir Very Happy Bon aujourd'hui j'va faire min sam'di Suspect Bon in tout cas pour bin démarrer l'journée servez-vous inda pour tertous Ch'tiot bistrot 2vcwkl10 Pascale comme té l'sais j'sus eune finme, donc, curieusse comme eune maguette, alle a fait quo avec l'pied d'tomates?
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 23 Sep - 8:49


Louis François, si té veut qu'in bos un cop in sempe cha tiens toudis.
m' boite ale est aux Ardoines à côté d' l'ancienne usine d'incinération qui a été rasée i a 2 ans. [/quote] bonjour a tous cheers merci pour el café anne , jean marc , ches quand teu veut un s'donne rendez vous ! un jour que sus d'repos ! comme i mon quinger min, planing ? JE SAIT PON QUAND !un verras cha insenne ! passer eune bonne journée bonne matinée a tous lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  nounours-94 Ven 23 Sep - 10:22

ej sus d' repos l' vendredi Louis i a eune paire d' bistrots in face du marché avant l'avenue des Ardoines.in a 2 qui font l'angle d'em dira quoi.
bon wee à ti et à tous les foromeux (euses) et si ej peut m' permette eune tiote bise virtuelle à Anne so.
nounours-94
nounours-94

Messages : 648
Date d'inscription : 09/02/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Ven 23 Sep - 10:32

alle a fait quo avec l'pied d'tomates?

alle l'a ch'té à l'poubelle, (selon mes consels!!!!! Laughing Laughing Laughing )
pasqu'alle pinsot l'garder jusqu'à l'an prochain!!!!in attindant des nouvielles tomates.......

eeeeeeeuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh! mi j'sus jamais sure de rien !!! j'espère que j'm'es pas trompée! lol

Té connos ches parisiens.......! à part el salon d'l'agriculture.....y savtent rien......et j'in fait partie. Laughing Laughing Laughing

A ++++
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Ven 23 Sep - 14:18

bonjour mes gins , cha y est m'semaine alle est finie, j'fait du café
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 23 Sep - 21:19

Bon là j'sus matte alors j'va faire court Wink Bonsoir vous autes bin i a pas grammint d'monte ichi! Cartouche j'intique eune jatte minme frod j'adore l'café eune tiote jatte à n'iimporte quelle heure Very Happy Surprised Laughing Bon j'ai nettié in grand l'champe de m'tiote pis j'ai fais du vite ouai faut l'faire grandir ch'est cor un bébé dins s'tiête mais alle va avoir 11ans Rolling Eyes Neutral Suspect( ch'est min bébé ch'est l'derniere Embarassed ) Té sais nounours t'baisse virtuelle alle est l'bin v'nue minme que j'espère qu'un jour j'vais pouvoir vir in vrai mes camarates de l'arnitoile cha s'rot magique ,j'm'imagine bin parler patos avec vous autes avec min tiot accent du chude Very Happy Laughing Smile Bin ouai j'n'in veut pas d'leu parlache ed cigale mais avec ches années pis mes tiots min coq bin cha d'vient d'pus in pus rute d'garder min parlache Sad Bon j'avos dit court du cop j'vous dis a'r'voir et pis à d'main mes gins Razz Ch'tiot bistrot 758c5u10
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Bonsoir Anso? j' partache pon cha que t'écris

Message  malyne Ven 23 Sep - 22:53

Quo que t'in pinses, Te vis dins l' pays des cigales et nan dins l ch' 'Nord , te vis avec l' solel et t'as querre !j' sus mitant du Sud et du Nord, mais min parlache du Chud i est auchi biau que ch'ti du Nord ! pisque te resses dins l' chud?ch'est que t'y es bin Hein?

[
quote="annesophie"]Bon là j'sus matte alors j'va faire court Wink Bonsoir vous autes bin i a pas grammint d'monte ichi! Cartouche j'intique eune jatte minme frod j'adore l'café eune tiote jatte à n'iimporte quelle heure Very Happy Surprised Laughing Bon j'ai nettié in grand l'champe de m'tiote pis j'ai fais du vite ouai faut l'faire grandir ch'est cor un bébé dins s'tiête mais alle va avoir 11ans Rolling Eyes Neutral Suspect( ch'est min bébé ch'est l'derniere Embarassed ) Té sais nounours t'baisse virtuelle alle est l'bin v'nue minme que j'espère qu'un jour j'vais pouvoir vir in vrai mes camarates de l'arnitoile cha s'rot magique ,j'm'imagine bin parler patos avec vous autes avec min tiot accent du chude Very Happy Laughing Smile Bin ouai j'n'in veut pas d'leu parlache ed cigale mais avec ches années pis mes tiots min coq bin cha d'vient d'pus in pus rute d'garder min parlache Sad Bon j'avos dit court du cop j'vous dis a'r'voir et pis à d'main mes gins Razz Ch'tiot bistrot 758c5u10[/quote]
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Sam 24 Sep - 8:04

Bonjour Malyne, je n'ai pas dit qu'tin accint d'cigale i n'est pas bieau, mais mi j'veux garder min parlache parce que j'n'ai pus qu'cha qui m'rattache à m'région ! Bonjour tertous .Bon ch'n'est pas tout cha mes camarates , j'mets l'café avec tout l'restant su l'tape ,bin ouai par tierre cha n'f'rot pas sérieux Laughing Very Happy Smile Rolling Eyes Aujourd'hui in va cor avoir eune belle journée ch'est agréape d'pouvoir rafraichir l'maison d'bonne heure au matin pis apres midi l'douceur alle est là j'sus fin bénache in septembre Very Happy Ch'tiot bistrot 22217910
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Sam 24 Sep - 8:35

bonjour mes gins et merci anso pour tin tchiot déj', j'arviens du sport alors cha fait du bin d'déjeuner
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum