chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Ch'tiot bistrot

+7
maceju62
jeangabelou59
malyne
annesophie
Pascale
Spiga
Cartouche
11 participants

Page 30 sur 40 Précédent  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Lun 15 Fév - 19:43

bonne nuit a tertous
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Lun 15 Fév - 19:54

l'Saint Valentin
annesophie Aujourd'hui à 18:50

Hier j'sus aller vire un défilé dins eune tiote ville amon d'ch'est mi (Roquemaure) j'vous in avos parlé , ch'n'étot pas mal cha canche.I avot des vielles charrues (cha peut s'dire commint in patois ? pas un barrou ch'est trop grand )avec des démonstration d'anciens métiers comme l'forgeron min garchon i étot émerveillé d'vir qu'avec un bot d'fer et pis du feu et des outieux in fer ches hommes is faisottent des bielles cosses . In a ravisé eune finme qui tissot l'laine des moutons avec ches vieux métiers à tisser et pis l'machine à faire des pelotes ed laine avec eune machine in bois eune grante roue... M'tiote alle avot des yuz grands comme des mappes in ravisant ches ropes ,ches ombrelles,ches capieaux . ... J'ai pinssé à tisottes ( mais nan j'n'ai pas mingé des moules !) i avot des tiots garchons avec des marronnes courtes .In pus l'cherisses su l'gatieau des orques ed barbaries ed toutes sortes ,pis in s'prom'nant dins ches rues j'intinds l'tiot quinquin parmi ches gins in' d'avot deux quis étotent du Nord cha fait qu'j'ai canté m'canchon .J'avos mes yux pleins d'larmes et mes poils drots d'sus mes bras .Après cha mes tiots is ont jués au jeu del guernoulle,aux tiots bidets d'bos .. Avant d'arpartir in a finit par minger ches marrons cauds pis intiquer eune tiote goutte ed jus à l'ancienne ,bin j'étos étonné mais i étot bin bon leu café.J'ai passé un bon momint in pus in a été vir Saint Valentin dins l'églisse j'espère qui protég'ra ches amoureux cor longtimps .Voilà vous savez tout as't'heure
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 15 Fév - 20:45

Merci Cartouche j'te paye eune tisanne pou ti avoir eune bonne nuit pis je t'mets eune bière au frais pou d'main (bin ouai j'avos ouvert un sujet a l'plache d'mette min texte dins ch'tiot bistrot heureuss'mint qu'li i n'est pas meumeu in informatique )
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Chest beau cha Qu'elle a écrit anne sophie

Message  M-pascale Mar 16 Fév - 7:18



J'ai fait ch'café et pis j'le prinds in lijant l'conte à Anne SO. Mi j'aros brais à c'plache in acoutant c'petit Quinquin. J'imagine si j'intindos cha dins ches Pouilles. Vinguette j'in méneros pas larche!
Ch'est ben d'braire mais faut auchi minger, j'ai mis tous ches fromaches que j'ai rapportés d'eul Savoie, du miel pou l'raleux et pis min pain maison et comme d'hab confiote et bure. In l'honneur d'c'carnaval d'Dunkeque des érings.
Le solel brile, qué bonheur.
Bonne journée tertous.
M-pascale
M-pascale

Messages : 130
Date d'inscription : 03/02/2010
Localisation : france

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 16 Fév - 7:30

bonjour mes gins et merci Marie pour l'tchiot déj', j'ai sorti eune boutelle d'intigel pour les amateurs ou teuses
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 16 Fév - 8:31

Bonjour tout l'monte ,merci pou l'tiot déjeuner. Ichi l'journée ch'est cuisine ,ratons ,molléauffes ,beignets ... à pus mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 16 Fév - 8:47

bonjour, bonjour

Ch'est mardi gras, alors jé m'déguisse in courint d'air.....

Passez eune bonne journée.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 16 Fév - 9:24

bonjour a tertous,ch'est aujourd'ui ,mardi gras,? bin eusu inne pleine peinture ej pourrai pon faire des ratons a l'vergeoise,j'n'a promis a quelques voisins qui connotent pon
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Mar 16 Fév - 10:07

Bonjour tertous !!!!!!! Bin mi, du pain bin tère aveuc du bure, à rin prêt j'in mingeos pus. Ech matin, cha rétot cor des routes inneigées, j'ai voulu passer pa el Belgique pou daler querre min tiot fiu. Bin atombé i avot unne plaque ed glache et cha été pou mi. J'ai ripé et in unne plinme ed masigue, ej rindo des comptes à St Pierre. Heureus'mint qu'ej fais partie ed ches malapates qui roul'tent pos d'sous l'vitesse qu'in a drot.. ...Ej mets em main ach fu, qu'si j'avo été unne garnoule, ej me s'ros pus vue pindint 6 mos, tell'mint qu'jai eu unne troule bleusse.
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 16 Fév - 11:52

eh bin, Jean t'es passé par eune belle porte! commint qu'as fait pour arvénir....jé m'doute hein! mais t'as réussi à dompter t'peur?et t'voiture? alle a rien?
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Mar 16 Fév - 12:42

J'ai pos eu d'accidint Pascale, em carette alle a seul'mint armué sin tchu, pou arv'nir ej su passé par la France, ches routes alle étotte nettiées. Ej l'ai pos vu v'nir, surmint qu'j'éto in route à finir em nuit lol! ....bon asteur ej m'in va mette ed l'orde dins mes jonnes d'aloute, à peine arrivés is ont d'jà des vièrs d'ù qu'el pinse. Ej vas leus faire unne platée ed crapettes, pindint qui mingent in les intindra pos. scratch ch'est pos gagné confused
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty jules

Message  maceju62 Mar 16 Fév - 15:23

jeangabelou59 a écrit:J'ai pos eu d'accidint Pascale, em carette alle a seul'mint armué sin tchu, pou arv'nir ej su passé par la France, ches routes alle étotte nettiées. Ej l'ai pos vu v'nir, surmint qu'j'éto in route à finir em nuit lol! ....bon asteur ej m'in va mette ed l'orde dins mes jonnes d'aloute, à peine arrivés is ont d'jà des vièrs d'ù qu'el pinse. Ej vas leus faire unne platée ed crapettes, pindint qui mingent in les intindra pos. scratch ch'est pos gagné confused
j'viens seulemint ed' m'apercevoir qu'tétos déguisé in jules cesar , té manques pas ed' toupet ti alors , ché pour miux juer au détectif , bin mi aussi j'pinsos vraimint qu'té t'avos cassé la gu,,,, , j'veyos déja ed' pauf carette in triste état
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 16 Fév - 15:26

chlinsos a écrit:bin ouais Pascale l'plus long ch'est l'préparation,au printemps ej va pon rester infermé ch'est pour cha que je l'fais a ch'momint
si té continu at' ténir ech'crachoir a tartous té s'ras jamais prêt pour el printemps , a moins qu'té parles d'ech'ti ed' 2011
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 16 Fév - 15:30

Pascale a écrit:Les amis, j'ai déjà dormi eune heure.....j'vas m"coucher Faites de bios reffes.
té l'vée j'espère , passeque qu'yé betot l'heure ed' s'arcoucher, et un plus té dors avant d'aller ed' couquer
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 16 Fév - 15:47

si té continu at' ténir ech'crachoir a tartous té s'ras jamais prêt pour el printemps , a moins qu'té parles d'ech'ti ed' 2011

ahaha hi hoho! Tais te! Maceju....faut bien qui s'détinde ch'povre homme......

Ouai , Maceju ,chte nuit j'ai fait l'tour dech cadran ...19h / 7h ch'matin!et j'sus cor mat! faut dire que j'arrete pas d'courir dins l'jurnée et in plus pour rien.....J'avos un rendez vous ch'matin....jé m'sus précipitée....pour m'intindre dire que ch'étot pas l'bon jour.....ch'est jeudi.....achteur faut que j'vérifie tout! jé m'trompe souvint.....

Du coup, j'sus allée faire un tiot peu d'courses surgelées et j'ai acaté des moules cuites et décortiquées.....j'les ai fait r'venir dins du beurre avec des échalottes et du vin blanc, que régal.... minquot qu'ches frites.

bon aprèm , à tous cheux qui viendront
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 16 Fév - 16:01

Pascale a écrit:
si té continu at' ténir ech'crachoir a tartous té s'ras jamais prêt pour el printemps , a moins qu'té parles d'ech'ti ed' 2011

ahaha hi hoho! Tais te! Maceju....faut bien qui s'détinde ch'povre homme......

Ouai , Maceju ,chte nuit j'ai fait l'tour dech cadran ...19h / 7h ch'matin!et j'sus cor mat! faut dire que j'arrete pas d'courir dins l'jurnée et in plus pour rien.....J'avos un rendez vous ch'matin....jé m'sus précipitée....pour m'intindre dire que ch'étot pas l'bon jour.....ch'est jeudi.....achteur faut que j'vérifie tout! jé m'trompe souvint.....

Du coup, j'sus allée faire un tiot peu d'courses surgelées et j'ai acaté des moules cuites et décortiquées.....j'les ai fait r'venir dins du beurre avec des échalottes et du vin blanc, que régal.... minquot qu'ches frites.

bon aprèm , à tous cheux qui viendront
quand em femme al fait des moules , al in prinds toudis d'plus , et ch'reste al le décortique , et al prépare avec , j'sais pas trop quoi , et j'minche cha al cuillère , el dernière fos chétot avec in patate au four , j'mé bin régalé , j'vas même ed' dire , j'préfére les minger comme cha , cha va plus vite , j'ai pas querre ête a tape
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 16 Fév - 16:28

faut pon vous inquiété mes gins ,Pascale té sais bin qu'o printemps viens a t'baraque tros jours vire Paris pi aprés ej vas chez Maurice inne onzaine ed jours pou arvire eu 'l 'N P D C ,l'cote d'opale gris nez,Le Portel,Malo ............Bruxxelles,Brugges ,Rijsel, COMINES,mais qui va duchemint va loin
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 16 Fév - 16:31

pi mi y a inne cose qui est sur ,quind ej va chez les gins j'leurs fait toudis plaijit,ch'est vrai y sont toudis contint si ch'est pon quind j'arrife ch'est quind j'arva
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 16 Fév - 16:41

bonsoir a tous , cha vas mais gins , el solel y'arvient ! cheers flower flower lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 16 Fév - 16:46

chlinsos a écrit:faut pon vous inquiété mes gins ,Pascale té sais bin qu'o printemps viens a t'baraque tros jours vire Paris pi aprés ej vas chez Maurice inne onzaine ed jours pou arvire eu 'l 'N P D C ,l'cote d'opale gris nez,Le Portel,Malo ............Bruxxelles,Brugges ,Rijsel, COMINES,mais qui va duchemint va loin
en' t'inquiètes pas daniel té viens quand té veux , in s'ra vraimint contint de t'vire , ed' boire in bonne boutel ed' champane , mais j'te préviens pas plus deux a trois heures , j'su pu capape ed' supporter du monte , et cros me ché pas d'el mauvaisse volonté , mais surtout si vraimint té ed' passache din l'coin , VIENT , té m'prévient et j't'esplique la route ,
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 16 Fév - 16:53

salut Didier y a pon que l'solel qui arvient y a ti aussi.
armarque Maurice ej pouros v'nir pus vite ,cha dépind ed ti!

J'ai pinsée té viens m'donner un tiot caup ed main a faire min brin,et pi aprés ej t'armonte inne ira faire un tour a l'gaillette
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 16 Fév - 17:00

salu daniel jétot pon loin ed vos pinsser mais jai atraper inne saloperie ed castro et cha cha fou un l'air com i faut !!!!!! maurice bonjour mi quin j'a aller la bon j'irais a mericourt , pour étte vire un vrais !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 16 Fév - 17:01

chlinsos a écrit:salut Didier y a pon que l'solel qui arvient y a ti aussi.
armarque Maurice ej pouros v'nir pus vite ,cha dépind ed ti!

J'ai pinsée té viens m'donner un tiot caup ed main a faire min brin,et pi aprés ej t'armonte inne ira faire un tour a l'gaillette
mais ya pas ed' problême el gaillette al est même pas a 1km del maison , in v'nant , té passe ed' vant pour v'nir ichi , ta d'ja vu un fainéant travailler , ? mais ché rin , ech' champ , yé prêt, in bonne nuit a tartous
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 16 Fév - 17:05

bonne nuit Maurice,dors bin min tiot réfe pon ed peinture edmain j'auros pu rin a faire,surtout qu'tous les jours j'in fais in pinsant in garder pour chés jours qui suiffe;Ej porion y ronfle tant pi
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 16 Fév - 17:05

bonne nuit maurice dort bin mais teu sait les féniant quin i sont a plusieurs ches quéquos !!!! Sleep cheers
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 30 sur 40 Précédent  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum