chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 13 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Ch'tiot bistrot

+2
Pascale
Cartouche
6 participants

Page 13 sur 40 Précédent  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mer 16 Fév - 18:40

Ch'tiot bistrot - Page 13 Bonne_10 hé bin teu nous un diras tant Evil or Very Mad que misere ya du avoir bin peur cht'homme ? imbrasse le bin pour mi, bonne soirée bon réfes, Sleep dormer bin Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven ,a dmain lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 17 Fév - 5:41

Eh bé tite Anne so...........pfffffffffffff! qué malheur! bon, y a rien eu ch'est déjà cha! mais j'espère qui va pas ete trop marqué dins tiete.......

Pour mi, ches chauffeurs ed bus y d'viennent presque des héros comme ches pompiers......Ichi.......j'voudros pas faire leu métier....

In meme timps hier dins ch'bus ,j'ai vu un jeune homme intervenir et dire au chauffeur d's'arreter juste au redemarrage, sin vosin avot oublié sin sac dins l'bus et y ç'a précipité déhors pour li rinde!....

A t'à l'heure.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 17 Fév - 7:33

Ch'tiot bistrot - Page 13 905d6810 Bonjour tout l'monte , bon mon magichien i etot un peu anxieu au matin mais cha allot i a arprit sin bus dins l'noir matinal . Hier ch'étot l'jour l'frayeur pale m'tiote alle étot au mini clup du villache alle devot faire eune tiote sortie à vélo quand j'sus allée l'arquer ches animatrices alles m'ont dit qu'alle avot fait un malaisse et qu'min médecin i prenot un rindez vous chez l'cardioloque pour eune échographie d'sin coeur et pis un électrocardiogramme,j'vais vir cha avec li apres midi Neutral Suspect I a des jours je m'dis célibataire cha n'dot pas ête mal va ...!!! Bon in tout cas j'mets l'tiot dejeuner su l'tape Smile M' Manman alle arvient apres midi à l'maison Wink Ch'tiot bistrot - Page 13 6c033310
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 17 Fév - 9:27

Ch'tiot bistrot - Page 13 Bonjou10 bonjour a vous deux et a ce qui vont vnir , ouiais min coq yé farcer , mais chest pon de s'faute les poules i l'impéche ed dormir dins l'nuit Razz Razz Razz aujourdhui grind sunny Question mais i fair fraiche un peut pon tout avoir , jesper pour étté n'homme chest pon trop graf qui est pon blésser mais , teu m'fait peur avec ette n'attque cardiaque , i faut qui passe des examint chest sérieu ! imbrasse le bin pour nous , et bon courache a li ! passer eune bonne journée et a taleur , jai fait du café avec tout cha un à oblier l'déjeuner lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 17 Fév - 12:42

Ch'tiot bistrot - Page 13 Kujjq410 aprés minger pour el digeration avec, un cop d'genief lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 17 Fév - 13:34

merci Didier!

d'abord un coup d'gnieffe pis eune grande jatte d'café......m'fille vient d'm'appeler ,alle vient m'caire à 17h....in va vire min père dins l'baie de Somme jusqu'à dimanche......fot qu'je m' grouille.......

Bizzzzzzzzzz à tous.Portez vous bien.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 17 Fév - 14:22

BONNE ROUTE PASCALE PROFITE BIN! inbrasse les chtis pou mi a bintot lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 17 Fév - 19:02

Ch'tiot bistrot - Page 13 37wiqy10 bonne fin d'soirée a tous et bon refes Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven lol! a demain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 17 Fév - 20:47

Bonsoir mes camarates ,bin Pascale t'in as de l'chance ti des vacances à l'improvisse Very Happy in pus avec t'file et sur'mint t'tiote Wink Bin bon séjour alors et profites d'tin Papa Smile .Didier ch'est pas min coq qui a eu un malaisse ch'est m'tiote ed 10 ans faut qu'j'arparte d'main chez l'méd'cin avec elle pas moïen d'avoir un rindez vous chez un cardioloque ch'est les congés pour les sports d'hiver Sad Crying or Very sad Rolling Eyes Mais bon l'médecin i pinse à un tiot souffle au coeur cha rassure un tiot peu Rolling Eyes Suspect Bon j'n'ai pas été beaucop là aujourd'hui ,d'main cha s'ra peut ête mieux .Bonne nuit mes camarates faites d'bieaux rêfes Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 18 Fév - 7:51

Ch'tiot bistrot - Page 13 77480310 bonjour jai preparer l'café , et du pain bur del confiture et des brioche anne fait bin atintion, al' tiote un soufle au coeur ches pon rien ? IMBRASSE EL TIOTE POUR MIS ! ichi i fait gris un vraie timptd d'hiver affraid bonne journée a pu tard lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 18 Fév - 12:40

Ch'tiot bistrot - Page 13 Hzvzyh10 aprés minger chest s'qui nous fau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 18 Fév - 12:45

Bonjour Didier bin j'n'arrivos pus à v'nir pus moïen l'page alle avot l'dinse sanguine Crying or Very sad Ouai j'sais bin qu'un souffle au coeur ch'n'est pas rin mais cha s'rot moins que c'que les animatrices alles avotent dit pis c'que j'avos imaginé Smile Ch'est sur qu'in va s'méfier et pis l'surveiller d'près I love you Bon du cop j'ai raté l'tiot déjeuner pis comme i a foque nous autes ichicha fait du brissodache Neutral Bon j'mets l'café pour l'digération à pus bon apres midi In a buqué in minme temps Rolling Eyes
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 18 Fév - 12:47

J'prinds eune jatte et du cop j'arrete m'caf'tière lol!
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Ven 18 Fév - 16:45

annesophie a écrit:Bonjour Didier bin j'n'arrivos pus à v'nir pus moïen l'page alle avot l'dinse sanguine Crying or Very sad Ouai j'sais bin qu'un souffle au coeur ch'n'est pas rin mais cha s'rot moins que c'que les animatrices alles avotent dit pis c'que j'avos imaginé Smile Ch'est sur qu'in va s'méfier et pis l'surveiller d'près I love you Bon du cop j'ai raté l'tiot déjeuner pis comme i a foque nous autes ichicha fait du brissodache Neutral Bon j'mets l'café pour l'digération à pus bon apres midi In a buqué in minme temps Rolling Eyes
min garchon yavot cha quand yetot tiot , pour finir cha a passé avec l'ache , et ya même pas été réformé , tout yétot rintré din l'orde ,
salut mes gins et in bonne nuit
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 18 Fév - 16:52

Bonjour Maceju ,ouai ch'est cha qui faut qu'in sache si ch'est anorganique ch'est innochint donc in croisse les dogts mais bon ch'est bin ingoissant pis alle dot cor faire eune prisse ed sang d'main matin ajeun Neutral Bon j'attind min bieau frere i vient querre m'grande alle a eune peine sintimintale du cop i va li canger ses idées Wink Merci et bonne soirée à tertous Ch'tiot bistrot - Page 13 58bfd210
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 18 Fév - 19:09

Ch'tiot bistrot - Page 13 Drzc7r10 bon réfes dormer bin Sleep ( anne) donne nous vite des bonne nouvielles pour el tiote, bisous a dmain lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Sam 19 Fév - 10:00

Ch'tiot bistrot - Page 13 Mje3l810 bonjour a tous j'vos tout monte yè din les bras morphée jai mi du café, sus l'tapes Razz Razz Razz dépecher vous, pasque autremint vous allez comincher par l'apérot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bonne journée a tous lol! j 'espere avec du sunny
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Sam 19 Fév - 14:08

annesophie a écrit:Bonjour Maceju ,ouai ch'est cha qui faut qu'in sache si ch'est anorganique ch'est innochint donc in croisse les dogts mais bon ch'est bin ingoissant pis alle dot cor faire eune prisse ed sang d'main matin ajeun Neutral Bon j'attind min bieau frere i vient querre m'grande alle a eune peine sintimintale du cop i va li canger ses idées Wink Merci et bonne soirée à tertous Ch'tiot bistrot - Page 13 58bfd210
bah té sais ach't'ache la ché vite passé , j'parle in temps qu'garchon bin sur , ti dis qu'pépé maurice y li fait in grosse baisse , mais j'pinse pas qu'cha suffira
salut tartous
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Sam 19 Fév - 16:24

Coucou me v'là que journée ,du matin prisse ed sang résultats mardi matin ,apres des commissions à Carroufe boouuhh que idée d'faire tertous ses courses l'sam'di mi cha m'dit pus Neutral Pis apres midi bin restant d'courses in oublietoudis quétiosse Crying or Very sad Là j'va décompresser in allant prindre un bon bain caud Very Happy M'soeur alle est partit à 200kilomètes de l'maison alle va acater un tiot chiot saint bernard affraid bin ouai un chiot ch'est in principe tiot AnSo tongue Maceju ouai un d'perdu dix d'artrouvé comme in dit Wink Didier t'armets tin apéro su l'tap pou c'soir comme cha je s'rais in guinsse n'pas dormir et intiquer des tiots verres cha m'f'ra oblier mes soucis eune paire d'heure Embarassed Bon au lieu d'dire des cacoules AnSo vas t'laver i a qu'les gins sales qui s'lav'tent i parait Smile à pus mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Sam 19 Fév - 18:12

Ch'tiot bistrot - Page 13 Ok6qnm10 bonne soirée a ti s'autes bon réfes et a dmain lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Sam 19 Fév - 20:15

Merci Didier alle est tres bellotte tin imache Wink J'busios qu'Cartouche chai est ches congés bin is prenn'tent d'jà fin Neutral J'espère qu'inda bin profité pis s'finme aussi Smile Ch'tiot bistrot - Page 13 63tue211
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Dim 20 Fév - 7:34

[img]Ch'tiot bistrot - Page 13 Playa10[/img]


bonjour mes gins m'arvla, j'ai préparé ch'tchiot déj' sur la plage
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Dim 20 Fév - 7:46

Bonjour tertous .Merci Cartouche ch'est bin agréape eune vue parelle !Alors ch'étot bin ches vacances aux canariens ? J'espère qu't'as fait des photos et qu'in pourra in profiter Laughing . Ichi l'solel i est là min garchon i s'in va vir les taureaux avec s'Marraine Smile à t'à l'heure
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Dim 20 Fév - 7:53

ouais in a bin profité, j'tacherais d'mette eune paire d'photos, ch'est vraimint biau la bas
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Dim 20 Fév - 8:30

Cartouche a écrit:[img]Ch'tiot bistrot - Page 13 Playa10[/img]


bonjour mes gins m'arvla, j'ai préparé ch'tchiot déj' sur la plage
bonjour a vous deux , et bon diminche , cha fait réver rené , ta bin profiter du solel !jai eu des nouvele du linso i saquéndins yé intrint curer sin puit ! un tiot café arroser peut éte ? lol! a taleur mes gins !!!!!!!!!!!!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 13 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 13 sur 40 Précédent  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum