Rechercher
Derniers sujets
Ch'tiot bistrot
+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants
Page 28 sur 40
Page 28 sur 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Ch'tiot bistrot
messache involé....messache ........é j'ai rien treuvé que l'rime.....
ah si : journée gachée!!!!
a pluche......
Pascale- Messages : 1609
Merci Pascale, i m'resse pus qu'à armette mes baguettes dins ma cabas, mais ej laisse el boutèle ed goutte d'sus l'tape.Bon "vicante" à tertous...Adé mes gins
jeangabelou59- Messages : 223
bonjour mes gins, et merci Pascale, que bielle tape !! cha donne invie, pis merci Jean pour l'goutte, ichi in a eu un arnu hier mais ch'matin cha va, j'm'in va faire min sport
Bonjour tertous merci pour l'tiot dejeuner cha donne l'impression d'ete à l'hotel hum! Ichi i a du solel mais un fond d'air frais Bon là j'va d'aller vire m'soeur à sin vide grenier je m'deminde bin que babioles alle va vindre
annesophie- Messages : 1805
J 'ARRIF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheers:BONJOUR A TI S 'AUTES TERTOUS! mais chest trop tard ! pour el tiot déj pourtant y'avos eune bielle tape . mi ch'preconisse l'apérot cha vous dit ? POUR em faire pardoner alors , tiot jaune , wisquis jus d'orinches!sinté mes gins 'j'arvient du marcher, mais com i fait pon bon ya pon grind causse à acater ! jvous suhaite eun e bonne journée a taleur
louis francois- Messages : 1579
ravisse annesophie tya pas qu'ti qui canche ed' coiffureannesophie a écrit:Bonjour tertous merci pour l'tiot dejeuner cha donne l'impression d'ete à l'hotel hum! Ichi i a du solel mais un fond d'air frais Bon là j'va d'aller vire m'soeur à sin vide grenier je m'deminde bin que babioles alle va vindre
maceju62- Messages : 437
Wouarf! wouarf! mais y va m'faire mourir ed rire Maceju!!!! lol
scuze hein!!!!! j'sais bien qu'té m'pardonnes Maceju, ch'est du DEVOS sins paroles......
scuze hein!!!!! j'sais bien qu'té m'pardonnes Maceju, ch'est du DEVOS sins paroles......
Pascale a écrit:Wouarf! wouarf! mais y va m'faire mourir ed rire Maceju!!!! lol
rigole , j'min fous , mi j'sais qu'ech'deviens ed' plus in plus tranquil au fur et a mesure , qu'cha coupe , pu d'caveux a laver , pu brillantine ,
( ' ya au moins 40 ans qu'jin met pu ) pu d'peine , j'zé arvindu ach'marché aux puches , et j'nai gardé un pour annesophie , cha yévitras des déringer
Bonsoir tertous l'pauf' tiote alle cope minme les caveux de s'Pépé avec les yux serrés Mais té sais Maceju t'es bieau comme un sou neuf ainsi Bon comme j'sus un tiot peu matte j'nai pas compris ch'est quo que t'm'as mis d'coté un caveu???? In tout cas vin nan t'as d'bielles plantes bravo à Madame Maceju . Bon à s't'heure chi ch'est trop tot pour l'apéro et trop tard pour eune goutte ed jus du cop cha m'f'ra faire des néconomies hihihi.Eune grosse baisse à mes camarates ,bonne soirée Bonne nuit à d'main
annesophie- Messages : 1805
bonsoir a tertous , com yé jamais trop tard pour bin faire! [ L'APEROT tout yé si l'tapes NOS NOS BOUQUES MES GINS bon souper a tous pour el desert cha sras eune tarte au libouli bonne fin soirée at bon réfes
Bin mi aussi j'ai querre del tarte au libouli, j'ai eu del visite ,j'ai parlé tout l'jour......achteur j'ai faim.......
Ch'est vrai qu't'es bio comme un sous neuf Maceju
j'rigolos pasqu'in veyot que l' plante Maceju.....mais j'savos qui fallot cliquer hein!
J'ai eune question à poser ,qui connot cha et à quoi cha servot?
J'vous mets l'photo.
Bonne soirée à tous
Ch'est vrai qu't'es bio comme un sous neuf Maceju
j'rigolos pasqu'in veyot que l' plante Maceju.....mais j'savos qui fallot cliquer hein!
J'ai eune question à poser ,qui connot cha et à quoi cha servot?
J'vous mets l'photo.
Bonne soirée à tous
bonjour à ti s'autes tertous pout el déjeuner , brioche , crossinr pain bure , confirutr ed fraisses et mirtile ; café ,chicorée chocolat, jus d'orinches ' géniéf !!! jvous souhaite a tous un bon diminche un bon rével, ichi el timpts yé pon biaux min garchon i vient minger a midi ! alors! au fourneaux a taleur mes gins pascale cha sros pon eune aiguile a racomder les filet d'péc!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bonjour mes gins, j'arviens d'min foutinge comme tous les diminches, merci Didier pour ch'tchiot déj' .
Pascale cha serot pon des navettes pour faire des filets d'pèque ?
Pascale cha serot pon des navettes pour faire des filets d'pèque ?
bonjour tout l'monte
Merci Didier pour ch'pétit déj bien appétissant.
J'ai aucune idée de ch'que cha peut ete, ch'est m'copine qui a artreuvé cha dins l'boite à couture de s'mère et mi cha m'rappelle quécosse , mais quoi??????
Passez eune bonne jornée.
Ps Cartouche , cha m'étonnerot pon ! m'copine alle est bretonne.....
Cha fait 2 réponses, minme sens.....
merci à vous.....j'compte sur Anne so Jean et Maceju......
Merci Didier pour ch'pétit déj bien appétissant.
J'ai aucune idée de ch'que cha peut ete, ch'est m'copine qui a artreuvé cha dins l'boite à couture de s'mère et mi cha m'rappelle quécosse , mais quoi??????
Passez eune bonne jornée.
Ps Cartouche , cha m'étonnerot pon ! m'copine alle est bretonne.....
Cha fait 2 réponses, minme sens.....
merci à vous.....j'compte sur Anne so Jean et Maceju......
Cartouche, cha ch'est sur hihi!
YA QEQUIN POUR L' APEROT U DIMINCHE :?:v' nez chem tournée j'vous souhaite à tertous un bonne apétit !!!!!!!!!!! a nos bouque mes gins
ché des aiguils pour faire d'el dentelle , j'in suis surPascale a écrit:Cartouche, cha ch'est sur hihi!
bonjour tartous , et surtout, faut pas n'oublier l'messe
merci Maceju
Allez pour un cop j'sus à l'heure pour l'apéro ,j'ai amené ches boutelles et eunequiche lorraine plutot des délices de Sandy....
.
Sinté à tertous
Allez pour un cop j'sus à l'heure pour l'apéro ,j'ai amené ches boutelles et eune
.
Sinté à tertous
ah bon ? cartouche? Faut que j'deminde à m'copine, ch'est eune photo qu'elle m'a invoyé.
Pour les 110kg.....vu ch'qu'alle proposse cha s'rot pas étonnant!
ché quo chés délices de sandy ( 110 ) ?Pascale a écrit:ah bon ? cartouche? Faut que j'deminde à m'copine, ch'est eune photo qu'elle m'a invoyé.
rebonjour a tertous ;maurice jai ravisé chest des arcette ed cuisine chest special régime ( 110 kilo )
Page 28 sur 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Page 28 sur 40