chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 37 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


-39%
Le deal à ne pas rater :
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
399 € 649 €
Voir le deal

Ch'tiot bistrot

+6
jeangabelou59
Cartouche
louis francois
chlinsos
maceju62
Pascale
10 participants

Page 37 sur 40 Précédent  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 12 Avr - 6:09

Bonjour Pascale et pis ceusse qui vont v'nir cha i est j'ai posé su l'tape l'lait d' ceinse .Je m'groule parce que m'tiote alle fait un stache d'armise à niveau pour ches sacrés mathématiques ch'est rute quand in n'est pas matheux Crying or Very sad à t'à l'heure mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Lun 12 Avr - 6:33

bonjour , a ti s'autes tertous ! merci a vous deux pour el tiot dej ! el sunny yé cor la ch'matin ? jai pon grimint dormi el nuit chi!!!!!!!!!!!!! el matinée al vas passer vite , éche rinte a 14 heures , passer inne bonne tiote journée a taleur mes gins cheers lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 12 Avr - 6:58

Bonjour Didier bin ichi l'pleufe alle est core au rindez vous [img]Ch'tiot bistrot - Page 37 Grenou10[/img] Ches guernoulles alles sont à l'fête Il pleut il pleut il mouille c'est la fête à la grenouille. J't'imbrasse bin fort n'oublie rin dins t'valisse pyjama caleçons Pantoufles ... Mi eune fos je n'avos pas pris d'quémisse ed nuit Embarassed
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Lun 12 Avr - 7:34

Pour Maceju:

J'viens trouver cha sur un blog:
Actuellement, celle qu'il préfère c'est chez “SAJ” qu'on peut trouver sur les marchés d'Hénin-Beaumont, Billy-Montigny ou Méricourt. Toutes les bonnes charcuteries ont fermé en général. Il se souvenait que la meilleure de toutes était chez “PUSZ” à Méricourt. Ma maman y avait travaillé et elle se souvient qu'un conccurent tout proche envoyait quelqu'un voir comment étaient les saucisses ” pour qu'une saucisse soit bonne, il faut qu'elle craque quand on croque dedans! ” dixit min père ! Les gens faisaient la queue pour acheter leur charcuterie ! Il reste encore une bonne boucherie à Méricourt mais mon papa ne se souvient plus du nom exact. ce sont les fils qui ont reprit.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Lun 12 Avr - 8:41

bonjour mes gins et merci pour ch'tchiot déj'
mi à peine levé y afallu que j'vache faire des courses, faut dire que ch'te semaine j'sus d'aprés midi alors si j'fais pon chés courses l'matin in minge pon.

A Méricourt y a de l'bonne saucisse ?? ah ?
A Hénin ch'maire i court , y a la peau lisse au c...
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Lun 12 Avr - 9:11

rooooooooooo! cartouche..... Ch'tiot bistrot - Page 37 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 37 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 37 Icon_eek

Didier, j'viens t'faire eune grosse baisse, acoute bien chés infirmières et chés medecins....réclame pas tout d'suite des fricadelles!

J'pins'rai à ti d'main, et arviens nous vite pasque té vas nous minquer. Enfin, mi j'sus favorisée pasque j'pourrai aller t'vire (...et artire c'que té viens dire......t'as dit oh la barbe ou bin quel pot d'colle? )

allez Bizzzzzzzzzzzzzzzzzz Didier, à ++++++++++++++
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Lun 12 Avr - 10:28

Pascale a écrit:rooooooooooo! cartouche..... Ch'tiot bistrot - Page 37 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 37 Icon_lol Ch'tiot bistrot - Page 37 Icon_eek

Didier, j'viens t'faire eune grosse baisse, acoute bien chés infirmières et chés medecins....réclame pas tout d'suite des fricadelles!

J'pins'rai à ti d'main, et arviens nous vite pasque té vas nous minquer. Enfin, mi j'sus favorisée pasque j'pourrai aller t'vire (...et artire c'que té viens dire......t'as dit oh la barbe ou bin quel pot d'colle? )

allez Bizzzzzzzzzzzzzzzzzz Didier, à ++++++++++++++
loin d'la em pinssée pascale , sus po com cha cha fait plaijir d'avoir des incouragemint , mais quin fuat y'aller faut y'aller ! bon mes gins ches l'heure , jespére cor artapper suche minicrac el plus vite possipe , ed tout façon sylviane ou fredo, i vous donneront des nouvielles sins fautes ! a bientot jvous imbrasse tertous bin fort lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62680 Lun 12 Avr - 16:14

Pascale a écrit:Pour Maceju:

J'viens trouver cha sur un blog:
Actuellement, celle qu'il préfère c'est chez “SAJ” qu'on peut trouver sur les marchés d'Hénin-Beaumont, Billy-Montigny ou Méricourt. Toutes les bonnes charcuteries ont fermé en général. Il se souvenait que la meilleure de toutes était chez “PUSZ” à Méricourt. Ma maman y avait travaillé et elle se souvient qu'un conccurent tout proche envoyait quelqu'un voir comment étaient les saucisses ” pour qu'une saucisse soit bonne, il faut qu'elle craque quand on croque
dedans! ” dixit min père ! Les gens faisaient la queue pour acheter leur charcuterie !
Il reste encore une bonne boucherie à Méricourt mais mon papa ne se souvient plus du nom exact. ce sont les fils qui ont reprit.
bin ouais el boucherie saj , j'el vos passer tous les samedis d'vant l'maison pour ech' marké d'méricourt ," puche " , j'lé bin connu , j'avos min bistrot mitoyen avec es boucherie , et , ché vrai qu'chés gins y faijotent el queue surtout a paques " ech' crot " pour ses saucisses polonaises , et pi mi , j'recoltos chés clients qui v'notent boire in pinte , et pas seulemint a paques ,yé fermé , ya pris s'pinsion ya in quinzaine d'années , el seul boucherie qui reste , sin nom ché chimonski , ché la qu'em file al va pour nous aussi

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Lun 12 Avr - 18:09

que belle journée! un peu vinteuse mais bon!

Bonne soirée à tertous. faites de bios reffes. Ch'tiot bistrot - Page 37 Sleep
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 12 Avr - 18:33

Bonsoir tertous bin ouai ch'est à c't'heure là qu'j'arrife, mais je n'me sus pas amusée j'ai fini mes peintures (ouai d'pis l'timps ...l'prochain cop j'apliqu'rais l'consel ed Maceju j'prindrais un ramon).Comme d'main j'vais arfaire eune radio d'min g'nou bin j'in ai profité d'peur que l'médecin i m'armette eune genouillère obin eune attèle Mad Mais min garchon i m'a donné un cop d'main pour c'qui étot in bas i a pas cor 14 ans mais i est plus grand qu'mi. Ichi l'pleufe alle étot là pour l'journée pis ach't'heure i fait bieau in a minme un bieau rayon d'solel Smile .Bon j'vous souhaite eune bonne soirée et eune bonne nuit [img]Ch'tiot bistrot - Page 37 Zvh2ov10[/img] j'intique eune mousse avec eune pinssée pour Didier
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 13 Avr - 5:59

Bonjour les amis
Ch'tiot bistrot - Page 37 C-bon-10

In vot qu'ch'est po mi, alors, merci qui?

bonne journée les amis , alle va ete longue....mais j's'rai bien occupée. Alors à c'soir.
Comme dit Anne so , eune tite pinsée pour Didier et s'famile.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Mar 13 Avr - 6:52

Bonjour tertous. Bin que jornée hier, j'ai m'né min tiot garchon à Lewarde pou li moutrer quo qu'sin rataïon (arrière grind père) i fesot comme traval.
I avot l'air bénache, mais ch'qui m'étonnos ch'est qui comprenot tout ch'qu'el guite i dijot. El tiot i m'espliquot , ej treuvos minme cha bizar.
El principal ch'est qu'i avot l'air ed passer un bon momint.
Un arv'nant cha été el dalache , i avot un accidint sur l'autoroute, bouchon, déviation et énerv'mint; mi ej ravisots em jauche, j'avot oublié ed faire el plein.
Comme ej perdot em patienche ej jonne d'aloute i m'dit "un aurotdu daler à la mer, surtout qu'ej connaichos, ej sus d'jà v'nu aveuc el camp ed vagance."
J'in su qué su l'dinne, quind ej li ai d'mindé pourquo qu'i avot dit ouais quind ej li ai proposé i m'a rinfliker "bin mi j'avos compris qu'in allot à Bellewaerde, d'ù qui a un parc aveuc unne ducasse et des biètes sauvaches !!!!!!
Bon ech matin cha s'ra un reste ed briquet, tartinnes aveuc du saindoux, unne oranche et un bout'lot ed jus; pou cheux qui ont querre cha i a un baton ed role (i a trimpé dins du rhum, cha peu rimplacher el bistoule. A dé mes gins
[img]Ch'tiot bistrot - Page 37 La_cha11[/img]
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 13 Avr - 7:24

bonjour mes gins et merci pour ch'tchiot déj' spartiate. vla les paroles de l'canchon Jean :
L'ardent mineur, dès que l'aurore
A l'horizon, vient resplendir,
A sa famille qu'il adore,
Dit adieu car il faut partir.
Prenant son pain, son pic, sa lampe,
Au pays noir, il va sans peur
Et vers sa taille, il marche, il rampe,
Toujours vaillant, en son labeur.

2

Dans les entrailles de la terre,
Il arrache le noir charbon
Pour l'industrie et pour la guerre,
Pour le marin, le forgeron.
Le pic dans le filon résonne
Et le marteau frappe le roc,
La poudre sourdement détonne,
Sous son effort, se fend le bloc.

3

Tout couvert de noire poussière,
L'ardent mineur, le coeur content,
Monte au pays de la lumière
Revoir sa femme et son enfant.
A la maison, la soupe est prête,
Devant ses pas, l'enfant accourt
Et gaiement la femme s'apprête
Afin de fêter son retour
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Ches paroles sont si bielle Maite

Message  malyne Mar 13 Avr - 10:40

j' vas querre a les mette in musique !
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 13 Avr - 10:54

malyne a écrit:j' vas querre a les mette in musique !


nan ! j'vas cacher à les mette in musique

ch'est pon facile hein ? mais te vas y arriver
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Commint qu'in fait Maite

Message  malyne Mar 13 Avr - 18:10

Pou s' connecter au tchat.....;;;mi j'auros querre d'y aller faire un tour!


' j' sus curieusse ! Maite

te veux nous espliquer cha STP !
Ch'est pou travaler min patos ! Maite ! et petête avec Maceju, s'i trove là! pou m'aider a faire min interro!

faut auchi que te m'esplique pouquo " cacher?" et pon querre !
l' dico m' dit: :" chercher " = querre, cacher, trifouïer
Merci Maite j'attinds t' réponse pou ch tchat? STP
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 13 Avr - 18:11

Bonsoir mes camarates bon cha i est me v'là rintrée que cirque pour un g'nou Mad Rindez vous pour l'radio attinte pis incore attinte pour ches résultats pour rien faut vire vot' medecin qui m'dit l'monsieur ,du cop rebelotte attinte chez l'docteur pour m'dire j'min doutos à part l'usure du cartillache in n'vot rien ch'n'est pas l'os , bin faut faire un irm mais l'rindez vous cha s'ra dins inviron 3 s'maines in attindant faut faire attintion et marcher l'moins possipe et core sur du plat Twisted Evil J'téléphon'rais au chu d'main, in verra bin . Bon min esprit in pus aujourd'hui i étot occupé par l'opération d'Didier i fallot donc m'prindre avec des pinchettes Crying or Very sad Bon ach't'heure j'va préparer min souper des feuilletes au gambon et à l'emmintal hum! avec un tiot rosé Embarassed Bonne soirée mes camarates bonne nuit bons rêfes et à d'main
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 13 Avr - 19:59

malyne a écrit:Pou s' connecter au tchat.....;;;mi j'auros querre d'y aller faire un tour!


' j' sus curieusse ! Maite

te veux nous espliquer cha STP !
Ch'est pou travaler min patos ! Maite ! et petête avec Maceju, s'i trove là! pou m'aider a faire min interro!

faut auchi que te m'esplique pouquo " cacher?" et pon querre !
l' dico m' dit: :" chercher " = querre, cacher, trifouïer
Merci Maite j'attinds t' réponse pou ch tchat? STP


pour l'chat te clique sur l'tchiote mason in haut de l'pache pis après te t'connecte.

chercher = aller querre et non pas querre
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty querre!

Message  malyne Mar 13 Avr - 20:20

merci Maite !
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 14 Avr - 6:43

bonjour mes gins, j'ai fait du café , j'ai mis eune bielle nappe et pas d'zeur des tchiots pains au lait du mile de l'confiture, des tarines du burre et du fromache. Et j'ai pon oblié eune boutelle de g'nièfe
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 14 Avr - 7:33

Ah bin vlà eune idée qu'elle est bonne pour ch'pétit déj....Merci Cartouche.

Anne so j'te souhaite bon courache , j'sais po commint qu'té vas débrouiller pour moins marcher mais fais d'tin mieux.

J'epère qu'in aura des nouvelles ed Didier aujourd'hui, sinon, j'téléphonerai c'soir.

Bonne journée à tous.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 14 Avr - 7:58

Bonjour tout l'monte merci pour l'tiot déjeuner ichi l'solel i est là mais i'n fait pas caud brrr !!! Mi aussi j'attinds des nouvelles ed Didier j'compte sur ti Pascale. Aujourd'hui i minqu'ra deux d'mes neveux bin ouai l'tiot d'14 mos i a l' varicelle ,pis mercredi prochain is n'viendront pas cor (du cop j'ai proposé à m'soeur de v'nir l'mardi) sin frère i va pour ses yux l's'maine dernière i avot cor perdu d'sin acuité visuelle Neutral Bon j'vais artéléphoner au chu d'Nîmes pour prindre un rindez vous pour l'irm cha sonne toudis i a jamais personne qui décroche obin cha cope (j'laiche sonner 3 minutes ) Rolling Eyes
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 14 Avr - 8:01

ch't'aprés midi j'vas ouvrer alors si quéqu'un a des nouvelles d'Didier cha serot gentil de me l'faire savoir, pis si ch'est possipe d'y faire passer l'bonjour ......
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 14 Avr - 15:45

j'sus rintrée.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62680 Mer 14 Avr - 16:55

annesophie a écrit:Bonjour tout l'monte merci pour l'tiot déjeuner ichi l'solel i est là mais i'n fait pas caud brrr !!! Mi aussi j'attinds des nouvelles ed Didier j'compte sur ti Pascale. Aujourd'hui i minqu'ra deux d'mes neveux bin ouai l'tiot d'14 mos i a l' varicelle ,pis mercredi prochain is n'viendront pas cor (du cop j'ai proposé à m'soeur de v'nir l'mardi) sin frère i va pour ses yux l's'maine dernière i avot cor perdu d'sin acuité visuelle Neutral Bon j'vais artéléphoner au chu d'Nîmes pour prindre un rindez vous pour l'irm cha sonne toudis i a jamais personne qui décroche obin cha cope (j'laiche sonner 3 minutes ) Rolling Eyes
ché malheureusemint tout partout parel , ché long pour avoir un rendez vous , et pi apres ché long quand y faut attinte
bonjour tartous , j'su tellemint occupé in ch'momint , qu'j'ai pu l'temps de rin , j'savos pas qu'chétot si dure el vie ed' pinsionné ,ta des nouvelles ed' didier pascale?

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 37 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 37 sur 40 Précédent  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum