chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 11 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Ch'tiot bistrot

+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants

Page 11 sur 40 Précédent  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Lun 16 Aoû - 7:36

bonjour mes gins et merci Pascale pour ch'tchiot déj', mais j'sins déjà l'odeur de l' carbonate , hummm !! miam miam
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 16 Aoû - 9:14

[img]Ch'tiot bistrot - Page 11 9be62010[/img]Bonjour tertous ichi l'solel i est cor là mais beaucop moins caud oufff Min coq i a arprit l'ouvrache mais i finit intre 14 et 15 heures tout l'semaine . Min parrain et pis m'tante sont à Perpignan jusqu'à vindredi j'pinsse à ti Pascale Very Happy M'cousine alle n'est pus avec madame De Fontenais car alle vise Miss france et pour cha alle devot ete avec l'aute le 25 septimbre (j'cros!!!)alle s'présinte pour Miss Artois Very Happy pis chi cha marche là alle ira pour arprésinter not' pays Laughing Bon j'prinds un tiot peu d'tin tiot déjeuner Pascale mais vraimint j'pluque à s't'heure chi Wink Mais j'intique eune grante jatte ed cafe I love you Voilà ch'est l'derniere semaine d'vacances pour m'tiote lundi matin alle arprind l'quémin d'l'école Neutral cha aura cor vite passé ches mos d'juillet et pis d'aout Rolling Eyes à pus mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 17 Aoû - 8:48

[img]Ch'tiot bistrot - Page 11 Cs49ez10[/img] mes camarates .Ichi l'solel a rindez vous avec l'vint .Bon j'mets su l'tape un tiot dejeuner copieux parce qui faut que j'tienne jusqu'à 14heures 30 pou minger avec min coq :shocCh'tiot bistrot - Page 11 Zphv6m10k: Bonne matinée Very Happy à t'à l'heure mes gins
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 17 Aoû - 8:53

merci pour tin tit déj Anne so, cha va ete long pour atteinde 14h.....

ichi aussi y a du solel et y fait caud! in mirac.....

passez eune bonne journée Laughing
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 17 Aoû - 9:18

bonjour a tertous , merci pour el tiot dej anne mats mi j'rajoutes du dégripe oil , ichi i fait meilleur sunny qu'hier, et i fait bon !passer inne bonne journée a taleur mes gins cheers !!!!!!!!!! lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 17 Aoû - 9:52

bonjour mes gins, j'bos un g'nièfe in passant, bonne journée tertous
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 17 Aoû - 18:56

ben quo qu'ch'est vous avez tertous déserté ? bon j'laiche eune caisse d'chimay au cas où
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 17 Aoû - 19:41

[img]Ch'tiot bistrot - Page 11 00dbae10[/img] mais nan Ch'est L'ETE du cop inda à l'mer d'autes in vacances d'autres a l'piscine certains qui vont s'prom'ner dins les rues de l'vill' din les parcs ... Donc in somme in est tertous fort occupés in âppel cha des vacances i parait Wink Ch'tiot bistrot - Page 11 Bonne-10
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 17 Aoû - 19:46

Cartouche a écrit:ben quo qu'ch'est vous avez tertous déserté ? bon j'laiche eune caisse d'chimay au cas où

Very Happy Laughing Very Happy Y a des innochins sur l'terre.....ch'est ti qu'in vot pu! lol
j'rigole hein Cartouche! Embarassed

Et les DD (Daniel et Didier ) dù qu'y sont? et Maceju?

Bon! faites de bios reffes, Sleep demain parait qu'y va faire bio! sunny
In verra bien..... flower

Ps t'as invoyé avint me Anne so, bizzzzzzzzzzzz
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 18 Aoû - 7:23

bonjour mes gins, j'ai préparé ch'tchiot dej', café croissants et g'nièfe
ch't'aprem j'arprinds l'boulot
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Mer 18 Aoû - 7:39

Merci René, unne bonne jornée mes gins Ches rues is comminchent à s'rimplir; i faut l'dire vite, seurtout quind el timps i est comme ech ti qu'in a eu hier.
Portant cha nos à pos impêché, min blanc bonnet et mi et faire el voïache ed nou villache jusqu'à Lille. Jusqu'à l'préfecture pus exact'mint, in d'vot canger nous permis.
In n'osot pus daller in Belgique, minger unne frites.
I faut dire qu'in ch'momint, ches français ed nous âches is sont milés par ches gindarmes; soit disint qu'nous permis is sont nin valapes, is n'ont pos d'étoiles.
Du cop in n'volot pus minger des frites à 92 euros (deux euros ed frites et 90 d'aminte).
In passant, in a pus vir qu' l'administration à Lille, ch'est unne affaire qui roule, 45 minutes pou qu'in euche nous nouviaux permis dins nous pokes! Et tout cha aveuc unne risette.
El mitan ed min lit alle avot el troulle d'éte mise in garte à vue, cha va tell'mint vite in ch'momint; comme ch'est pou rin, alle pinsot minme ed donner unne dringuèle.
I qu'alle pou avor des idées parèles, cha pourrot leu in donner à eusses des idées.
Allez adé mes gin, lol!
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 18 Aoû - 8:49

Bonjour tertous commint qu'cha va c'matin mi je m'liefe du moins i a pas longtimps. Embarassed Bon j'ai eu des nouvelles d'Maceju i est FORT fatigué . Ichi comme ch'est mercredi bin j'arços m'tiote famile cha n'va pas cor ête triste apres midi in pus qu'min coq i va ête là Laughing Hier j'ai acaté des vet'mints pour m'file ainée vin nan l'facture alle monte vite minme quand ch'est r'misé pis j'ravisse min ticket i avot eune erreur d'8 euros du cop d'mi tour pour qu'in m'rimboursse l'caissiere alle étot tell'mint perturbée d'avoir passé cha au prix fort qu'alle m'a rindu 22 euros du cop j'ai pris l'poudre d'escampette là j'ai rin dit cholaille Rolling Eyes Embarassed Jean je n'savos pas pour ches permis j'va l'dire à min bieau père Smile
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 18 Aoû - 9:06

Bonjour tout l'monte

Cha va, cha va....mi aussi jé m'lèffe, ch'est rare!
Ch'est min dernier jour ed congé lol! d'main, j'arçois 2 commotes in bos brut qui va falloir monter et peinde et comme j'aime pos cha ni l'facilité j'ai cusi d'les trinsformer in meupes mongoles....rigolez pos! j'ai un grand meupe turquoise dins l'champe, fallot assortir chés commotes......J'vas faire el fond in prune et j'vas m'debrouiller pour arcopier des motifs simpes et cha ,cha va ete compliqué mais j'ai l'temps......(.là j'argrette ed pos ete à coté d'ti Anne so, j'sus sure que té m'aros dessiné ches motifs d'un cop d'main......)

Bon courache Cartouche pour l'reprisse....

J'vous mets les photos dins l'messache suivint , cha va ete un chef d'oeuve......

passez eune bonne jornée.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 18 Aoû - 9:09



photos supprimées par mes soins.....
j'voudros pos qu'Didier y m'copiche...... Laughing Laughing Laughing lol!


Dernière édition par Pascale le Jeu 19 Aoû - 9:00, édité 1 fois
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 18 Aoû - 17:00

Vin nan ch'est bieau Very Happy .Eune tiote princesse au pays des Indes Wink Pascale té vas tin sortir j'in sus certaine ! Bon à s't'heure chi ch'est trop tot pour l'apéro du cop j'mets de l'mousse i a pus qu'à s'servir in pus alle est bin fraiche Razz
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mer 18 Aoû - 17:17

bonsoir a tous , cha va ti s'autes ? bin mi j'arviet d'la campane ! cheers j'vous ramener el sunny à partir de d 'main cha dévros faire meilleur ? su là jusse pour métte l'aperot sul tape cheers bounce bounce bounce lol! alors a nos bouque mes gins ! ed 'main j'va vire min cardioloque , a l'hopital chti là qui ma opérer , pour vire comin que chas passe ? passer inne bonne soirée et pi, a nos bouques mes gins !!!!!!!!!!!!!!!!!! flower flower lol! ps pascale ta bon gout pour tin papier peint !!!!!!!!!!!!ches fort biaux !!!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mer 18 Aoû - 19:36

Sleep bonne nuit a tous bon refes , et a d'main dormer bin lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Jeu 19 Aoû - 6:53

bonjour mes gins, ch'café i passe pis j'ai mis des tartines sur l'tape avec du burre et du fromache.
l'solel i s'lèfe i va core faire caud ichi
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 19 Aoû - 8:10

bonjour a tis'autes tertous cheers , merci rené pour eche tiot déj , et bon courache pour étté reprisse affraid mi aujourd'hui ches l'visite a l'hosto , pour vire min carabin qui ma opérer !ichi i fait bon cha dévros faire inne bonne journée ! sunny j'vous souhaite inne bonne journée à tertous !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 19 Aoû - 8:35

Bonjour ,bonjour ichi l'ciel i est tout gris bouh !!! In a acaté eune marronne l's'maine derniere pour min coq in l'a laicher pour faire l'ourlet avec c'qui faut coper in peu faire un short cholaille pis in a oblié d'aller l'arquerre apres midi i va d'aller vire pour l'récupérer j'i ai arpinssé hier au soir Rolling Eyes Bin apres midi in va faire les commissions pour l'rintrée d'min garchon attintion au monte dins ches magasins Crying or Very sad Bon j'intique eune jatte d'café minme chi à s't'heure chi i n'est pus vraimint caud Cartouche n'braies pas par ce que tes vacances alles sont finies pinsses que dins 11 mos té pourras arcommincher . Laughing Didier tiens nous au courant de c'qu't'auras dis tin médecin Smile Pascale profites bin de t'tiote ravisses Cartouche dins quéque timps té f'ras du papi sitting aussi peut ête . Eune baisse à tertous et eune bonne journée à pus mes camarates[img]Ch'tiot bistrot - Page 11 560eaf11[/img]
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Jeu 19 Aoû - 8:41

ben ch'est économique Anso, t'acate eune maronne et t'as un short in pus !
pour l'momint j'sus pon pressé d'faire du papy sittinge alle brait trop souvint et j'ai perdu l'habitute
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 19 Aoû - 9:13

bonjour tout l'monte

In a eune belle journée! cha fait du bien...

Ouai Didier ,donne nous des nouvelles.

Cartouche, après ches pleurs, j'té rappelle qu'alle va cueurir vite à 4 pattes et pire incore après sur 2......et mi j'sus fière cha c'est fait à m'mason......m'file m'avot dit qu'alle marchot! mi j'ai cru et j'l'ai laichée faire.....in fait alle faisot qu's'accrocher.....mais comme jé l'savos pos eh bin j'l'ai fait courir!!!!! lol m'file a eu eune drole ed surprise......

Mais té sais Anne so, alle est déjà partie d'pis eune semainne. Alle est chez s'marraine achteur......cha va ete eune vadrouilleusse
Té connos cha!..... Very Happy

Allez mes gins passez eune bonne journée. sunny
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 19 Aoû - 9:20

Une fois n'est pas coutume, je voudrais rendre hommage à un Monsieur qui m'a aidée à passer des moments fort agréables.....et qui vient de nous quitter......Patrick Cauvin......je suis très triste.

Ch'tiot bistrot - Page 11 18392211

Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Jeu 19 Aoû - 10:47

Pascale a écrit:Une fois n'est pas coutume, je voudrais rendre hommage à un Monsieur qui m'a aidée à passer des moments fort agréables.....et qui vient de nous quitter......Patrick Cauvin......je suis très triste.

[url=https://servimg.com/view/14752670/206]Ch'tiot bistrot - Page 11 18392211[/url
brait pu pascale ,, ché la vie , et pi in est cor la nous zautes tartous , j'tinvos in boîte ed' mouchoirs , pour essuyer tes yux ,
salut tot l'monte

maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 19 Aoû - 10:51

Enfin eune bonne nouvelle Maceju i est arvenu Very Happy Parce que c'matin dins l'boite aux lettes de m'mason j'ai arcu l'attestation d'arcenssemint pour m'file ainée . Cha i est bintot alle va faire s'journée militaire là j'prinds un cop d'viux , cha veut dire qu'alle est grante !!! Bin intre m'nieche (10 ans) hier qui m'dit cha i est les anglais is ont débarqués (obin tata rose alle est arrivée ou incore j'ai mes ragnagnas) j'in prinds plein mes dints, ches années alles queurrent trop vite ...Je m'vos cor intraint di canger ches couches ! Bon allé au lieu d'raconter des cacoules (carabistoules) j'vais m'occuper de m'cuisse ed dinde qui comminche à imbaummer m'mason hum Laughing Bon appetit à tertous Smile
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 11 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 11 sur 40 Précédent  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum