chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 12 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


-45%
Le deal à ne pas rater :
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre 14 couverts – ...
339 € 622 €
Voir le deal

Ch'tiot bistrot

+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants

Page 12 sur 40 Précédent  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 19 Aoû - 12:00

J'viens rassurer et armercier Maceju, j'braie pas, mais j'aimos beaucoup ses histoires et sin style d'écriture......Si vous avez l'occasion, lisez le , y vous fait passer le temps....d'eune bien jolie façon, MAIS ch'est pas pour Anne so pasque ch'coup là alle s'artrouv'rot à 50 ans sins s'in rente compte.

Achteur j'compte incore plus sur Jean et Cartouche....pasque mi ches besse sellers à la mote j'aime pas trop!, minme pas du tout!
J'compte aussi sur chés forumeurs d'ichi hein! pasque jé l'ardis mi j'aime bien lire......

Purée.....j'attinds d'pis ch'matin mes commotes, j'm'as trompée d'semainne, ch'est jeudi prochain.......mais au moins ,j'sais l'heure ,y vienntent de m'téléphoner.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Jeu 19 Aoû - 13:27

annesophie a écrit:Enfin eune bonne nouvelle Maceju i est arvenu Very Happy Parce que c'matin dins l'boite aux lettes de m'mason j'ai arcu l'attestation d'arcenssemint pour m'file ainée . Cha i est bintot alle va faire s'journée militaire là j'prinds un cop d'viux , cha veut dire qu'alle est grante !!! Bin intre m'nieche (10 ans) hier qui m'dit cha i est les anglais is ont débarqués (obin tata rose alle est arrivée ou incore j'ai mes ragnagnas) j'in prinds plein mes dints, ches années alles queurrent trop vite ...Je m'vos cor intraint di canger ches couches ! Bon allé au lieu d'raconter des cacoules (carabistoules) j'vais m'occuper de m'cuisse ed dinde qui comminche à imbaummer m'mason hum Laughing Bon appetit à tertous Smile
bin ouais té sais avec mi faut jamais désespérer , ché comme cha , faut aller tout duchemin , l'matin et pas trop vite l'apres midi
figure te que m'petite file qu'ya eu 18 ans in juillet , va faire elle aussi sin service militaire , pour in journée , j'savos qu'chetot obligatoire pour chés garchons mais pas pour chés files ,
comme pascale al dit , t'as pris in rute claque , avec tous chés évenemints , et d'apres s'qu'al dit aussi , vaut miux pas lire ech'lif , de ,,,, j'sais pu qui , sinan ché 50 ans qu'té vas printe d'un seul coup , cha va d'ja assez vite comme cha
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 19 Aoû - 15:51

cheers rebonjour tertous j'arvient ed l'hopital ; tout vas bin ! cheers ch"medecin yè contint pis mi aussi i ma dit ed marcher grinmin , Basketball pour m ete un tiot peut moins mate ?maurice su bin contint ed t'arlire cha prouf que tout va bin cheers pour fiéter cha j'met del bierre au frais bounce alors a nos bouques mes gins cheers lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 19 Aoû - 16:35

bon, ch'est bien Didier et si té dos marcher beaucoup, passe par em mason,j't'inverrai faire ches courses! Embarassed Shocked Embarassed mais té peux passer quand té veux.

Bin t'es contint alors? té dos faire du vélo aussi?rappelle te quoque ch'té dis.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Jeu 19 Aoû - 16:53

louis francois a écrit: cheers rebonjour tertous j'arvient ed l'hopital ; tout vas bin ! cheers ch"medecin yè contint pis mi aussi i ma dit ed marcher grinmin , Basketball pour m ete un tiot peut moins mate ?maurice su bin contint ed t'arlire cha prouf que tout va bin cheers pour fiéter cha j'met del bierre au frais bounce alors a nos bouques mes gins cheers lol!
salut didier , j'su vraimint bin contint pour ti , et si ta ker marcher ché cor miux , et pi si té passes ché pascale ti fra in baisse pour mi , mais dis y pas cha s'ra in surprisse
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 19 Aoû - 16:57

pascale i ma dit que du vélo, chétos pon la peine ? I préfere que j'marche un pluc jai cor du kiné ? pour daler dvir ches quand teu veux !mais su bin cotin de s'qui ma dit cha sint el coulons !!!!!!!!!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 19 Aoû - 17:30

le rhum, mélangé à du kirsch et du vin blanc parfume avec bonheur un pâté de lapin ou une terrine de gibier. Arrow

erreur de C/C mais cha peut servir alors jé l'laisse....

mais dis y pas cha s'ra in surprisse
Ch'est dur d'lire in freumant ses yis mais jé l'ai fait!!!! jé n'sais rien.

Didier, t'as pas b'soin d'bristol? lol! y a toudis del l'ieau au robinet .
Té m'appelles avint d'partir ou in route,té sauras si j'sus là.....

Cha va queen Anne so? Té t'armets

Bonne soirée à tertous.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 19 Aoû - 20:13

Ah j'sus fin bénache pour ti Didier . Very Happy Ouai j'm'amets d'mes émotions pis m'file alle m'a dit té sais Manman c'est un jour obin tros pis t'as l'habitute d'faire mes valisses :roll:Eune grosse baisse à vous autes tertous I love you Bonne nuit à d'main
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Ven 20 Aoû - 7:31

bonjour mes gins ch'tchiot déjè i est prêt ! i vous attind .
j'sus bénache d'vire qu'hier y a eu du monte sur ch'bistrot, Maceju y a l'air d'aller mieux alors tout va bin, mi ch't'apres midi..boulot !!
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 20 Aoû - 9:00

Bonjour tertous ichi [img]Ch'tiot bistrot - Page 12 30008310[/img] dehors comme dins min coeur min mononque i a quéhu dins sin gardin sin col du fémur i est cassé i dot ete opéré au matin (Ch'est c'ti qui a l'maladie d'Parkinson ed puis l'an 2000)Bon là j'va profiter d'mes deux jours car lundi fini l'belle vie l'quémin d'l'école i arvient d'jà Rolling Eyes In ouvrant m'boite à lettes au fait t'à l'heure j'ai eu eune surprisse, mais ,je m'deminde incore commint qu'cha s'fait parce qu'hier j'avos ramassé min courrier vous vous in souv'nez enon? Pis, bin là au matin, j'troufe eune inveloppe du trésor public !J'ravisse ch'est bin pour mi peut ête que l'lettre alle étot arrrivée chez un vosin par erreur infin je n'in sais rin ;quo qu'il in soit ,je l'oufre l'lettre un chèque pas eune grosse somme mais eune centaine d'roros chétot l'fameusse prime à l'implois bin cha payera au moinss les commissions d'hier Wink Bon j'intique eune jatte ed café pis je m'mets à l'ouvrache in parlant d'ouvrache bon courache Cartouche Laughing
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 20 Aoû - 9:19

bonjour a tis'autes tertous eche sort du kiné , anne, tin percepteur ches un bon faut l'garder cheers i tardonne des sous d' habitute i nous un print affraid bon courache rené pour eche t'apreme ,mais va duchemin prin sin chinq ed timpts un timpts !pascale si ches de liau cha fait rin ! cheers lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Ven 20 Aoû - 9:54

bonjour à tous

Bin in s'innuie pos ichi, in rit in brait sins respirer.

Bon courache Anne so, jé n'sais pas quoi dire....mais j'sais qu't'as du chagrin.

Didier, té lis ch'parisien? mi j'voudros savoir commint qu'in fait pour connaite ches manifestations , hier y avot eune vente d'chez producteurs....,té l'savos? y avot des tomates ed marmante etc....

Mi, j'sais tout après pas avant! Cha m'enerffe!
J'vas raviser sur le net pour lire ech journal.....

bonne journée à tous.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 20 Aoû - 10:16

salut pascale ouiais jai vue cha a l'télé !cha mavos lair pon mal mais ch'cros qui font cha tout s'année ches orginiser par el journal l' Humanité * ?mais mi jai sus cha aprés autremint j"auros étais cha dévos ette interessint !!!!!bon pour faire passer tout cha cheers ,eche paye un cop anos bouques mes gins bounce bounce
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Ven 20 Aoû - 10:36

Ah! bien merci didier, j'ravisr'ai l'huma plutot.

bon, j'ai rimpli min frigo d'eau du robinet.....j'te l'ardis té viens quand té veux et essaye ed décider Sylviane.....

A vote sinté mes gins, chés Didier qui paye!
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 20 Aoû - 15:47

rebonjour a tous , min garchon i vient d'arpartir , yé arvénue ed vacinces a nimes sunny i sont tous bin bronzé cheers ! cha fait plaijir, d'arvire mes deux rogins ! untiot 4 heure cha vous dit alors eche café yé su l'tape !!!!!!!!! lol! avecdes tiot biscuis !!!!!!!!!!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 20 Aoû - 17:54

Bonsoir mes camarates bin Didier t'aros du l'dire qu'tin garchon i v'not sur Nimes j'i aurais explique quo visiter Neutral Bon ichi j'sus toudis dins l'attinte ed nouvelles j'espere qu'alles s'ront bonnes, in attindant j'bos un tiot cop.Mi aussi j'avos vu cha pour ches tomates et aut' cosses j'étos minme in rache qu'chétot sur Paris et pis 25 villes aux alintours . Bonne soirée mes camarates.
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Ven 20 Aoû - 19:21

Pffffffffffffff! Anne so, té sais bien qu'Didier y dit jamais rien! Qu'y faut l'supplier pour qu'y parle, lol!

Bon achteur j'ai fait eune coquille, j'espère que t'y as drot! alors si t'es lipe ed main! dis le me le ....sinan, alle t'attindra au congel....ou bien jé l'mingerai cha sint trop bon.....

passez eune bonne soirée.

Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 20 Aoû - 20:14

bonsoir a tous cheers , passer inne bonne nuit et bon refes Sleep , si j'vient ed main j'teu telephpne sins fautes pascale , passe qu achteur chi yé tard , gros bisous et a dmain lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 20 Aoû - 20:42

hum de l'coquile té peux m'in invoier Pascale cholaille Very Happy Laughing Bon min mononque i est arvenu i a ete opere au matin mais mis in salle d'reanimation car problinme cardiaque pis in dirot que s'memoire alle a pris un cop in tout cas i a mingé de l'soupe ch'est d'jà cha Smile J sus in colere comme i estparkinsonnien l'hopital i ne garte fauque 4 jours Crying or Very sad apres m'marraine lle dot s'debrouiller Mes parints is vont armonter du cop mais pas avint vindredi Neutral Bon allé j'vous imbette pas pus avec mes histoires eune baisse à tertous et merci d'ete là I love you Eune bonne nuit à d'main Wink
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Sam 21 Aoû - 8:59

bonjour a ti s'autes tertous , ches un peut tard pour dejeuner mais j'arvient du marché ; jai acater inne corée, pour les conaicheux avec du coeur ,jva faire che al sauce lapin avec des frite ! cheers ichi i fait biau sunny i dévrot faire 31 ° aprés midi mais ya d'l'air alors cha va jvous souhaite un bon wek kind , lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 21 Aoû - 9:47

Bonjour tout l'monte.

j'ai arfait del coquille Anne so, jé n'ai mingé l'mitan intre hier et aujourd'hui.....à l'machine à pain qu'est ce que ch'est bon!!!!!

Y fait tellemint caud qu'mes lunettes alles s'imbrouilltent avec c'que j'dégache......

Passez eune bonne journée mes gins. Laughing flower
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Sam 21 Aoû - 16:10

bonjour mes gins , j'ai été fort occupé jusqu'à ch't'heure alors pour m'faire pardonner j'vous paie eune mousse bin fraiche
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Sam 21 Aoû - 17:27

ichi i fait eune caleur d'infer , j'dégouline
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Sam 21 Aoû - 17:34

<<qui est fort occupé, ne doit pas s'embeter>>
Nouveau proverbe.

Valà valà, j'bos pas d'biere pasque Didier y avot apporté d'l'asti et cha ,jé m'priffe pas d'in boire..... j'm'es régalée, et in abien parloté.

maceju, j'ai eu drot à tes baisses, un grand merci.




Dernière édition par Pascale le Dim 22 Aoû - 16:49, édité 1 fois
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Bonjour Tertous

Message  Chantal BONILLO Sam 21 Aoû - 17:48

Bonjour mes gins,

Je ne vous ai po oublié mais j'nai pas eine minute a mi en ce momint !!!

Ché nin pour cha que je ne pinse pas vous tertous.

Merchi pour el biere car ichi auchi il faiit très cau 35° chette après-midi sur le Tarn-et-Garonne.

Baisses à tertous.

Chantal
Chantal BONILLO
Chantal BONILLO

Messages : 30
Date d'inscription : 28/04/2010
Age : 68
Localisation : Tarn-et-Garonne

http://www.planete-genealogie.fr/chantal82/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 12 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 12 sur 40 Précédent  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum