chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 18 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : la prochaine extension Pokémon sera EV6.5 Fable ...
Voir le deal

Ch'tiot bistrot

+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants

Page 18 sur 40 Précédent  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 31 Aoû - 12:12

ah bon?! mi j'l'ai vu les mains dins les poches......

J'ai eune question à poser, qui ch'est qui connait eune bonne marque ed visseuse electrique pas chère et efficace quand minme!.....que j'acate elle minme. J'in ai marre dem poser des questions la d'sus.....

merci.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 31 Aoû - 13:57

Pascale a écrit:ah bon?! mi j'l'ai vu les mains dins les poches......

J'ai eune question à poser, qui ch'est qui connait eune bonne marque ed visseuse electrique pas chère et efficace quand minme!.....que j'acate elle minme. J'in ai marre dem poser des questions la d'sus.....

merci.
mi sait pon pascale !p'tét eune boch va tin vire a leroy merlin teu dos treuver cha pon trop quére
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 31 Aoû - 16:39

j'in ai pon treuvé Didier sur l'cataloque leroy merlin sur internet, mais j'ai comminché pour l'instant cha va, j'vais pouvoir m'in passer.
J'in sus à monter (euh! ché pas cor fait.....)ches glissières ed tiroirs sur les cotés..........cha fait 2h que j'les artourne dins tous les sins.....j'ai ravisé mes tiroirs ed cuisine, cha m'a aidé un peu, mais j'continuerai d'main achteur m'arposse.

A toute......
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mer 1 Sep - 6:08

bonjour a ti s'aute tertous cheers pour el dernier jour avint l'rintrer des classe affraid pétit dej , pain bure ,confiture ed fraisses des bos et d'mertiles croissints au bure, café al chicorée , chocolat et jus d'orinches ,( Génief ) cherry pour les amateur ! ichi dévros faire biau sunny jvous souhaite eune bonne journée a tous pour mi cha cominche par éche kiné Basketball cheers lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 1 Sep - 6:47

bonjour mes gins et merci Didier pour tin tchiot déj', ichi aussi i va feire biau mais moins caud quand même que l'semaine paséée
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 1 Sep - 7:06

merci Didier pour ch"pétit déj, hihi! cha fait plaisi!

j'sus pas core réveillée mais jé m"sus l'vée dins l'nuit et rindormie.....Achteur j'sais pourquo........ch'est quand j'ai pos assez d'chuc dins l'sang.....mais ch'est un cerc vicieux.....j'minche ,j'dors et m'glycémie augminte! j'minche peu, j'dors peu......et ch'diabetoloque alle est continte.....jé n'ai marre!

Allez y fait bio! j'vas essayer d'in profiter.
flower study sunny
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 1 Sep - 7:27

Bonjour vous autes Very Happy .Merci Didier pour tin tiot dejeuner cha fait plaisir d'arprinte nous habitutes Wink Ichi l'solel i est là et pis l'vint i est quéhue donc eune belle journée in perseptive in dirot . Ch'est bin imbettant l'biabète Rolling Eyes ch'est un vrai marsupillami c'truc là cha reste pas in plache in pus cha use Mad Bon j'espère récupérer m'carette aujord'hui. Pis in va profiter de l'derniere jornée pour faire l'vérification des cartapes Idea et pis préparer ches tenues d'rintrée. Bon à pus mes camarates j'intique eune jatte ed café avint de m'mette à l'ouvrache I love you
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 1 Sep - 15:04

Un tit café? sins gatio....

désolée ,j'sus pas incore allée faire des courses..... Very Happy ch'est toudis pour d'main matin.

J'arviens de m' n'atelier.....cha avinche, hier j'ai appareillé ch'dessus, là j'viens faire ches cotés.....8 tourillons, 9 tous pétits vis cha va! in plus j'ai pas serré j'ai trop peur dé m'tromper d'morciaux d'coulisses pour chés tiroirs......(cheux là ,j'les attaquerai d' main!)

Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mer 1 Sep - 16:40

ha!!!!!!!!!!!!!! enfin ya quéquin su ch'bistro ? j'alos m'deseperer cheers ta pon fini tes montache ed meupes pascale ?alors un bos eune tiote tasse et café avec eune tranche ed brioche ou deux lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 1 Sep - 19:02

cha s'appelle un dialoque in différé Didier...... Laughing

Bonne soirée à tertous, j'ai voulu faire la maline, j'ai mis du rhum dins min nananas, j'sus un tiot peu brindzinque......mais cha va aller! hic! drunken flower flower
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 1 Sep - 20:03

Bonsoir mes camarates, bin mi j'ai mingé à 16heures que ju min coq i etot à l'ouvrache jusqu'à 14h30 du cop in d'vot minger sans li pis à 13heures 30 quand j'ai alleumé min gaz pufff pus rin, panne ed gaz, l'boutèle alle etot vite, cha fait qu'in a du attinte qui rinte (mais nan pas l'gaz min coq!!!) Cha fait qu'aujord'hui in a gouter in minme temps qu'in a mingé . Pis d'un cop j'intinds "salut" ch'étot m'neveu avec m'nieche , m'soeur sin tiot dins les bras et pis min beau frere Visite surprisse in bot eune orangeate pis j'dis qui faut d'aller acater les souliers de m'tiote pour d'main (bin ouai j'avos oblié j'ai acaté deux paires ed baskets mais pas d'chaussures Neutral ) Mais intre temps l'tiot i étot indormi dins les bras de s'Manman du cop pas l'courache de l'reveiller . Pis d'un cop le v'là les yux ouverts cha fait que tertous in s'a l'vé in avot pas beaucop l'temps i étot 18h30 et l'magasin i fermot à 19 heures in sachant qu'in a eune dizaine d'minutes pour i arriver que course ! Mais bon cha va m'tiote alle n's'ra pas à pieds décaux d'main Laughing Bon j'va m'couquer Pascale pinsse à mi j'ai intiqué deux verres ed muscat mais comme j'n'ai pas mingé (bin forchémint j'n'avot pas faim Laughing )j'ai un tiot peu l'tiête qui tourne Wink J'va m'couquer in pus j'ingoisse pour d'main l'lycée pour m'file j'ai fait pauser deux RTT à min coq au cas où ! J'espère qu'alle s'ra moins nerveusse que mi Neutral D'main à 8heures 20 faut qu'in soit à Nîmes, avec chérisse su l'gatieau l'carette in carton bin ouai l'babache d'garagiste i s'a trompé dins les pieches je m'deminde commint j'va artrouver m'carette Rolling Eyes Very Happy [img]Ch'tiot bistrot - Page 18 6c79fc10[/img] Eune grosse baisse à tertous
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 2 Sep - 4:55

Par compassion pour Anne so, j'vas préparer ch'petit déj, mais j'in ai pos invie.......alors cha s'ra bien fait mais vite fait!

J'ai horreur de ch'jour chi.......el rintrée! J'pinse à tous cheux qui vont arsouffrir jusqu'in Juin.......cha m'fout l'moral à Zéro!!!!!!

Bon, mi j'sus à l'retraite! cha m'argate pos mais j'vas vire passer ches tiots avec leurs cartapes, (l'école alle est à coté, mater et primaire) , j'espère que j'in verrai pas braire......mais que j'verrai plein d'tiots fiers ed leur nouvio cartape et contints d'artreuver leurs camarates......

Rassure te Anne so, cha va bien s'passer pour t'file, alle va arluquer tous ches garchons......(euh! j'aros pas du dire cha......! lol! )
Donne nous des nouvielles c'soir......

Cartouche, à Aix et Anne so à Nîmes.......bin, mi cha va m'faire rever aujourd'hui , cha m'f'ra core un peu d'vacances......et m'file dins l'Périgord.......mais cha ch'est eune ote histoire pasque quand alle travalle, alle m'appelle juste pour m'faire un tit coucou.....pas l'temps! et quand alle est in vacances, alle a l'temps.....mais alle m'appelle pos!!!! scratch scratch

Aller, ch'est l'seul jour où jé m'permets de m'plaindre vraimint! Y a pos que cheux qui travallent qui ont l'drot hein Maceju! flower

A toute si vos l'voulez bien...... jocolor


Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Jeu 2 Sep - 6:09

bonjour mes gins et merci Pascale pour tin tchiot déj' matinal , j'ai posé eune boutelle de g'nièfe sur ch'comptoir pour chés amateurs
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Jeu 2 Sep - 6:20

bonjour a tous cheers rt ouiais ches rintrer pour ches jones ! mais ua déja du mouvemint dins l"air ! merci pascale ,pour el tiot déj .et rené pour el recauffint cherry ! aujourd'hui dévros faire biau sunny ? bonne journée a tous ce qui travale bounce bounce , et pis au sautes aussi cheers a taleur mi jai kiné ch'matin Basketball lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Jeu 2 Sep - 6:30

Bonjour tertous et merci à René pou sin réconfort matinal. Cha i est ed pis hier, el rintrée ale est faite..nan, nan, ej décaroche pos, ej parle d'el rintrée in Belgique. Min fiu i nos a invoïé unne photo par mail, d'es pétite famile in ring d'ognons.
Minme el tiote dernière ale est là, fin prope comme les autes, avec unne nouvièle rhabillure et s'carnasse à sin co; el pus bieau ale a oblié d'inl'ver es chuchette, à s'n'ache un peu pos li in voloir.
El principal, nan seul'mint ale a pos braie "es mère si", mais ale a été s'assir tout seu.
Ches deux pus grinds i font unne tiête à daller al ducasse, mais cha va sur'mint pos durer.......
Bon i parrait qu'i faut minger un morciau in s'elvant, profitez in, l'tape ale est misse et ch'café i est dins l'thermosse à mes biaux gins. Adé mes gins[img]Ch'tiot bistrot - Page 18 45975_10[/img]
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Jeu 2 Sep - 7:32

is sont bin biaux tes tchiots rojins Jean
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 2 Sep - 11:25

cha ch'est vrai! des bios tits rojins.

J'sus sortie à 9h moins 10 .....j'ai pos vu un cat! ni un cartape......mais du qui sont?..... j'ai rincontré m'tite coiffeuse dins ch'lautobus, du coup, jé m'suis fait ratiboisée.....

Bon app à tout l'monte.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Jeu 2 Sep - 21:15

Cha i est l'rintrée alle est faite pour m'tiote et pis m'grante mais que brin ! M'file ainée alle a eu eune crisse ed panique au soir au momint d'printe sin bus d'ville pour deschindre à l'gare routiere querre sin bus ed villache HEUREUS'MINT in bons prints attintionnés in étot sur Nimes pour vir commint alle allot s'débrouiller Rolling Eyes Enfin alle a su quand minme arriver à l'gare et là soulag'mint quand alle nous a vu .D'main in va l'inmener incore un cop mais lndi faudra qu'alle fasse toute seu ! In tout cas alle a d'jà prevu d'rester d'main apres midi dins Nimes Laughing Bon Jean tes tiots infants is sont fins bieaux in pus fin bénache d'rintrer in dirot que chance ch'n'est pas l'cas d'min garchon qui arprind l'quémin du collèche d'main Neutral Pascale je t'fais eune baisse ouai l'vie d'ast'heure ch'est vite vite j'n'ai pas l'timps Suspect Bon là j'va m'couquer in essayant d'decompresser Wink Bonne nuit mes camarates à pus I love you
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 3 Sep - 6:16

bonjour a tous et bon rével cheers aujour d'hui pour el pétit dej ! cafe , chicorée chocolat , jus d'orinche , avec du pain bure , del confiture ed fraisse , des ctosins tous cau , ichi el sunny yè là maisi fait fraiche Question passer eune bonne journée a taleur mes gins (javos oblier el Génief) Basketball cheers lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Ven 3 Sep - 6:34

bonjour tout l'monte

merci Didier pour tin tit déj.

Bon rintrée à tin gars Anne so, et bon courache à t'grande.

A ch't'heure chi, y fait bo mais frais, j'ai mis m'polaire mais tout est grand ouvert.

A toute. Avec eune pinsée pour Maceju...... flower sunny
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Ven 3 Sep - 7:07

bonjour mes gins, et merci Didier pour tin bon tchiot déj' mi j'fais m'dernière après midi d'boulot, l'semaine prochaine : arpos
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Ven 3 Sep - 11:26

qui qui nin veut , l'apérot yè prét bounce cherry avec des cacoet des chip , bon courache à ti rené !!!!!!!!!!!!!! : lol! bonne apétit mes gins !! lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Ven 3 Sep - 11:59

bon app didier et merci pour l'apéro

Bon aprèm à tous. Very Happy
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Sam 4 Sep - 6:57

bobjour mes gins , ch'café i est prêt , pis omme d'hab' y a cha qui faut sur l'tape
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Sam 4 Sep - 7:54

cheers bonjour a tous , merci rené pour el tiot dej ! ichi i fait sunny et cha fait du bin Exclamation bon revel sleep: jvous souhaite eune bonne journée adé mes gins cheers Basketball lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 18 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 18 sur 40 Précédent  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum