chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 29 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


-14%
Le deal à ne pas rater :
Apple MacBook Air (2020) 13,3″ Puce Apple M1 – RAM 8Go/SSD 256Go
799 € 930 €
Voir le deal

Ch'tiot bistrot

+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants

Page 29 sur 40 Précédent  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Dim 26 Sep - 16:30

rooooooooooooooooo! j'sus intrin dé m' deminder si vos etes pos intrin vous foute ed mi........ Laughing Mad Laughing :sunny:
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Dim 26 Sep - 16:37

Pascale a écrit:rooooooooooooooooo! j'sus intrin dé m' deminder si vos etes pos intrin vous foute ed mi........ Laughing Mad Laughing :sunny:
OH,,,,,,,,pascale commint qu'té peux pinser in cosse parel , , j'su tout outré par et'question , mi qui s'pourlequot , rien qu'a vir ech'l'imache ,
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty J' passos ch' soir !

Message  malyne Dim 26 Sep - 17:56

Invie d' vous offrir eune tournée ! Bourbon , y a tout cha que vous désirez ! pis j'apporte des moules marinières et des frites ! ch'est là pou vous !

douche soirée a tous ! j' cros auchi qu'in dit : " Bonne nuite a tous "
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Dim 26 Sep - 18:08

Pascale a écrit:rooooooooooooooooo! j'sus intrin dé m' deminder si vos etes pos intrin vous foute ed mi........ Laughing Mad Laughing :sunny:
allon allon pascale pon sérieusse ed pinser !eune chosse ( parel ) mi ch'pinsos vire eune bielle photo chest tout !!!!!!! lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Dim 26 Sep - 19:04

ben apéro pis moules frites que d'minde l'peupe ? merci Marie Lyne
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Dim 26 Sep - 19:09

Mi sérieusse? allons allons! Cha m'fait trop d'bien d'rigoler avec vous.

Passez eune bonne soirée, j'vas argarder indigenes, j'l'ai déjà vu au cinéma mais j'vais l'arvir.......

j'pinse pas que j'vas rigoler , mais bon faut ete sérieux d'timps in timps.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Dim 26 Sep - 20:26

Bonsoir mes camarates bin j'sus in panne d'manicraque du cop ch'étot rute aujourd'hui avec les tros infants à s't'heure is sont tertous au pieu du cop j'passe vous faire eune grosse baisse amitieusse Very Happy Intout cas j'ai cholaillé avec vos cacoules Laughing
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Bin Cartouche y a que ti

Message  malyne Dim 26 Sep - 21:27

qui veut bin gouter a cha que je fais !
Du cops j'osse pus rin apporter ! parce que personne à l'air d'avoir querre ! pourquo te sais ti , je n' comprinds pon !
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty le canard enchainé ou le pavé dans la mare

Message  Pascale Lun 27 Sep - 5:12

Purée ici faut ete d'attaque à toute heure du jour.......

je précise que j'sus pas in colère, mais pour un cop vachemint détendue........
Par quoi que j'vais commincher?
[quote]qui veut bin gouter a cha que je fais !
Du cops j'osse pus rin apporter ! parce que personne à l'air d'avoir querre ! pourquo te sais ti , je n' comprinds pon !


Par l'début......j'réponds à l'plache ed Cartouche, jé l'sais mais bon! jé m'sins un peu concernée, j'aime pos du tout rinde ches gins malheureux

Ma chère tite Malyne.....Dans l'vie comme dins un groupe, pour s'integrer faut s'respecter, s'écouter, quéqu'fos faut s'réponde.

Par ex si j'dis dins un messache à 3h du matin << Mes amis, j'vous ai fait pour ch'petit déj : du pance de brrebis facie avec des harricotts et du gelée aux kumkwats>> Mon ami écossais va peut etre se frotter les mains......mais ichi , tout l'monte va pinser que j'sus artombée su' m'tiete! mais personne dira rien pasqu'y sont trop gintils......

Bien sur , ti t'as apporté des moules et des frites....ici cha plait à tout l'monte, mais c' que té sais peut pon ,ch'est que quand in apprinds eune langue, in apprind in meme timps "civilisation"
Cha comprind ; moeurs et coutumes, caractères generaux des gens , etc......

Et sincèrement, si té t"mettos à lire tout c'que les chtis ont subi depuis des générations, t'évitros d'imposer.......comme té l'fais.....

Donc , dans la vie ou dins un groupe, faut savoir aussi s'adapter.....
Cros me , ch'est gintimint que j'té dis cha.......Un chti cha s'prind délicatemint, et ichi à l'ache qu'in a tous......in a à peu près les minmes souvenirs dins l'tiète......ou l' minme "inconscient collectif"
scusez l'gros mot!
Té nous offres à tour ed bras à minger et à boire......cha part d'in bon sintimint......mais mi cha m'dérinche ed passer pour fauque un estomaque!D'autint plus que ti té réponds jamais à z'invitations......
alors?????
Bon, j'abrèche ,pasqu'à m'mote té lis pos nous messaches , et j'voudros bien t'rincontrer à Paris pasque jé m'posse beaucoup d'questions à tin sujet.......té m'rappelles furieusemint d'pis l'début
des gins qu'j'ai connu ailleurs.....

......Tin, j'peux jamais fermer m'bouque......pourtint j'résiste......mais y a rien à faire........

Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Lun 27 Sep - 5:22

Ch'tiot bistrot - Page 29 Krlw0810

Ch'matin pétit déjeuner continental traditionnel avec genieff......

Ch'tiot bistrot - Page 29 28937911
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 5:29

Bonjour ,bonjour, mes camarates ,bon in est cor lundi, pis mi bin j'n'ai pas querre l'lundi ! Pascale vin nan t'es matinale mi j'sus obligée pour mes tiots mais cros me ,j's'ros bin restée au caud ind'ssous de m'couverture Wink Ichi cha rafraichit rud'mint brrr j'sus ingélée l'fait d'avoir sorti m'poubelle Crying or Very sad J'ai eune souris obin aut' cosse dins min mur d'salon, juste dusse que j'mets m'tiête pour m'couquer Mad commint j'va faire pour m'débarrasser de c'biête là j'va quand minme pas troer min placo??L'plus pir ch'est qu'cha n'dort jamais c'truc tout l'nuit cha gratte affraid Intre ches limaces dins m'salle ed bains pis cha bin j'sus montée .Bon infin aujourd'hui ch'est ménache bin ouai l'ouiquende j'm'arpossse mais apres faut rattrapper l'artard Ch'tiot bistrot - Page 29 Zgn9tq10 à t'à l'heure mes gins
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 5:31

Merci pour l'tiot déjeuner Pascale
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Lun 27 Sep - 9:06

pour el deuxieme fos !!!!!bonjour a tous cheers jai buquer sur mis frince ! de viv bielle photo chest cha qui ma troubler lol! bonne journée a ti s'autes adé mes gins
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Lun 27 Sep - 10:04

annesophie a écrit:Bonjour ,bonjour, mes camarates ,bon in est cor lundi, pis mi bin j'n'ai pas querre l'lundi ! Pascale vin nan t'es matinale mi j'sus obligée pour mes tiots mais cros me ,j's'ros bin restée au caud ind'ssous de m'couverture Wink Ichi cha rafraichit rud'mint brrr j'sus ingélée l'fait d'avoir sorti m'poubelle Crying or Very sad J'ai eune souris obin aut' cosse dins min mur d'salon, juste dusse que j'mets m'tiête pour m'couquer Mad commint j'va faire pour m'débarrasser de c'biête là j'va quand minme pas troer min placo??L'plus pir ch'est qu'cha n'dort jamais c'truc tout l'nuit cha gratte affraid Intre ches limaces dins m'salle ed bains pis cha bin j'sus montée .Bon infin aujourd'hui ch'est ménache bin ouai l'ouiquende j'm'arpossse mais apres faut rattrapper l'artard Ch'tiot bistrot - Page 29 Zgn9tq10 à t'à l'heure mes gins
AH AH AH ? JE RIS CHACUN SIN TOUR ? MAIS J VAS
T AIDER QUAND MËME ? RAPPELLE TE MES LOIRS ? TA TARTOUS BIN RIGOLES ? POUR MIN DEBARASSER J AI PASSE DES NUITS INTIERES A VEILLER ? AVEC UN CANON ED 75 M/M ACH TEUR J N AI PU
AU SECOURS MIN CLAVIER Y ECRIT IN MAJUSCULE ? J Y AI RIN D MANDE POURTANT
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty t'aras aucune questio a te poser a min

Message  malyne Lun 27 Sep - 10:15

[quote="Pascale"]Purée ici faut ete d'attaque à toute heure du jour.......

je précise que j'sus pas in colère, mais pour un cop vachemint détendue........
Par quoi que j'vais commincher?
qui veut bin gouter a cha que je fais !
Du cops j'osse pus rin apporter ! parce que personne à l'air d'avoir querre ! pourquo te sais ti , je n' comprinds pon !


Par l'début......j'réponds à l'plache ed Cartouche, jé l'sais mais bon! jé m'sins un peu concernée, j'aime pos du tout rinde ches gins malheureux

Ma chère tite Malyne.....Dans l'vie comme dins un groupe, pour s'integrer faut s'respecter, s'écouter, quéqu'fos faut s'réponde.

Par ex si j'dis dins un messache à 3h du matin << Mes amis, j'vous ai fait pour ch'petit déj : du pance de brrebis facie avec des harricotts et du gelée aux kumkwats>> Mon ami écossais va peut etre se frotter les mains......mais ichi , tout l'monte va pinser que j'sus artombée su' m'tiete! mais personne dira rien pasqu'y sont trop gintils......

Bien sur , ti t'as apporté des moules et des frites....ici cha plait à tout l'monte, mais c' que té sais peut pon ,ch'est que quand in apprinds eune langue, in apprind in meme timps "civilisation"
Cha comprind ; moeurs et coutumes, caractères generaux des gens , etc......

Et sincèrement, si té t"mettos à lire tout c'que les chtis ont subi depuis des générations, t'évitros d'imposer.......comme té l'fais.....

Donc , dans la vie ou dins un groupe, faut savoir aussi s'adapter.....
Cros me , ch'est gintimint que j'té dis cha.......Un chti cha s'prind délicatemint, et ichi à l'ache qu'in a tous......in a à peu près les minmes souvenirs dins l'tiète......ou l' minme "inconscient collectif"
scusez l'gros mot!
Té nous offres à tour ed bras à minger et à boire......cha part d'in bon sintimint......mais mi cha m'dérinche ed passer pour fauque un estomaque!D'autint plus que ti té réponds jamais à z'invitations......
alors?????
Bon, j'abrèche ,pasqu'à m'mote té lis pos nous messaches , et j'voudros bien t'rincontrer à Paris pasque jé m'posse beaucoup d'questions à tin sujet.......té m'rappelles furieusemint d'pis l'début
des gins qu'j'ai connu ailleurs.....

......Tin, j'peux jamais fermer m'bouque......pourtint j'résiste......mais y a rien à faire........

t Pascale ! dins l' Sud in al l' capacité d' savoir acceuillir ches gins sins distinction ! Je n'ai aucune leçon de civilisation a arch'voir d' ti ! Ch'est putôt ti, qui dot arvisser cha ! alors restez intr'vous j' n' ai pu rin a faire ichi Salut
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 10:32

(Bon i avot longtimps v'là cor malyne qui braie ... ) Maceju ouai ch'est vrai cha mi l'première j'avos bin cholaillé avec tes loirs :ooCh'tiot bistrot - Page 29 Mdrsou10ps: mais là à s't'heure j'ris jaune Suspect Bon j'ai mis du poison mais j'ai d'mau à min coeur ches paufes biêtes allesn'ont rin d'mindé . L'pire ch'est qu'avec tros cats j'in seuche là !Ch'tiot bistrot - Page 29 Silenc10 Bon vu qu'i est d'jà l'heure v'là chi tout su l'tape pour boire un cop à nous sinté .
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Lun 27 Sep - 10:52

annesophie a écrit:(Bon i avot longtimps v'là cor malyne qui braie ... ) Maceju ouai ch'est vrai cha mi l'première j'avos bin cholaillé avec tes loirs :ooCh'tiot bistrot - Page 29 Mdrsou10ps: mais là à s't'heure j'ris jaune Suspect Bon j'ai mis du poison mais j'ai d'mau à min coeur ches paufes biêtes allesn'ont rin d'mindé . L'pire ch'est qu'avec tros cats j'in seuche là !Ch'tiot bistrot - Page 29 Silenc10
j'voudros pas ed' démoraliser anso , mais
1) j'poison y va faire crever el souris , mais des fos cha cref d'su plache et apres cha pu et cha ramènes des mouques
2 ) en' t'inquiètes pas B B al viendra pas ed' trouver ou t'faire un procés , chés des NUISIPES
3) min garchon in bretane ya eu l'tour , ya été obligé ed' démonter tout sin " placo , polystyrène " y étotent en'din , yé vrai qu'li chetot in viel ferme , et quand y la racaté , chetot des écuries , ya tout arvindu par la suite , el seul solution ché d'les impêcher d'rintrer , et cha ché pas facile
j'sais ecquand ta rigolée pour mes loirs , chtot pas mechant , mais j'ai eu du boulot , pour les impêcher d'rintrer , j'su tranquil ach'teur ,
j'veux pas m'jéter des fleurs , mais ché mi qu'ya eu l'idée , ché mi qui la fait , et ach'teur j'su tranquil , bon courache ,
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Marie Lyne! alle braie pon !

Message  malyne Lun 27 Sep - 11:32

Mais, alle dit cha qu'alle a, à dire que cha plaisse ou pon !

.Alle s' chicte !
Qui dit que "les ch'tis ont l'sins de l'accueil " mi j'sus là pou prouver l' contraitre !
A part Maceju ,Cartouche ..ect... j' dos compter su mes dogts !...
Dins l' chud :
in a l'sins d'archuvor tout l' monte ! L' preufe ! y a combien d' ch'tis qui y vienn'tent ? et qui y restent ? ....
Je n'ai de leçons a archuvoir de Personne ! pon même d' ti Pascale !Ch'est pon ti qui va commincher a m'in donner ! Pou mi t'es rin du tout !!
Et pis dins ch' Nord j' sus bin pus souvint que ti Pascale , Alors te ferot bin d'arvire ta copie et de t'argarder
Salut mi, je reste là dù que j' sus bin !
et surtout pon ichi !
malyne
malyne
Admin

Messages : 2587
Date d'inscription : 12/01/2010
Age : 43
Localisation : comme ches caracoles j' transporte m' mason

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 11:59

Bin ouai mais faut que j'fasse nuit blanque alors pour savoir duss'qui rintrent ches biêtes là j'étos continte c' t'année j'n'avos pas eu d'serpent Neutral Bon j'va mette mes cats dehors l'soir pis dins l'grenier l'jour Smile ,mais j'ai bin peur qu'cha so dins mes murs !!! Bon d'toutes façons is arriv'tent bin d'quéque part Laughing in va zieuter.


Dernière édition par annesophie le Lun 27 Sep - 12:27, édité 1 fois
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 12:26

Ch'tiot bistrot - Page 29 0m67cm10 I love you M'devisse faites l'humour pas la gueule
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Lun 27 Sep - 14:03

salu ti s'aute su bin contin ; jarvient du cardioloque tout reste stable em tintion tout yé bin !!!!!!!!!! cheers lol! passer eune bonne aprés midi a taleur pour el quatre heures lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 15:18

Cha Didier ch'est eune bonneCh'tiot bistrot - Page 29 5cfc1910 nouvelle Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Du cop j'mets l'gouter des tiots beignets aux pemmes avec eune goutte ed jus
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Lun 27 Sep - 15:30

louis francois a écrit:salu ti s'aute su bin contin ; jarvient du cardioloque tout reste stable em tintion tout yé bin !!!!!!!!!! cheers lol! passer eune bonne aprés midi a taleur pour el quatre heures lol!
salut didier , té un malin ti alors , ravisse s'que anso al ta préparée , , j'y ai l'drot aussi mi ?
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 15:37

Bin ,bin sur Maceju tertous in va minger cha insempe quand in'da pour un ,in'da pour cent énon ? cholaille Allé j'mets minme eune volette Wink Sinté mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Lun 27 Sep - 15:42

annesophie a écrit:Bin ,bin sur Maceju tertous in va minger cha insempe quand in'da pour un ,in'da pour cent énon ? cholaille Allé j'mets minme eune volette Wink Sinté mes camarates
Ch'tiot bistrot - Page 29 1285598181
merci anso , j'vas in profiter , et j'apporte em ecot , j'pinse avoir réussi , sinan , bin in buvra in volette
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 29 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 29 sur 40 Précédent  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum