chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 30 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Ch'tiot bistrot

+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants

Page 30 sur 40 Précédent  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 15:48

ah bin mi j'veux bin eune leffe bleue je n'connos pas Laughing Wink Ch'est ti Maceju qui fait ouvrer tes neurones ?,mi aujourd'hui j'ai acouté ches canchons d'Simon Colliez ,Edmond Tannière ... L'ménache ch'est pus agréape in canchons Laughing Bon là mes neurones is vont ouvrer i a ches tiots avec leu d'voirs mais j'pinsse que m'cervelle alle va bouillir ainsi qu'mes nerfs Rolling Eyes Comme alle dit l'canchon j'va faire monter m'tinsion Crying or Very sad
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Lun 27 Sep - 15:53

bin, heu , ......bin heu, bin heu........ Very Happy Laughing Very Happy

Z'avètent compris:......ch'sais pas quoi dire.......ah si! ah nan!......

j'serre em bouque, et j'préfère rigoler.......
A tte mes gins..... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 16:58

Bin Pascale té prinds un beignet pis té l'minche et pis té bos c'que té veux Very Happy Smile Laughing Bon à s't'heure chi j'va peut ete preparer min souper ( j'n'ai pas d'idée pufff) du cop j'vous fais eune baisse, à d'main mes gins faites d'bieaux rêfes I love you
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Lun 27 Sep - 17:25

cha vas ti s'autes Question merci anne pour ches beignet bounce bounce normalmin j'avos dit que ch'preparos el 4 heure mais jai u du monte alors excuser meu mes gins affraid mais ch'tacherais faire mieux el prochine fos ches promis achteur chi cha sros putot l'heure ed l'apérot cherry a nos bouques mes gins sinté cheers lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 27 Sep - 20:16

ha bin niouque alors j'sus passée à coté d'l'apéro tan pis t'armettras cha eune aut' fos Didier Embarassed L'souper i a été vite fait des nouilles avec du gambon . Bonne nuit à d'main Laughing
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 28 Sep - 5:49

Ch'tiot bistrot - Page 30 Gnezmu10 mes camarates .Ch'tiot bistrot - Page 30 6c009110 cha ch'est m'tiete si si croyez me j'ai busié tout l'nuit, j'ai acouté pis rien alors j'étos bin continte ,j'ai pinssé alle est partie ,pis là vers chinque heures rebelotte cha r'gratte dins l'mur l'bestiole alle d'vot dormir Twisted Evil Suspect Bon cha fait qu'du cop l'goutte ed jus alle est serrée l'pain i sort du congélateur et l'beurre demi sé bin ch'est un restant ,vingez vous su l'confiture l'pot i est pas cor intammé à pus mes gins.
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 28 Sep - 6:53

bonjour mes gins, hier j'ai été in panne d'manicraque du cop j'ai du attinde ch'matin pour lire vos post .
j'vos qui faut qu'j'arprécise quet'cosse : i existe eune rubrique "messaches privés" quand in a des chosses a dire a quéqu'un sans avoir à l'étaler sur ch'forum .
vous avez bin sur tertous compris d'quo j'veux parler.
sans prinde parti j'dos dire qu'y avot suremint eune aute facon d'réponde à ch'membre qui offrot quet'cosse qui vous intéressot pon .

voilà j'ai dit cha qu'j'avos à dire, à ch't'heure j'bos un café et j'vous souhaite à TERTOUS eune bonne journée, mi j'vas aller ouvrer
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 28 Sep - 7:03

Bon courache Cartouche, l'traval ch'est l'sinté i parait Wink
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 28 Sep - 7:13

J'ai effacé min messache......
***************
Oula! Cartouche! j'sus d'accord pour messache privé quand ch'est privé.......pas quand ch'est collectif!

In plus ,j'répondais fauque à eune question posée: Pourquoi.......et j'étos pas du tout in colère.......

Quand j'sus arrivée ichi, ch'étot.......in s'in fout des fautes......achteur .......bon bref!
Mi té sais mes amis ,j'les cusis.......et ma boite mail in est témoin, jé n 'supporte pas qu'in m'imposse quoi que ce soit! j'ai tjours été polie, aimable agréabe..........quind j'vos quéqu'un d'aussi rigide que Malyne cha m'fout les boules.......et cros me, jé l'repète .....cha ch'est depuis l'début.......mi l'dictat......y a trop gins qui in ont souffert
et qui in souffrent incore.........et CHA m' FAIT TRES PEUR!!!!!!!!

Té peux m'effacer des users.......jé n'viendrai plus ni lire ni écrire.......Amusez vous bien .......

mes amis ,j'vous dis à bientot.......in privé!
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 28 Sep - 10:26

bonjour a ti s'autes tertous , jvos quel timpts yé a l' orache su ch'forum ! 🇳🇴j'avien du marcher ya pon grind monte , eune tiote biere pour la route ches d'bon coeur cheers jvous souhaite eune bonne journée lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 28 Sep - 10:55

Bonjour Didier mi j'n'arfusses pas eune tiote mousse Laughing J'ai eu Daniel cha i est cha comminche à s'mette in plache duchemint i ara eune ligne téléphonique et sin manicraque dins eune quizaine ed jours . Voilà i est contint mais matte . Intre Sainté et pis là bin cha fait du qu'min Neutral à t'à l'heure mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 28 Sep - 11:15

merci anne pour tout ches bonne nouviel lol! cha fait plaijir jvous souhaite bonne apétit a tous!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 28 Sep - 13:33

Ch'tiot bistrot - Page 30 Vr1o7o10 avec des tiotes merinques faites maison (des rosses des vertes des blanques et pis des jaunes mais cha ch'est parce que j'les ai obliées dins l'four) Laughing
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 28 Sep - 15:28

annesophie a écrit:Ch'tiot bistrot - Page 30 Vr1o7o10 avec des tiotes merinques faites maison (des rosses des vertes des blanques et pis des jaunes mais cha ch'est parce que j'les ai obliées dins l'four) Laughing
ché pas graf , in va les minger quand même , alors comme cha daniel yé arrivé , ech' plus dur yé fait , ya pa pu qu'a finir , et ché pas facile nan pu , si ta l'occasion fais y l'bonjour
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 28 Sep - 15:31

merci pour les mérinques !!!!!!!!!!! lol! cha avec un tiot café ches parfait flower flower lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mar 28 Sep - 18:28

hé bin quo yà personne pour l'apérot Question aller fau pon rester com cha à nos bouques mes gins cheers cherry lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 28 Sep - 18:46

Merci Didier sinté là j'va minger un bouillon huuummmmm Laughing Bonne soirée et Ch'tiot bistrot - Page 30 58bfd210 bonne nuit mes camarates faites d'bieaux rêfes
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 29 Sep - 7:08

Bonjour mes gins, j'ai fait du café pis j'ai mis sur l'tape des tchiots pains aux rojins à côté de l'boutelle de g'nièfe
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 29 Sep - 7:41

Very Happy Bonjour tertous . Merci Cartouche, té m'as d'vincé Smile , pour l'tiot dejeuner j'prinds un pain aux rojins avec un BOL ed café cha va m'armonter. Que brin avec ches tiotes biêtes dins min mur d'puis deux heures j'déménache mes meupes, in va mette un apparel à ultra sons in espérant qu'cha fasse quétiosse obin in f'ra v'nir un espéchialiste Neutral Mais bon j'ai peur qu'in funquant ches murs bin qu'Maceju i a raison qu'cha pue dins m'maison ! Bon cha a un bon coté cha permet d'inl'ver ches poussieres et ches arnitoiles Embarassed Bon allé j'continue à 't'à l'heure mes camarates I love you
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 29 Sep - 8:42

Bonjour Tertous.....
j'ai cor rien lu pasque j'ai pu l'temps mais, minme si ch'est pos l'pintecote , l'Saint esprit est v"nu visiter ch"matin et j'arviens soir!

Bizzzzzzzzz à tous , j'm'innuyos déjà......
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 29 Sep - 10:00

Man dieu man dieu v'là chi qu'Pascale alle vot des auréoles Very Happy Laughing Surprised Smile ... Bon mi j'sus toute étonnée d'raviser l'heure qui est d'jà affraid In pus apres midi j'min va avec eune camarate alle a b'soin d'mi in va querre des cosses pour l'école maternelle (ch'est eune clerc in pus l'directrice ) pis des tissus pour nous, ha ouai j'vous ai pas dis min coq hier i m'a acaté eune machine à coute l'mienne alle n'marchot pus tongue Ch'n'est pas que sus bonne couturière mais pour ches ourlets d'marronnes cha va bin Wink In va aller vir aussi ches tapiss'ries là faut que je m'déméfies comme dit quéqu'un que j'connos parce que des cops d'coeurs cha arrife vite pis m'carte bleue alle va peut ete cauffer Neutral Bon à s't'heure chi j'mets l'apéro sus l'tape i a pastis ,volette, jusCh'tiot bistrot - Page 30 1d3jqr11 d'oranche et pis des amusses guiffes Wink à pus mes gins
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mer 29 Sep - 16:31

bonsoir a tous cheers j'arvient d'mon min garchon , chest pon l'heure du café Question alors eune bonne tiote biere lol! cha fras l'afaire !!!!!!!! a nos bouques mes gins cherry lol!
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 29 Sep - 16:35

merci Didier, j'viens d'rintrer aussi, eune bonne bière cha m'fra du bien

J'sais pas si j'pourrai arvenir pus tard, alors eune grosse baisse et à demain.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mer 29 Sep - 16:53

annesophie a écrit:Man dieu man dieu v'là chi qu'Pascale alle vot des auréoles Very Happy Laughing Surprised Smile ... Bon mi j'sus toute étonnée d'raviser l'heure qui est d'jà affraid In pus apres midi j'min va avec eune camarate alle a b'soin d'mi in va querre des cosses pour l'école maternelle (ch'est eune clerc in pus l'directrice ) pis des tissus pour nous, ha ouai j'vous ai pas dis min coq hier i m'a acaté eune machine à coute l'mienne alle n'marchot pus tongue Ch'n'est pas que sus bonne couturière mais pour ches ourlets d'marronnes cha va bin Wink In va aller vir aussi ches tapiss'ries là faut que je m'déméfies comme dit quéqu'un que j'connos parce que des cops d'coeurs cha arrife vite pis m'carte bleue alle va peut ete cauffer Neutral Bon à s't'heure chi j'mets l'apéro sus l'tape i a pastis ,volette, jusCh'tiot bistrot - Page 30 1d3jqr11 d'oranche et pis des amusses guiffes Wink à pus mes gins
du faite qu'té parles ed' volette , j'pinse qu'el photo ché pour mi aussi ché assez arsemblant , avec un tiot peu moins ed' rides quand même
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 29 Sep - 18:58

Bonsoir tertous Maceju j'sus cholaille nan je n'pinssos pas à ti in mettant l'imache cha s'rot plutot mi in c'momint à forche de pas dormir et pis d'busier ... In pus j'ai jamais armarqué t'avos des boucles d'orelles Suspect Bon ,Didier j'prinds eune tiote mousse et pis j'dis bonsoir à tout l'monte au fait j'ai été vraimint plus que raisonnape j'n'ai minme pas dépinssé un sou Laughing Very Happy Surprised Smile
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 30 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 30 sur 40 Précédent  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum