chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 6 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Ch'tiot bistrot

+6
jeangabelou59
Cartouche
louis francois
chlinsos
maceju62
Pascale
10 participants

Page 6 sur 40 Précédent  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 2 Mar - 10:33

pourquoi anso , té compte d'su ech' curé pour qui paie un coup , si ché pour cha , dis le me le , j'vas t'invoyer in bonne boutel cha t'eviteras el déplachemint ,[/quote] Bin j'cros plutot qu'cha s'ra mi qui payera eune boutèle mais ch'est surtout que comme cha in pourra faire l'fête, dinsser,cholailler ... Faut bin trouver des excusse pou s'marrer dins s'vie Embarassed Suivint quand cha pourrait s'faire (eune dizaine d'année j'pinsse )Idea busiez qu'j'armonte pis vous v'nez tertous avec nous autes Laughing Cha s'rot bieau HEIN? I love you
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 2 Mar - 10:40

annesophie a écrit:pourquoi anso , té compte d'su ech' curé pour qui paie un coup , si ché pour cha , dis le me le , j'vas t'invoyer in bonne boutel cha t'eviteras el déplachemint ,
Bin j'cros plutot qu'cha s'ra mi qui payera eune boutèle mais ch'est surtout que comme cha in pourra faire l'fête, dinsser,cholailler ... Faut bin trouver des excusse pou s'marrer dins s'vie Embarassed Suivint quand cha pourrait s'faire (eune dizaine d'année j'pinsse )Idea busiez qu'j'armonte pis vous v'nez tertous avec nous autes Laughing Cha s'rot bieau HEIN? I love you[/quote
bin dis donc j'ai l'temps d'avoir soif , d'ichi 10 ans , j'vas in parler a min camarate qui fait ch' curé a méricourt ,
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 2 Mar - 10:42

roooooooooo! Maceju!

Tin manicraque y est énervé et contrariant! cha m'surprind...

Nan! j'dis jamais du mal d'ches hommes.....surtout d'cheux qui sont ichi! Vous etes bin trop gintils!
J'voulos juste profiter pour parler intre garnoules d'chiffons et d'chichis.....mais achteur y est trop tard, j'm'in vas.....
Hier, j'm'a prom'née sins minteau jusqu'à 5h inviron intre timps j'ai bu un jus à eune terrasse.....j'ai querre cha!et j'ai acaté un ensempe veste pantalon....pour ch't'été.

Bon appétit ,à c'soir.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 2 Mar - 12:58

Pascale est ce que t'as fait eune affair au moins avec t'veste et pis t'pantalon? J'te dis cha parce que mi j'ai acaté un jean's pas in friperie nan nan nan au magasin bin i a passé a 1euro chinquante al'plache ed 15 bounce Bon j'fais l'goutte ed jus pou ch'ti qui in veut pis j'mets des tiotes gauffres rita al vanille et al vergeoisse sunny à t'à l'heure mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mar 2 Mar - 13:33

bonjour mes gins, j'rinte du boulot, j'vous fait un café pis j'minge eune gauffre rita
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 2 Mar - 15:44

bonjour a tertous,bin cha y est j'ai armis chés meupes in plache pi chés décorations a chés murs,j'ai dégivré min congel.Ichi y fait vraimint in biau temps presque a daller pique niquer,j'ai bin travaller va falloir que j'arpose inne paire ed jours in vaccances ej sais pon incore du.
Dins l'nord aller vire l'estuaire de la Slak,ou bin l'méditerranée,y dot faire meulleux là bas ou bin le Lot,ch'est biau a ch'momint pi y pon grind monte,min chef porion y s'est pon,
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 2 Mar - 15:56

Pascale a écrit:roooooooooo! Maceju!

Tin manicraque y est énervé et contrariant! cha m'surprind...

Nan! j'dis jamais du mal d'ches hommes.....surtout d'cheux qui sont ichi! Vous etes bin trop gintils!
J'voulos juste profiter pour parler intre garnoules d'chiffons et d'chichis.....mais achteur y est trop tard, j'm'in vas.....
Hier, j'm'a prom'née sins minteau jusqu'à 5h inviron intre timps j'ai bu un jus à eune terrasse.....j'ai querre cha!et j'ai acaté un ensempe veste pantalon....pour ch't'été.

Bon appétit ,à c'soir.
ché mi qu'yé enervé, justemint passeque ch'manicraque , yé contrariant , j'viens d'réponte a anso et a cartouche , et cor un coup ché pas parti ,
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 2 Mar - 15:59

chlinsos a écrit:bonjour a tertous,bin cha y est j'ai armis chés meupes in plache pi chés décorations a chés murs,j'ai dégivré min congel.Ichi y fait vraimint in biau temps presque a daller pique niquer,j'ai bin travaller va falloir que j'arpose inne paire ed jours in vaccances ej sais pon incore du.
Dins l'nord aller vire l'estuaire de la Slak,ou bin l'méditerranée,y dot faire meulleux là bas ou bin le Lot,ch'est biau a ch'momint pi y pon grind monte,min chef porion y s'est pon,
reste at' maison didier , arposse te , j 'té vos bin in vacances , a faire el vaisselle , el popotte , etc , alors autant l'faire at' maison , té fras d's'économies
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mar 2 Mar - 16:00

annesophie a écrit:Pascale est ce que t'as fait eune affair au moins avec t'veste et pis t'pantalon? J'te dis cha parce que mi j'ai acaté un jean's pas in friperie nan nan nan au magasin bin i a passé a 1euro chinquante al'plache ed 15 bounce Bon j'fais l'goutte ed jus pou ch'ti qui in veut pis j'mets des tiotes gauffres rita al vanille et al vergeoisse sunny à t'à l'heure mes camarates
anso , y faut pas acater un jean , y sait pas faire ech' café
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 2 Mar - 18:05

bonsoir mes gins

Maurice Maceju

Chlinsos Daniel

bin ouais ej su intrin ed vire pour m'arposer inne paire ed jours,j'ai pon invie d'aller a gardin cour

j'iros plutôt a Méricourt
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mar 2 Mar - 18:50

Bonsoir bonsoir

Je lirai tout demain matin, j'ai vu passer Maceju et chlinsos.....


Anne so j'croyos que tin tit neveu avait un pb de conjonctivite passagère mais j'ai lu à coté.....donne me des précisions.....j'ai eu les poils qui s'sont dressés!qu'est ce qui a dit l'médecin!

Allez bizzzzzzzz à tous faites de bios reffes.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mar 2 Mar - 18:57

bonsoir Pascale ouais j'ai pon eu gramint ed timps aujourd'hui ej su passé in vitesse,ouais ch'est vrai s'que te dit ch'tiot y avot du brin a s'n'eul ,et pi Anne devrot savoir quet cose,
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mar 2 Mar - 19:49

Bonsoir mes camarates cha va miux l'nouvielle alle est passée j'cros qu'j'ai avalé ,hier in allot m'tiote soeur et mi pou faire un controle à min neveu i a des leunettes edpuis un an pis là BOUM sin eul gauche i n'vot pus rin i a pus d'acuité visuelle et sin eul drot i est d'jà bin diminué cha fait qui vot comme eune mouque d'après l' médecin . Du cop là sin eul qui vot un tiot peu bin i est caché (in dirot un tiot pirate )pindant 15 jours pour vir si sin eul nul i va arpartir bin sur i a des antibios des gouttes ... .Mais l'pir ch'est que s'tiot là i a peur i s'artroufe presque aveugle du cop .Heureus'mint l'institutrice alle a ete super alle li a fait des feulles agrindies pis alle a jué avec li pindant l' recréation. Mais bon faut espérer qu'cha va s'améliorer un tiot peu car in a appris qu'à chinque ans in n'peut pus rin faire pou les yux d'un infant dins s'cas là donc i s'rot presqu'aveugle très tôt dins l'adolescence . Voilà c que j'peux dire pou l'momint . Bon ast'heure j'vous souhaite eune bonne nuit mi j'sus cor bin matte quand j'pinsse que mes toubibs is m'consel eune vie calme et arposante ... Neutral
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 3 Mar - 7:39

merci Anne so.....j'vas croser les dogts.

Bonne journée à tertous. Ch'tiot bistrot - Page 6 Icon_biggrin
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 3 Mar - 7:50

Bonjour tertous bon comme i a personne qui s'devoue pou préparer l'tiot déjeuner alors j'mets su l'tape un pain copé et pis du beurre d'mi sé .In n'fait pas trop gras mais pas trop maique nan pus Smile bon pis pou ches coqs j'muche l'boutèle derrière eune potée bin ouai Jean ast'heure j'sais qu'cha ne s'minche pas cha cholaille . Ichi i pleut bouhhhh Mad que mercredi cha va cor ête !
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Mer 3 Mar - 8:28

Merçi AnneSo, t'in fais pos mi j'va l'mette el rinchette, asteur qu'ej va bourler su l'or!
I m'in est arrivé unne bonne.
Hier ej sus daler vir min sérusyin comme dijot min taïon pou min ketchup qu'ej fait tous z'ans. Neuf heure i étot passé d'unne d'mie heure quind ej sus rintré.V'là t'i pos qu'j'avos oblié em clé.
Bin sur à ch't'heure là el mitan ed min lit alle étot dins partie dormir. Ej sonne à ch' t'interphone, alle finit pa s'déhuter et j'l'intinds "qui ch'est?", su un ton tell'mint aimape, qu'j'avos invie ed dire qu'chétot unne erreur, et daler dormir dins m'carette!
A peine rintré, ej n'ai pos eu l'timps ed l'amidolée, qu'alle m' dit "ch'est ti qui pu comme cha, i a sintimint ed brein d'cat".
Ch'est seul'mint dins l'salle d'ieau, qu'ej me su aperchu qu'ej n'avos plein mes dogts.
Ch'est ch'gardien qui m'a rinseigné ech matin; cha s'rot in réglemint ed comptes intre jonnes.
Asteur ej va daler acater "millonaire", ches doubes n'ont pos ed sintimint, cha m'cangera. A dé mes gins
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mer 3 Mar - 12:38

bonjour mes gins ej fait qu'passer ch'est l'heure d'eu l'sieste,si vous faite du bruit faite le in silence
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 3 Mar - 12:51

bonjour mes gins j'viens d'faire du café si vous in voulez .....
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mer 3 Mar - 15:37

Cartouche a écrit:bonjour mes gins j'viens d'faire du café si vous in voulez .....
salut cartouche , et pi zautes , apres diner , mais surtout apres min repos bin mérité , ech' ramoneur y sa amener , chétot prévu , pour el quéminée feu d'bos , comme d'hab ya fait du bon boulot bin prope , mais ch'l'aspirateur ya tourné un bon 1/4 d'heure , ya d'quoi dévnir fou , yetot a peine parti qu'ché el femme ed' ménache , qu'yarrif , j'ai in tiête comme in bouleusse numéro 5 , ichi al bot sin café avec em'femme , din l'cuisine , au moins la j'su au calme
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 3 Mar - 15:47

bin si cha t'dit j'te paie eune mousse , alle est fraiche
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62 Mer 3 Mar - 16:09

Cartouche a écrit:bin si cha t'dit j'te paie eune mousse , alle est fraiche
bin ché pas d'arfus , j'ai min gazio bin sec , et pi j'su au calme , j'vas l'savourer , té un pote cartouche
maceju62
maceju62

Messages : 437
Date d'inscription : 16/01/2010
Localisation : méricourt , 62

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 3 Mar - 16:26

à nos bouques !!
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mer 3 Mar - 17:09

bin pététe qu'j'arrife trop tard pour l'bière,y dos bin n'anoir incore pour m'guiffe.

Bon mes gins j'ai vu min brin samedi in s'in va 8 dins l'aveyron,ch'est in coin j'ai quère j'espère qu'in aura in tiot peu ed solel,aprés le boulot qu'j'ai fais dins l'baraque ej va m'canger mes idées
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 3 Mar - 17:41

profites in chlinsos, j'connos pon l'aveyron, mais je te souhaite des bonnes vacinches.

Mi edmain, j'vas à l'campane, porte ed Versailles, in fait c'qu'in peut! j'vas cacher après ches chtis.

Passez eune bonne soirée et eune bonne nuit.Faites de bios reffes.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Mer 3 Mar - 18:06

bonsoir Pascale ch'est un biau départemint chaque villache y a quetcose a vire,ej va a Cransac du qu'y a l'montane qui fume cha s'rot du carbon qui brule dins l'tière
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 6 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 6 sur 40 Précédent  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum