chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 40 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

Ch'tiot bistrot

+6
jeangabelou59
Cartouche
louis francois
chlinsos
maceju62
Pascale
10 participants

Page 40 sur 40 Précédent  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Dim 18 Avr - 16:14

ché a l'outil qu'in vot l'ouvrier , as que j'peux vir , ché triste , mais j'vas em débrouiller avec cha

Bin, Maceju, cha va avec ch'père Noel...... ;-))
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Dim 18 Avr - 17:34

bonsoir mes gins ej rinte ed min pique nique,avec ch'biau solel j'argrette pon,inne bonne cote a l'och sur l'barbecue au bord ed la Loire cha cange dins 10 éme in pleine ville,surtout qu'pindint l'hiver in a l'timps ed raviser les conneries a l'télé,min chef porion y é fin bénache
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Dim 18 Avr - 18:02

bonsoir chlinsos, que chance que t'as d'aimer sortir comme cha!....mi j'ai pique niqué sur min balcon.....mais j'ai querre aussi.

Passez eune bonne soirée.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Dim 18 Avr - 18:07

bonjour Pascale cha m'arrife aussi ed minger sur l'balcon mais ej peux pon faire eu l' barbecue sauf électrique ,mais ch'est pon parel au gout mi j'ai mis des grosses penntierres dins ch'carbon bois cha fais comme des pétotes au four,in régal ,mais ti ed tin balcon té dos vire la Seine
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Lun 19 Avr - 4:49

Ch'tiot bistrot - Page 40 Sweet_10

Ch'tiot bistrot - Page 40 Icon_flower
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Lun 19 Avr - 6:16

Bonjour tertous .Comme Pascale alle nous mets pour nous autes tertous eune peumme bin mi j'mets cha j'veux bin qu'hier in a mingé au restaurant comme des goulafes mais je n'sus pas au régime pour autant.[img]Ch'tiot bistrot - Page 40 0dlbbc10[/img] Maceju comme t'es bieau ainsi in dirot un tiot pouchin t'as rajeunit Very Happy alle a bin ouvré t'tiote file. cheers J'sus heureusse comme un pissan dins l'ieau j'ai trové hier au vide grenier deux carbonnières eune que j'va servietter parce qu'alle est neufe pis eune usée toute troée qui alle alle a fait sin ouvrache avec minme l'pelle assortie et pis eune tiote mais tiote réplique d'lampe ed mineur i a minme eune gravure d'ssus j'pinse que ch'est l'nom d'l'ancien propriétaire Capolenae obin Capolenac Laughing J'ai aussi acaté eune tiote mouette obin un tiot goéland pa-d'zeur un tonnieau bin ouai je m'sus décidée pour ch't'été derrière sur m'terrasse cha s'ra déco mer du cop j'ai servietté un touret ,eune tuille et pis un cadre j'ai minme collé des coquillaches . Wink Quand j'pourrais j'mettrai cha in photo mais là j'n'ai pus min chargeur j'l'ai j'té ale poubelle (bin nan j'l'ai pas fait exprès !!! Rolling Eyes Embarassed ) i est quéhue dins l'corbelle à papiers du bureau du manicraque pis bin au lieu de l' ramasser tout d'suite j'ai dis in verra cha t'à l'heure pis j'l'ai oblié et j'ai vidé m'corbelle dins m'poubelle pis bin comme vous vous in doutez ch'est partit avec l'camion à Nicollin direction l'déchett'rie Crying or Very sad Twisted Evil Evil or Very Mad Mad Bon allé j'arrête d'marquer mes cacoules pis j'min va [img]Ch'tiot bistrot - Page 40 3a7cd610[/img] à pus mes camarates
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62680 Lun 19 Avr - 6:26

Pascale a écrit:Ch'tiot bistrot - Page 40 Sweet_10

Ch'tiot bistrot - Page 40 Icon_flower
té a peine levée qu'té t'arposse deja , va falloir qu'cha canche , yin a marre , nous les pinsonnés ed' payer pour es zautes ,

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62680 Lun 19 Avr - 6:43

annesophie a écrit:Bonjour tertous .Comme Pascale alle nous mets pour nous autes tertous eune peumme bin mi j'mets cha j'veux bin qu'hier in a mingé au restaurant comme des goulafes mais je n'sus pas au régime pour autant.[img]Ch'tiot bistrot - Page 40 0dlbbc10[/img] Maceju comme t'es bieau ainsi in dirot un tiot pouchin t'as rajeunit Very Happy alle a bin ouvré t'tiote file. cheers J'sus heureusse comme un pissan dins l'ieau j'ai trové hier au vide grenier deux carbonnières eune que j'va servietter parce qu'alle est neufe pis eune usée toute troée qui alle alle a fait sin ouvrache avec minme l'pelle assortie et pis eune tiote mais tiote réplique d'lampe ed mineur i a minme eune gravure d'ssus j'pinse que ch'est l'nom d'l'ancien propriétaire Capolenae obin Capolenac Laughing J'ai aussi acaté eune tiote mouette obin un tiot goéland pa-d'zeur un tonnieau bin ouai je m'sus décidée pour ch't'été derrière sur m'terrasse cha s'ra déco mer du cop j'ai servietté un touret ,eune tuille et pis un cadre j'ai minme collé des coquillaches . Wink Quand j'pourrais j'mettrai cha in photo mais là j'n'ai pus min chargeur j'l'ai j'té ale poubelle (bin nan j'l'ai pas fait exprès !!! Rolling Eyes Embarassed ) i est quéhue dins l'corbelle à papiers du bureau du manicraque pis bin au lieu de l' ramasser tout d'suite j'ai dis in verra cha t'à l'heure pis j'l'ai oblié et j'ai vidé m'corbelle dins m'poubelle pis bin comme vous vous in doutez ch'est partit avec l'camion à Nicollin direction l'déchett'rie Crying or Very sad Twisted Evil Evil or Very Mad Mad Bon allé j'arrête d'marquer mes cacoules pis j'min va [img]Ch'tiot bistrot - Page 40 3a7cd610[/img] à pus mes camarates
Ch'tiot bistrot - Page 40 1271703213
vla el preuf que sque té dit yé vrai , quo qu'tin pinse'

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Lun 19 Avr - 6:50

bonjour mes gins et merci pour l'tchiot déj' , j'ai vu qui minquot du g'nièfe alors j'n'ai apporté eune boutelle.
Maurice i faudrot qu't'apprinches à réduire un tchiot peu tes photos avant d'les mette sinon i va falloir des écrans d' 50 pouches pour les vire comme i faut
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Lun 19 Avr - 6:53

Merci Anneso, in s'y crorot.
Ech matin el fronti're alle va éte bin tranquile, ches jonnes is arprintent leus carnasses. Cha f'ra du bin à ches parints, mai aussi à ches partières. Pace que ches tiots anches is sont toudis in route à juer à muche muche ed'din, in dirot des moukes à mié. Un qui s'ra moins contint, ch'est ch'marchand ed crême al glache; pindint ches vagances i est toudis in route à torner dins l'lotiss'mint, achteure i fait minme des gauffes au chuque. Mi cha m'dérinche pos, j'ai querre ches glaches, mais ch'que j'ai moins querre, ch'est d' déchinde 4 étaches pou daler un cugir unne.
Bon ch'est pos ed tout cha, asteur ej va commincher à ouvrer, in attindant l'passache d'ech marchand d'glaches, pos avint chinque heures ......cha va faire unne lonque jornée ! A dé mes gins, et n'oublie pos Maurice, ej compte sur ti, t'aras el drot à unne glache à tros boules.
I a unne fape ed La Fontaine "el garnoulle qui veut éte aussi grasse qu'el bué", el photo pa d'zeur cha dot éte el minme lol!
[img]Ch'tiot bistrot - Page 40 Glace110[/img]
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Lun 19 Avr - 7:00

ah enfin quéqu'un.... Ch'tiot bistrot - Page 40 Icon_biggrin

Hihi......Maceju, alle sait y faire t'tite file.....

J'pouvos pas mette l'pétit déj, j'devos ete à jeun....et mi quand j'ai faim.....j'sus inragée......L'problème ch'est qu'j'ai toudis faim.....(j'l'ai déjà dit......)

J'vas vire Didier, d'main après midi.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Lun 19 Avr - 7:09

[img]Ch'tiot bistrot - Page 40 Pop10[/img]

in dirot popeye
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Lun 19 Avr - 7:33

bonjour a tertous,ej vos qu'vous étes d'jà in forme ch'matin.ichi y fait incore in biau solel,mais ej va pon pique niquer
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Lun 19 Avr - 7:54

ichi aussi i fait biau, ch'midi re-barbecue
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Lun 19 Avr - 10:03

salut Cartouche mi ech peux pon faire barbecue sur min balcon,sauf électrique,mais ch'est pon si bien,dins l'Aveyron ej pourrai,dins min gardin
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62680 Lun 19 Avr - 10:26

chlinsos a écrit:salut Cartouche mi ech peux pon faire barbecue sur min balcon,sauf électrique,mais ch'est pon si bien,dins l'Aveyron ej pourrai,dins min gardin
j'espère qu'té m'inverra des légumes frais , in ecanche j't'inverais d'el
pilousse toute fraîche copée

-------

https://chezcartouche.forumactif.org/viewtopic.forum?t=23

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 40 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 40 sur 40 Précédent  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum