chez.cartouche
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Rechercher
 
 

Résultats par :
 


Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» Ch'tiot bistrot
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeVen 4 Nov - 11:24 par annesophie

» L' NOUVELLE CLASSE
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeDim 12 Juin - 14:50 par Cartouche

» In bibliothèque ici pou trover
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeJeu 27 Nov - 19:47 par malyne

» l'histoire d Nou Pays ch' pus biau pays !
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeVen 27 Juin - 14:29 par phantovent

» L' gargotte du ch'Nord?
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeJeu 19 Juin - 20:15 par malyne

» ch'est mi m'arvl'à
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeSam 17 Mai - 20:12 par malyne

» ch'est mi
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeMar 5 Nov - 6:21 par annesophie

» me rvla!lilichti
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeDim 5 Mai - 11:55 par Cartouche

» j'voulo savoére si vous connaissote un mot deum'maman,mais j'l'ai oubillé d'pi hier!je'r'viendrai!bonjour à tertous!
Ch'tiot bistrot - Page 38 I_icon_minitimeJeu 2 Mai - 14:22 par malyne

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 Profil
 FAQ
 Rechercher
Partenaires
Forum gratuit


Tchat Blablaland


Le deal à ne pas rater :
Cdiscount : -30€ dès 300€ d’achat sur une sélection Apple
Voir le deal

Ch'tiot bistrot

+6
jeangabelou59
Cartouche
louis francois
chlinsos
maceju62
Pascale
10 participants

Page 38 sur 40 Précédent  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Suivant

Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  maceju62680 Mer 14 Avr - 17:03

Cartouche a écrit:
malyne a écrit:Pou s' connecter au tchat.....;;;mi j'auros querre d'y aller faire un tour!


' j' sus curieusse ! Maite

te veux nous espliquer cha STP !
Ch'est pou travaler min patos ! Maite ! et petête avec Maceju, s'i trove là! pou m'aider a faire min interro!

faut auchi que te m'esplique pouquo " cacher?" et pon querre !
l' dico m' dit: :" chercher " = querre, cacher, trifouïer
Merci Maite j'attinds t' réponse pou ch tchat? STP


pour l'chat te clique sur l'tchiote mason in haut de l'pache pis après te t'connecte.

chercher = aller querre et non pas querre
querre ou ker ,
aller chercher , aimer , couter cher , tomber ,
cacher , c'est chercher qu'elqu' un , pour le trouver
se cacher ou mucher ,

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Mer 14 Avr - 18:00

querre ou ker ,
aller chercher , aimer , couter cher , tomber ,
cacher , c'est chercher qu'elqu' un , pour le trouver
se cacher ou mucher ,

... mais c'est du Prévert.......
Cha avince tes devis?

nan, Maceju, pas de nouvelles, té sais y doivtent pas core etre rintrés.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  louis francois Mer 14 Avr - 19:18

bonsoir je suis sylviane la femme a didier je me permet de venir sur le forum pour vous donner des nouvelles de didier tout c'est bien passé il est encore en réanimation et demain il va dans le service normal merci beaucoup a vous tous didier vous adore tellement encore merci pour lui bonsoir a demain
louis francois
louis francois

Messages : 1579
Date d'inscription : 22/01/2010
Age : 68
Localisation : ile de france vitry sur seine

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Mer 14 Avr - 19:49

merci Sylviane de ches bonnes nouvelles, passez y bien l'bonjour,
j'vous fais à tous les deux eune baisse amiteusse
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Mer 14 Avr - 19:57

OUF , merci pour ches bonnes nouvelles cha réconforte Very Happy Eune grosse baisse amitieusse à tertous Mi aussi Didier j'l'aime bin Smile As't'heure i faut qui s'arposse
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 15 Avr - 3:58

mi aussi j'étos continte d'avoir des nouvelles .

A ch't'heure chi, j'ai po trop d'inspiration et y est trop tot pour préparer ch'pétit déj.

A t'à l'heure....

Un Britannique et son épouse avait parcouru en ferry la moitié du trajet entre l'Angleterre et la France quand ils se sont rendu compte qu'ils avaient oublié la belle-mère à l'arrière de leur véhicule dans le parking du port de Douvres, a annoncé mercredi la police locale.

....... Ch'tiot bistrot - Page 38 Affraid Ch'tiot bistrot - Page 38 Affraid Ch'tiot bistrot - Page 38 Affraid
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Jeu 15 Avr - 6:00

Avint ed pinser à mette el tape ej tiens à dire combin ej sus contint pou Didier et assurer s'finme ed tout m'sympathie, ches toudis des momints ù qu'in s'fait d'el bile. Asteur ch'est unne question ed timps , aveuc ches biaux jours qui s'ramènent i va vite s'armette.
Bin ch'matin cha s'ra du classique, bure, bagette et bin attindu un marabou et min si bon café et unne potée pou madame Didier !!!! Adé mes gins ej dos em mette d'vint min piano pou commincher min diner, em file alle dot v'nir. cheers flower flower flower flower
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Jeu 15 Avr - 6:56

bonjour mes gins et merci Jean pour l'tchiot déj' , l'solel i comminche à s'lever j'cros qui va faire biau
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty gardin

Message  maceju62680 Jeu 15 Avr - 14:03

Ch'tiot bistrot - Page 38 1271383871
j'attinds qu'elqu'in ed' ti zautes pour v'nir tonte el pilousse , mais pas avant 15 jours au moins , cha s'rot malheureux ed' couper des si belles fleurs , pas vrai , merci pour ché nouvelles ed' didier ,
aujourd'hui ché l'anniversaire ed' min père 99 ans , qu'yarot eut ,

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 15 Avr - 15:17

Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_scratch Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_scratch Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_scratch quemint qu't'as fait maceju pour avoir eune photo aussi haute?, j'sus épatée. ne réponds pas qu't'as artourné tin apparel, cha j'm'in doute.

Bon, mi ,j'ai passé m'journée pour rin, té vos Anne so , j'avos min rindez vous mais y minquot ch'papier d'accord d'intinte préalape.....mais m'mutuelle alle l'invot pas, si y répontent pas ch'est accepté, bin y n'ont pas voulu m'printe.....j'ai perdu 3 s'mainnes et achteur faut que j'réclame ch'papir.....et arprinte rindez vous......

Sylviane, j'espère que vous avez pu voir Didier dins ch'champe, comme j 'vous ai dit l'ote jour, venez ichi nous écrire minme in frinçais, j'sus sur que tout l'monte s'ra contint. Cha minque un peu d'garnoules, hein Anne so.....
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty surpris

Message  maceju62680 Jeu 15 Avr - 15:33

Pascale a écrit:Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_scratch Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_scratch Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_scratch quemint qu't'as fait maceju pour avoir eune photo aussi haute?, j'sus épatée. ne réponds pas qu't'as artourné tin apparel, cha j'm'in doute.

Bon, mi ,j'ai passé m'journée pour rin, té vos Anne so , j'avos min rindez vous mais y minquot ch'papier d'accord d'intinte préalape.....mais m'mutuelle alle l'invot pas, si y répontent pas ch'est accepté, bin y n'ont pas voulu m'printe.....j'ai perdu 3 s'mainnes et achteur faut que j'réclame ch'papir.....et arprinte rindez vous......

Sylviane, j'espère que vous avez pu voir Didier dins ch'champe, comme j 'vous ai dit l'ote jour, venez ichi nous écrire minme in frinçais, j'sus sur que tout l'monte s'ra contint. Cha minque un peu d'garnoules, hein Anne so.....
bin figure te pascale qu'el premier surpris cha a été mi , j'savos qu'j'avos énormémint ed' qualité , mais la vraimint , j'su dépassé ,
j'su comme ech' pinard ech' bonifi in vieillissant

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 15 Avr - 15:34

La saison des barbecues a commencé ! A cet effet, il est de bon ton de se rappeler la procédure habituelle de cette cuisine estivale.
Le barbecue :
C'est dans cette activité qu'on reconnaît les talents de cuisine d'un homme, un vrai. Dès qu'un homme se porte volontaire pour faire ce type de cuisine, la chaîne d'évènements suivante est actionnée :
L'HOMME
1. L'homme sort le barbecue et le charbon de bois.

LA FEMME
2. La femme nettoie la grille.
3. La femme va à l'épicerie.
4. La femme va chez le boucher.
5. La femme va chez le pâtissier.
6. La femme prépare la salade et les légumes.
7. La femme prépare la viande pour la cuisson
8. La femme la place sur un plateau avec les ustensiles nécessaires, les épices et les herbes.
9. La femme apporte la grille propre et le plateau à l'homme qui est étendu à côté du barbecue en train de prendre une bière.

10. L 'homme place la viande sur la grille.

11. La femme va à l'intérieur mettre la table.
12. La femme vérifie la cuisson des légumes.
13. La femme prépare le dessert.
14. La femme revient à l'extérieur pour dire à son mari que la viande est en train de brûler.

15. L’homme enlève la viande trop cuite de la grille et l'apporte à la femme.

16. La femme prépare les assiettes et les apporte sur la table.
17. L’homme sert à boire. 18. La femme dessert la table et prépare le café.
19. La femme sert le café et le dessert
20. Après le repas, la femme range la table et la nappe.
21. La femme fait la vaisselle et range la cuisine.

22. L’homme laisse le barbecue en place car il y a encore des braises.
23. L'homme demande à la femme si elle a apprécié de ne pas faire la cuisine aujourd’hui.
24. Et devant son air dubitatif, l'homme conclut que les femmes ne sont jamais satisfaites.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 15 Avr - 15:35

mais la vraimint , j'su dépassé ,
j'su comme ech' pinard ech' bonifi in vieillissant

Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_cheers Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_cheers Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_cheers Maceju....
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty cuisine

Message  maceju62680 Jeu 15 Avr - 15:55

Pascale a écrit:La saison des barbecues a commencé ! A cet effet, il est de bon ton de se rappeler la procédure habituelle de cette cuisine estivale.
Le barbecue :
C'est dans cette activité qu'on reconnaît les talents de cuisine d'un homme, un vrai. Dès qu'un homme se porte volontaire pour faire ce type de cuisine, la chaîne d'évènements suivante est actionnée :
L'HOMME
1. L'homme sort le barbecue et le charbon de bois.

LA FEMME
2. La femme nettoie la grille.
3. La femme va à l'épicerie.
4. La femme va chez le boucher.
5. La femme va chez le pâtissier.
6. La femme prépare la salade et les légumes.
7. La femme prépare la viande pour la cuisson
8. La femme la place sur un plateau avec les ustensiles nécessaires, les épices et les herbes.
9. La femme apporte la grille propre et le plateau à l'homme qui est étendu à côté du barbecue en train de prendre une bière.

10. L 'homme place la viande sur la grille.

11. La femme va à l'intérieur mettre la table.
12. La femme vérifie la cuisson des légumes.
13. La femme prépare le dessert.
14. La femme revient à l'extérieur pour dire à son mari que la viande est en train de brûler.

15. L’homme enlève la viande trop cuite de la grille et l'apporte à la femme.

16. La femme prépare les assiettes et les apporte sur la table.
17. L’homme sert à boire. 18. La femme dessert la table et prépare le café.
19. La femme sert le café et le dessert
20. Après le repas, la femme range la table et la nappe.
21. La femme fait la vaisselle et range la cuisine.

22. L’homme laisse le barbecue en place car il y a encore des braises.
23. L'homme demande à la femme si elle a apprécié de ne pas faire la cuisine aujourd’hui.
24. Et devant son air dubitatif, l'homme conclut que les femmes ne sont jamais satisfaites.
j'vos s'qui a d'estraordinaire , ya fait sin boulot , et un sacré boulot , et j'espère que comme michele (,em femme ) al y a servi un tiot apéro el temps qu'yartournot l'viante ,

maceju62680

Messages : 54
Date d'inscription : 03/04/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 15 Avr - 16:05

Maceju: re Ch'tiot bistrot - Page 38 Icon_cheers
Mi: j'baisse les bras! Té t'in sors toudis Maceju...... :-(( Ch'tiot bistrot - Page 38 Lol
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Jeu 15 Avr - 17:10

Sacré Maurice, cor heureux qu'ch'est po un séquoia qu't'as dins tin courtil, t'aros du l'mette su 3 paches. Ch'est vrai qu'mi nan pus j'avos querre tonte em p'lousse.......
Ech matin ej busio qu'in n'véïot pus Daniel et Falbala ???
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Jeu 15 Avr - 17:52

bonjour ou bonsoir a tertous,ej su toudis là ,et j'pinse gramint a vous,pi au Chtidorly;ej viens vous lire mais a ch'momint ej vos pour quitter St.Etienne ej voudros m'artirer pour m'retraite dins l'Aveyron,j'ai inne vue sur l'bassin minier eu Decazeville ,aprés Lens et Saint Etienne,ch'est normal,j'cros qu'j'ai trouvé quetcosse qui plait a m'guernoule (pi a mi)aussi ch'est pon facile ed trouver y a 4 heures 30 eu d'route in voiture,pi cha fait des doubes,Pascale va falloir que j'mets des photos ed mi quind j'fait l'barbecue,mais ichi j'arrife a mette ch'est photos cha s'rat sur copain d'av.....
Mes gins ej travalle plus mintnint que quind ej travaillos,pi avant j'étos trinquille mais là ch'est pu l'même min CHEF PORION y est toudis dins mes gampes,ej l'inverros bin passer 8 jours chez Anneso.l'magicien y pourrot pététe l'trinformer in longue orelle.Bin ouais in vot pu Marie,pi personne y sait pourquoi,pourtant ej cros qu'al'bin étot continte avec nous autes,mais Kiki ,pi Spiga non pu ej pinse a eux quand j'accoute Maé (on s'attache ....)(avec une flèche....)bin j'espère qu'tout va bin pour eux et pi qui nous f'rons in tiot sine cha in s'rot contint d'avoir des nouvielles.Bon y a longtimps que j'su pon passé ach bistrot ,pi ch'est l'heure ,alors ej met l'apéro sur l'tape pour tertous ,pi les autes,avec olifes,tapenades,carrés ed fromaches,moules au vinaique,piu des biscuits dins tous les genres ;

A sinté de ch'tila qui bot pon avec nous (eu soir,) et qui n'a l'plus b'soin eu d'sinté.
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Jeu 15 Avr - 19:11

bin y a pon grind monte pour l'apéro,tant pi je l'bos tous seu in pinsant a Didier,et pi j'in bos un pour li.bonne nuit mes gins
a dé
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Pascale Jeu 15 Avr - 20:05

bin dis donc chlinsos, ch'est à Arles que té devros aller habiter, in t'appellerot l'artlésien....(artois et arles)
Alors bonsoir,bonsoir....j'té deminde po commint qu'té vas, té l'as d'jà dit, j'espère vire tes photos sur copains....mais chés dernières j'ai po pu les vire, té les as mises fauque pour tes amis j'cros. Pourtant j'avos vues les premières.

Tin copain Didier y t'attindot aussi....

Allez , j'vous souhaite de trouver vot' petit nid douillet.
A bétot?

Bonsoir à tertous.
Pascale
Pascale

Messages : 1609
Date d'inscription : 11/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Ven 16 Avr - 2:41

bonjour a tertous j'ai préparé ch'marabout y a qu'a appuyer sur ch'bouton,attinte un tiot peu ,verser l'jus dins inne jatte avec deux chuque,touiller pi m'l'apporter tout duchemint a min lit ,pon ed bruit faudrot pon m'réveiller d'in caup,merci a ch courageux si veux mette un croissant a côté l'boulangerie a l' ouffe vers 7 heures,merci
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  annesophie Ven 16 Avr - 4:55

Bonjour tertous ,bin je n'mets pas nan pus l'café in route l'bouling'rie alle n'est pas cor ouverte Laughing Pascale ouai in France ch'est les papiers d'abord t'es prêt à mourrir ch'n'est mi grafe faut juste donner au s'crétariat l'carte verte ,l'carte mutuelle pis surmint un tiot billet pour ches dépass'mints obin chest machins nan remboursés ... Rolling Eyes Pis attindre ,attindre comme si nous autes les nan-actifs obin ches artraités in avot que cha à faire Mad Bon j'espère qu'Didier i va bin, bin sur je m'doute qui va pas d'aller dinsser dins ches couloirs avec ches infirmières ni cor vérifier aujord'hui c'que Cartouche i a d'mindé (quo que in 'sait jamais! ) Wink Daniel pour tin chef porion i a pas d'problinme mets la dins l'train ,par contre l'magicien j'promets pas qui l'trinsform'ra in quo que cha soi obin i a d'jà longtimps qui m'arot mis dins eune gaïolle bounce Bon j'arpasse t'à l'heure
annesophie
annesophie

Messages : 1805
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 50
Localisation : Vestric et candiac

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  chlinsos Ven 16 Avr - 6:39

ch 'café y passe,y du pain tout cau,du bure ed cince,confiture ed fraises maison,pi un bon maroille,gambon ed pays tout cha sur l'tape bonne journée a tertous
chlinsos
chlinsos

Messages : 490
Date d'inscription : 08/02/2010
Age : 74
Localisation : Aubin

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Ven 16 Avr - 7:03

bonjour mes gins et merci Daniel pour ch'tchiot déj',
avec tous cheux qui vont à l'hôpital j'vas bin finir par savoir si chés infirmières alles ont quét'cosse d'zous leux blouses ??
sinon j'vas devoir aller vire mi même
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  jeangabelou59 Ven 16 Avr - 7:09

I faut parler d'ech leu, pou qu'in vaut l'bout d'es queue, hein Daniel ch'est vrai? Bonjour tertous, bin contint qu'el tape alle est misse, pace qu'ichi em boulingère alle est in vagance et n'ai pos el courache ed daler un ville asteur.
Si j'avos su ej me s'ros pos elvé. Hier min blanc bonnet alle étot un route à dire am file "edmain i va faire biau, cha s'ra el momint ed sortir". Mi ej me véïot d'jà un route à chufler unne gueusse in Belgique...Seul'mint i a un oche, ch'est pos in Belgique qu'un dot daler, mais à castorama pou acater d'el tapiss'rie.
Mais ej vins d'avor unne idée in acoutant ech histore ed volcan, ej vas em mette à tousser et pis ej vas li foute el troulle, in lit dijant qu'ches pourettes cha n'dot pos éte bon pou nous bronches...... Quo qu'vos in pinsez mes gins, ej vos tiendrai au courant d'em situation. A pus

[img]Ch'tiot bistrot - Page 38 Volcan10[/img]
jeangabelou59
jeangabelou59

Messages : 223
Date d'inscription : 11/01/2010
Age : 82
Localisation : Comines Noooooorrrrrd

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Cartouche Ven 16 Avr - 7:12

n't'inquiète pon Jean, d'puis tchernobyl chés nuaches is ont pris l'habitute d's'arrêter à l' frontière
Cartouche
Cartouche
Admin

Messages : 3232
Date d'inscription : 22/12/2009
Age : 70

http://cartouche.estsurle.net/

Revenir en haut Aller en bas

Ch'tiot bistrot - Page 38 Empty Re: Ch'tiot bistrot

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 38 sur 40 Précédent  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum