Rechercher
Derniers sujets
Ch'tiot bistrot
+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants
Page 8 sur 40
Page 8 sur 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Ch'tiot bistrot
Bonsoir mes camarates bin ch'est calme ichi hihihi L'fete alle a fini pus tot qu' prévu bin hier un accidint l'gardian (cavalier) i a quéhue d'sin qu'val imbulance ,pompiers du sang partout li raide partierre que ju ! Lpire ch'est qu'in a pas d'nouvelle Et pis c'soir arnu drache du cop pffff pas d'taureaux pas d'bal pas d'fu d'artifice rin Bon cha va m'permette d'armonter min manque d'sommel Mais min coq li d'main dring 4heures 45 l'ouvrache Viv'mint l's'maine prochine congés mais j'arços m'famille d' Denain du cop j'sais pas vraimint si in va s'arposer Bon as't'heure eune grosse baisse à tertous et quéqu'un a des nouvelles ed Maceju????
annesophie- Messages : 1805
Bonjour, bonjour.
Les miracles existent.....je viens d'en vivre un......
Plus de connexion internet après min messache ichi d'vendredi....
Cha décarochot déjà pis 3 jours mais j'arrivos à l'armette in route.
Le technicien est venu samedi matin.....<<dins eune heure ,cha r'marche>> M'noeul!!!!! Cha vient seulemint d's'armette in route!
3jours sins internet.....pas d'téléphone, pas d'TV......Bou Diou! cha fait drôle......
J'espère que cha va t'nir......
Anne so ,j'sus désolée pour ch'gardian....
In ch'momint.....fodrot pas trop écouter chés infos, cha fout l'bourdon......
Mi aussi à partir d'aujourd'hui, j'vas ete fort occupée, (comme Maceju, j'pinse.....et j'espère pour li que ch'est cha!) m'tiote alle arriffe......OUlala! 40 ans que j'ai pas pouchiné......s'mère viendra dormir ichi 3 jours mais alle travalle......Si tout va bien , jé l'gard'rai toute seule après.
Bon, j'vas vire min courrier...
Passez tous eune bonne jornée.
PS:
PAPY Didier, et Sylviane......aujord'hui, j'argrette qu'in soit pas sur l'minme palier......j'aros eu moins d'angoisses...... M'file dit: te prends pas la tete! tu fais comme tu l'sens......bin ouai! mais mi j'sins rien.......pour l'instant.....
Le technicien est venu samedi matin.....<<dins eune heure ,cha r'marche>> M'noeul!!!!! Cha vient seulemint d's'armette in route!
3jours sins internet.....pas d'téléphone, pas d'TV......Bou Diou! cha fait drôle......
Mi aussi à partir d'aujourd'hui, j'vas ete fort occupée, (comme Maceju, j'pinse.....et j'espère pour li que ch'est cha!) m'tiote alle arriffe......OUlala! 40 ans que j'ai pas pouchiné......s'mère viendra dormir ichi 3 jours mais alle travalle......Si tout va bien , jé l'gard'rai toute seule après.
PS:
PAPY Didier, et Sylviane......aujord'hui, j'argrette qu'in soit pas sur l'minme palier......j'aros eu moins d'angoisses...... M'file dit: te prends pas la tete! tu fais comme tu l'sens......bin ouai! mais mi j'sins rien.......pour l'instant.....
Pascale- Messages : 1609
bonjour mes gins, j'ai fait ch'café pis i reste du quate quart d'hier si cha vous dit, sinon pain burre confiture pis eune goutte de g'nièfe
A desesperate house wife sous la grâce......
Ravisez ch'qui vient d'arriver....d'vint mes yeux
Merci PAPY Didier pour t'réponse rapide......t'as des dons.....!!!! j'sus rassurée......
Et merci Cartouche pour tin tit déj.
Ravisez ch'qui vient d'arriver....d'vint mes yeux
Merci PAPY Didier pour t'réponse rapide......t'as des dons.....!!!! j'sus rassurée......
Et merci Cartouche pour tin tit déj.
Bonjour mes camarates que brin dins m'maison boouuhhh Ch'est bin bieau l'fête mais apres quel ouvrache Pascale un arc en ciel au revel cha ch'est du bol cha promet eune bielle journée . Ichi ch'est tout gris
Allez j'freume....in s'ra 3 quand j'arviendrai.
Eune grosse baisse Anne so, et bon courache. habile, t'famile alle arriffe, t'as pas fini!
Eune grosse baisse Anne so, et bon courache. habile, t'famile alle arriffe, t'as pas fini!
bonjour mes gins, j'ai fait ch'café pis sur l'tape y a l'reste pour déj'.
aujourd'hui j'immène m'famille aux Saintes Marie d'la mer in va minger des moules .
aujourd'hui j'immène m'famille aux Saintes Marie d'la mer in va minger des moules .
Bonjour mes gins et merci à ti René pou tin ju....Bin que ju hier pou v'nir dire un tiot bonjour, el forum i m'demindot min nom et min mot d'passe, comme ej fesos dins l'timps à cheux qu'ej treuvos bizarre; el pire ej n'artreuvos pos min mot d'passe........Tout cha pou vos dire qu'ej n'ai pos brisié m'pipe, mais qu'un a archu un comarate ed régimint ....Comme ch'est un alsacien, in a été goûter ches bières un Belgique et pis l'timps i passe tell'mint vite......Pinsez cha fait pu ed carinte ans qu'in n's'a pos vu. A part cha el timps i est à l'cour su l'frontière.....................Adé
jeangabelou59- Messages : 223
Bonjour tertous Cartouche attintion aux saintes maries de la mer i a dinger pou l'étringer Ouai Pascale lundi j'arços min Parrain ,m'tante pis m'cousine chelle qui fait les défiles d'miss in pus min coq i fête ches 44 ans lundi et diminche in fête nos 18 ins d'mariache cha fait que d'l'ouvrache j'in ai cor in réserfe Pis l'plus pire ch'est que d'main in est mercredi du cop bonjour les tiots I a pas eune âme généreusse pou m'donner un cop d'main [img][/img] Eune grosse baisse à tertous [img][/img]
[quote="Pascale"]Bonjour, bonjour.
PS:
PAPY Didier, et Sylviane......aujord'hui, j'argrette qu'in soit pas sur l'minme palier......j'aros eu moins d'angoisses...... M'file dit: te prends pas la tete! tu fais comme tu l'sens......bin ouai! mais mi j'sins rien.......pour l'instant.....[/quote ]bonjour a tous cha vas ch'matin? EXCUSE MEU PASCALE MAIS JETOS PON L' A HIER ! mais pour em faire pardoner, j'paie l'apérot a midi cha vous di t va oui alors a nos bouques mes gins !el yà bin du mau a s'moutrer !!i dot faire come mi i j'vous souhaite a ti s'autes tertous ,un bonne apétit a taleur pour seu qui s'ront là
PS:
PAPY Didier, et Sylviane......aujord'hui, j'argrette qu'in soit pas sur l'minme palier......j'aros eu moins d'angoisses...... M'file dit: te prends pas la tete! tu fais comme tu l'sens......bin ouai! mais mi j'sins rien.......pour l'instant.....[/quote ]bonjour a tous cha vas ch'matin? EXCUSE MEU PASCALE MAIS JETOS PON L' A HIER ! mais pour em faire pardoner, j'paie l'apérot a midi cha vous di t va oui alors a nos bouques mes gins !el yà bin du mau a s'moutrer !!i dot faire come mi i j'vous souhaite a ti s'autes tertous ,un bonne apétit a taleur pour seu qui s'ront là
louis francois- Messages : 1579
Ches SDaintes Marie de l' mer y a pas pus bieaua
Ravise ches couchers d' solel, va minger in pleine Camargue a mitant des t taureaux importe l'appareil photos, t' vas in faires des tablieaux d' peinture, et passe par la digue, va vire ; l' réserve sauvache d' l'Etang du Vaccarès , te peux visiter in batieau : Importe eune canne à pèque, t'armènera des brochets, balade te parmi l' villache Aacoute l'histoire des Saintes, Nana, ch'est opn vrai ! t'es pon un étringer et t' seras bin acceuilli, prnds ta guitare, et cante! et là, là, tout l' monte sera a tes pids ! Prinds un quéva, et fonce ds l' nature parmi,ches flamands rosses,chles augrettes, dèrrière ti , jaillit des trombes d'ieau !Cartouche a écrit:bonjour mes gins, j'ai fait ch'café pis sur l'tape y a l'reste pour déj'.
bAcoute l' nature, apprinds dins l' silence à l' comprindre et t'importera avec ti, un coin d' paradis, jamais parel, toudis cangeant, mais si bieau ; qu'in n' peut qui artourner cor et cor ..Alle .importe nou coeur et nou âme ???????
malyne- Admin
Bonjour les amis
Petit passache avant d'attaquer l'journée.
Tout va bien et jé m'débroule pas mal....hihi!Y a qu'mes reins qui rouspètent, mais faudra bien qui suivtent.
J'vos qu'cha bouge sur ch'bistrot,qu'in s'promène ou qu'in arçoit....A m'mode Didier que té vas boire l'apéro souvint tout seul avint qu'tin copain y r'vienne.....Mets nous photos sur ch'comptoir.
Un tit mot spécial Jean, ch'étot l'début du mos, Jean ,fallot s'réinscrire.....Mi aussi ,j'ai été surprisse!
Bon, mes amis, j'vous souhaite eune bonne jornée
Petit passache avant d'attaquer l'journée.
Tout va bien et jé m'débroule pas mal....hihi!Y a qu'mes reins qui rouspètent, mais faudra bien qui suivtent.
J'vos qu'cha bouge sur ch'bistrot,qu'in s'promène ou qu'in arçoit....A m'mode Didier que té vas boire l'apéro souvint tout seul avint qu'tin copain y r'vienne.....Mets nous photos sur ch'comptoir.
Un tit mot spécial Jean, ch'étot l'début du mos, Jean ,fallot s'réinscrire.....Mi aussi ,j'ai été surprisse!
Bon, mes amis, j'vous souhaite eune bonne jornée
bonjour mes gins, j'ai préparé ch'tchiot déj'.
hier in a passé eune bonne journée in Camargue in s'est régalé !
Ouais Marie Lyne l'camargue alle est toudis aussi belle et aussi accueillante, ch'est un plaisi d'promener dins chés paysaches magnifiques
hier in a passé eune bonne journée in Camargue in s'est régalé !
Ouais Marie Lyne l'camargue alle est toudis aussi belle et aussi accueillante, ch'est un plaisi d'promener dins chés paysaches magnifiques
Bonjour tertous ichi solel et vint ouai cha vous étonne bin mi aussi je m'lièfe du moinss i a eune demi heure que j'sus d'bout l'matinée alle va vite passer Bon j'sus heureusse Cartouche i s'est régalé hier mi ch'est l's'maine prochaine que j'va i aller aux saintes bin ouai avec l'famille quand alle déchind ch'est passache obligé Bon bin à s't'heure chi j'intique eune jatte ed café pis je m'mets in route car m'mason alle n'brile pas cor comme un sou neuf [img][/img]
salut a tertous , mes vacances ,,,,,,,,,din min fauteul sont PRESQUE finies , a partir d'ach'teur , j'vas printe mes R T T , pour m'armette ,
maceju62- Messages : 437
bonjour a ti s'autes tertous ta raison maurice fau t'arposer ! les vacinces cha fatique , pascale , bin ouiais su bin obliger quanqu '' jinvite i nia perssone qui répond alors jem continte tout seu mais j'va core faire un essaie pour esse soir jai mis tout sul tape , yà minme des amusse guif
salut didier , j'vas t'accompagner , pour boire un coup , mais in volette , bin fraîche cha suffira , in bonne nuitlouis francois a écrit:bonjour a ti s'autes tertous ta raison maurice fau t'arposer ! les vacinces cha fatique , pascale , bin ouiais su bin obliger quanqu '' jinvite i nia perssone qui répond alors jem continte tout seu mais j'va core faire un essaie pour esse soir jai mis tout sul tape , yà minme des amusse guif
maceju62- Messages : 437
Bonsoir mes camarates bon mi j'sus là donc un tiot apéro intre nous autes pourquo pas In pus in artroufe not' Maceju
va pour el volette bin fraiche maurice ,sinté et bonne nuit
sinté anne , alors cha aproche l'aniverssaire ed mariache ,
Sinté Didier ouai cha approche mais min coq i traval diminche du cop in ira au restaurant lundi Bon appétit mes gins eune bonne soirée et pis eune bonne nuit ichi i fait cor bin caud 28°
J'viens d'vir qu'chétot l'saint Jean Marie bin cha alors Bonne fête Jean [img][/img]
bonjour mes gins j'ai fait du café pis j'ai mis des tchiots pains aux rojins sur l'tape, i fait déjà caud in s'levant
Bonjour tertous ,merci pour l'tiot dejeuner Cartouche. Ichi aussi l'solel i est d'jà l'vé in pus comme j'fais cuire un saumon l'caleur de l'maison alle est d'jà insupportape
bonjour a ti s'autes tertous bin quin seuche pon nombreux ache momint , mais ches les vacinces alors inne a pus querre étte déhors putot que dévint sin clavier , mi si su vnue ch'matin enfin presque , ches pour boire un cop apérot ,cha vous dit ? alors a nos bouque mes gins ! ichi yà du et i fait bon pon trop cau j'vous souhaite un bonne apétit a taleur
Page 8 sur 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Page 8 sur 40