Rechercher
Derniers sujets
Ch'tiot bistrot
+6
maceju62
Cartouche
malyne
Pascale
louis francois
annesophie
10 participants
Page 9 sur 40
Page 9 sur 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Ch'tiot bistrot
Bonsoir tertous et bonjour pasque j'pinse que vous lirez d'main matin.
Bien continte d'arlire maceju.
m'file est restée un jour ed plus et comme alle travaillot pas , in s'est prom"né tt l'jour.
Didier, j'ai vu l'hopital de cheviere (?) à Créteil, in est passé d'vant.
J'ai pinsé à ti.
Passez eune bonne journée.
Bien continte d'arlire maceju.
m'file est restée un jour ed plus et comme alle travaillot pas , in s'est prom"né tt l'jour.
Didier, j'ai vu l'hopital de cheviere (?) à Créteil, in est passé d'vant.
J'ai pinsé à ti.
Passez eune bonne journée.
Pascale- Messages : 1609
bonjour mes gins ch'tchiot déj' i est sur l'tape i vous attind.
ch'matin ch'temps i a l'air drole, ch'solel i est pon core là
ch'matin ch'temps i a l'air drole, ch'solel i est pon core là
bonjour a tous ichi i fait biau chacun sin tour rené , merci pour el tiot dj mais achteure ches putot l'heure dinne bonne bierre ? JIN SORT TOUT D 'SUITE DU FRIGO alors anos bouque mes gins et a taleur
louis francois- Messages : 1579
Bonjour mes camarates [img][/img] pour vous faire eune baisse lundi i s'ra vite arrivé in pus m'tiote alle est invitée à un anniversaire d'main de 14heures à 19 heures alle va faire du tobogan du trampolin de l'piscine ... et mi l'magasin pour les commissions faut savoir archevoir Ichi in a du solel mais un vint d'sot pas moïen que l'piscine alle cauffe et pis l'mer alle est froide Pascale j'sus bin heureusse pour ti cha fait du bin d's'artrouver intre générations Didier merci pour l' bière à nos bouques mes gins
annesophie- Messages : 1805
Bonsoir tertous.
Faites de bios reffes.
Faites de bios reffes.
bonjour mes gins, avant d'aller faire min sport j'ai préparé ch'café, y a des restes d'gâtiaux er d'pain d'quien sur l'tape
Bonjour mes camarates, merci Cartouche pour l'tiot dejeuner .T'es bin courageux d'faire du sport avec l'caleur Ichi l'solel i cauffe incore bin pis pour l'momint in a pas d'vint L'mer alle est à 18° à l'Grante Motte alors que dehors su l'sape in a 33°
,bonjour a tertous ,mes gins ches l'heure ed l'apérot ? ALORS A NOS BOUQUES ichi el timpts i la drole un sait pon comint s'habiller un plus i pon cau mais yà d'l'air cha fait du bin , un réspire mieux qua mouscou yà moin ed fumer a part seu du barbécu ! bonne apétit a tous pi a taleur
Bon, j'ai core raté l'apéro!
Comme té dis Didier que timps d' sot! fait caud, fait frod,fait caud fait frod!......d'timps in timps in dirot qui va pleuvoir
Mais enfin,in respire......
Bon courache aux sudistes, , attintion aux coups d'solel.....
Comme té dis Didier que timps d' sot! fait caud, fait frod,fait caud fait frod!......d'timps in timps in dirot qui va pleuvoir
Mais enfin,in respire......
Bon courache aux sudistes, , attintion aux coups d'solel.....
[img][/img] Ichi je m'dépêche min Parrain i arrife aujourd'hui J'ai mis eune boutèle d'roteu au frigidaire bin ouai 18 ans d'mariache cha s'fête pis d'main min coq i prind eune candelle d'pus ch'est un viux li Bon peut ête à t'à l'heure Eune grosse baisse à vous autes tertous mes camarates In attindant dejeuner bin [img][/img] Attintion dins l'journal i a eune boutèle pou vous ches coqs
Bon anniversaire de mariage Anne so, j't'invoe plein de grosses baisses pour l'occasion....
et bon anniversaire à tin coq!
Passez 2 bonnes semaines et profitez!
Bon diminche à tertous.
bonjour a ti s'autes tertous ; merci pour eche tiot dej ? mais cha srot putot l'heure ed l'apérot , bonne anniversaire ed mariache 18 INS cha s'fiete , achteur vous ténez el bon bout , bonne anniversaire a mrs qui vas fété ses vingts ins ed dmain plein ed bonheur a vous deux et plein d'grosse baisse ! bon diminche a tous et a nos bouque
Merci mes camarates et n'obliez pas l'boutele d'roteu qui est au frigidaire [img][/img]
bonjour mes gins, ch'tchiot déj' i est pret, hier j'étos pon la alors bon anniversaire anso avec retard
merci Cartouche Aujourd'hui ch'est l'anniversaire d'min bonhomme du cop je laisse dins l'frigidaire eune boutele d'roteux pis un tiot gatieau [img][/img] Bon j'déjeune pis j'va chez l'med'cin à pus mes gins
bonjour , et bonne anniversaire à patrick , ichi i fait nuageux et pi timpts in timpts mais i fait bon ,merci pour el champane anne passer inne bonne journée à taleur me's gins
salu rené, , j'armet m'tourner et bon souper r a tous
[img][/img] Cha i est l'journée alle est finie mais in armet cha d'main à midi in minche les restants insempe et pis au soir in va au restaurant J'sus matte usée j'fais eune grosse baisse à tertous et pis bonne nuit à d'main obin apres d'main in verra commint j'va gerer min temps in tout cas je n'vous oblies pas pis j'fais de l'pub à ch'bistrot A bintot mes camarates grace à vous autes j'comminche à parler patois avec min parrain et pis m'ma tante
Bonjour mes gins, ej passe in vitesse pou vos dire bonjour....I restot in fond ed boutèle j'ai pos osé d'el chucher, i avot des moukes su ch'goulot.....ch'est bin fait pour mi j'avos cas passer pus vite.....cha n'impêche pos qu'ej pinsse à vos tertous etj ej me joins à vous pou toutes ches cosses agréapes éque vos avez fiêtées. Adé mes gins asteur ej me mets un route pou daller amon d'em file...et l'mitan ed min lit alle est d'jà al presse.
jeangabelou59- Messages : 223
bonjour mes gins, ch'tchiot déj' i est pret !!!
ch'est les vagances j'ai pus l'temps d'rin, mes vacanciers chtis is s'régal'tent d'solel
ch'est les vagances j'ai pus l'temps d'rin, mes vacanciers chtis is s'régal'tent d'solel
un tchiot déjeuner pou tisotes
avant d'aller a min footing
Café , g'nièfe et jus d'oranches à volonté , pis un patrouillard : et eune tarte au chuque ! vlà pou bin commincher l' jornée
Café , g'nièfe et jus d'oranches à volonté , pis un patrouillard : et eune tarte au chuque ! vlà pou bin commincher l' jornée
malyne- Admin
bonjour tertous ech su rintré a Sainté y a inne heure ej viens vous dire un tiot bonjour,j'ai pon lu chés paches artards,j'espère que cha va pour vous tertous
chlinsos- Messages : 490
Bonsoir mes camarates cha i est ,j'sus armis hier j'sus allee au restaurant à l'grante motte 19 roros et à volonté mais j'ai fait l'gueularte et pis bin aujourd'hui i fallot digérer et j'peux vous dire que l'digération alle fut longue Un nan deux tiots punchs pour commincher pis du saucisson ,du paté du chorizo in accompagn'mint .Eune salate des crevettes avec un tiot vin blanc insuite eune intrecote frites pis des pates à l'bolognaisse ouai cha m'tintot d'trop cholaille avec de l'limonate blanque Pis in dessert bin deux eclairs au café, un paris brest, un profiterolle au chocolat et eune goutte ed jus pour faire glicher In tout cas in a passe eune super soirée in pus in avot l'mer in face ed nous pis un orchestre bon ch'est vrai un tiot peu fort pour s'intendre parler intre nous autes Mais vraimint ,j'arcomminche des que ch'est possipe Bon à s't'heure chi eune baisse à tertous et pis eune bonne nuit à d'main mes gins [img][/img]
Page 9 sur 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Page 9 sur 40